Pozycjonowanie / Działania SEO

Pozycjonowanie stron internetowych

Czy wiesz, że wielu klientów kiedy wyszukuje coś w Google nie chce klikać w reklamy tylko sprawdza strony, które są naturalnie wy-pozycjonowane?
Profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych  zapewni Ci: wzrost ruchu na Twojej stronie, wzrost ilości klientów, a przede wszystkim WZROST SPRZEDAŻY! To długofalowa inwestycja, która z czasem daje bardzo dobre efekty, bo znacznie taniej pozyskujemy klientów poszukujących niż kupując płatne kliknięcia.

Zaufaj ekspertom – powierz swoją stronę w ręce najlepszych specjalistów SEO

Search Engine Optimization

Czym jest pozycjonowanie
stron internetowych?

Pozycjonowanie i działania SEO

_

Pozycjonowanie stron internetowych ma na celu poprawienie widoczności Twojej strony w wynikach wyszukania Google, które pojawiają się po wpisaniu zapytania. Na pierwszej stronie wyników Google jest miejsce tylko dla 10 firm, dlatego uznaje się, że TOP 10 jest minimalnym osiągnięciem do jakiego dążymy w procesie pozycjonowania stron internetowych. Nie wiem, czy wiesz, ale 90% użytkowników Google nawet nie przechodzi na kolejną stronę wyników! Warto zatem zwrócić uwagę na ten element marketingu internetowego, by zapewnić stały napływ nowych klientów.

Od czego zaczynamy naszą pracę nad poprawą SEO?

_

( SEO z ang. Search Engine Optimization)

  1. Analiza i dobór odpowiednich słów do pozycjonowania firmowej strony.
    Analizujemy Twoją stronę i branżę oraz Twoją konkurencję. Dobór słów kluczowych których będą wyszukiwać klienci to podstawa prowadzenia działań z zakresu pozycjonowania stron internetowych. Słowa kluczowe dobieramy tak, by to Twoje usługi czy produkty wyświetlały się przed konkurencyjnymi firmami potencjalnym klientom. Szukamy również bardziej rozbudowanych fraz tak aby docierać do tych bardziej dociekliwych.
  2. Audyt pod kątem SEO
    Dokładnie analizujemy strukturę strony, treści, zgodność zastosowanych rozwiązań z obowiązującymi wymaganiami Google i wiele inny elementów, które wpływają na pozycję witryny. Na podstawie tej analizy przygotujemy indywidualny plan działań optymalizujących, które należy wdrożyć by poprawić widoczność strony. W ten sposób dostosujemy stronę do algorytmów Googla, a to wpłynie na jej punktacje i będzie wyświetlać się wyżej w wynikach wyszukiwania.
  3. Tworzenie treści na stronę
    W oparciu o przygotowany audyt pod kątem SEO i analizę branży oraz konkurencji przygotowujemy wysokiej jakości content na stronę, odpowiednio nasycony słowami kluczowymi. Pozycjonowanie stron internetowych bez odpowiedniego przygotowania treści na stronę jest niemożliwe. Content musi być kompatybilny ze wcześniejszą analizą i przygotowany specjalnie pod tym kątem.

Co dostajesz w ramach usługi w zakresie pozycjonowania stron?

_
  1. Optymalizacja strony WWW
    Optymalizacja strony nie jest działaniem jednorazowym, a cyklicznym, powtarzanym przy uzupełnianiu treści na stronie lub w dowolnym momencie pozycjonowania, tak by strona zawsze była aktualna i zgodna z zasadami i wskazówkami Google.
  2. W skład optymalizacji w zależności od potrzeb strony wchodzą takie działania jak:
    – rozmieszczenie słów kluczowy na konkretnych podstronach
    – użycie metatagów: title i description, które widzą roboty Google
    – ustalenie odpowiedniej struktury nagłówków na stronie
    – sprawdzenie i poprawa błędów w kodzie strony
    – uzupełnienie atrybutów alt
    – wdrożenie mobilnej lub responsywnej wersji strony
    – poprawa szybkości ładowania strony
    – wdrożenie certyfikatu bezpiecznego przesyłania danych SSL i protokołu HTTPS
    – sprawdzenie poprawności przekierowań strony
    – inne niezbędne działania, które zdiagnozuje audyt strony
  3. Link building
    W pozycjonowaniu stron internetowych ważne jest nie tylko to ile linków prowadzi do Twojej strony, ale także, z jakich stron one pochodzą. Naszym zadaniem jest zbudowanie wartościowego profilu linków kierujących do Twojej domeny.
  4. Monitorowanie widoczności strony w Google
    Codzienne kontrolowanie aktualnych wyników stron – pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe.
  5. Reagowanie na działania konkurencji
    Pozycjonowanie stron internetowych nie jest procesem jednorazowym, nie można raz wypozycjonować strony do TOP 3 i przestać prowadzić działania. Po pierwsze Google nieustannie aktualizuje algorytmy, które decydują o pozycjach stron, a po drugie, gdy Ty przestaniesz działać to konkurencja Cię wyprzedzi.

Pamiętaj, że pozycjonowanie stron internetowych nie jest procesem jednorazowym

_

Nie można raz wy-pozycjonować strony do TOP 3 i zaprzestać działania. Po pierwsze Google nieustannie aktualizuje algorytmy, które decydują o pozycjach stron, a po drugie, gdy Ty przestaniesz działać to konkurencja Cię wyprzedzi. Nie pozwól im na to i zadbać z nami o interesy swojej firmy! Zaufaj ekspertom – powierz swoją stronę w nasze ręce najlepszych specjalistów SEO! (PS. Description to SEO, ale także pierwsze call to action, z którym styka się potencjalny klient).

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych?

_

Pozycjonowanie stron internetowych jest usługą kompleksową i złożoną. Koszt uzależniony jest od wielu czynników, dlatego zawsze indywidualnie wyceniamy działania dla naszych klientów.
Możemy wskazać trzy główne czynniki, które wpływają na wycenę:

Stanu twojej strony

Czy jest zgodna z wymogami Google, czy jest dużo błędów w kodzie, czy jest dostosowana do urządzeń mobilnych, czy w przeszłości nie został na nią nałożony filtr Google itp.

Widoczność strony w wynikach wyszukania

Na jakich pozycjach obecnie znajduje się Twoja strona po wpisaniu w Google kluczowych fraz.

Poziom skomplikowania słów kluczowych

Na które będziemy pozycjonować stronę, na ile słów kluczowych pozycjonowana będzie strona, jak wiele stron pozycjonuje się na dane słowa.

Potrzebujesz wsparcia w marketingu?
Zwiększ z nami efektywność prowadzonych kampanii marketingowych.

contact