Bezp艂atna wycena

I AM w mediach

Regularnie pojawiamy si臋 w mediach edukuj膮c bran偶臋 markeitngow膮 oraz przedsi臋biorc贸w.

Sprawd藕 o czym piszemy

Audyty marketingowe - narz臋dzie rozwoju biznesu

Gru, 2018 | Gazeta M艢P

W najnowszym artykule dla Gazeta Ma艂ych i 艢rednich Przedsi臋biorstw Agnieszka Szklarczyk wyja艣nia znaczenie audyt贸w marketingowych w tworzeniu efektywnych strategii promocji. Wskazuje 5 g艂贸wnych powod贸w, kt贸re pokazuj膮, 偶e kontrola dzia艂a艅 marketingowych to dobry pomys艂 dla ka偶dej firmy.

CZYTAJ DALEJ

Jak przekona膰 pracownik贸w do samoodoskonalenia?

Lis, 2018 | ceo.com.pl

Samodoskonalenie to nieko艅cz膮ca si臋 podr贸偶, kt贸ra pozwala odkrywa膰 nowe mo偶liwo艣ci, zdobywa膰 wiedz臋, rozwija膰 kompetencje, zyskiwa膰 pewno艣膰 siebie. W 偶yciu zawodowym samodoskonalenie pozwala odnajdywa膰 lepsze rozwi膮zania, usprawnia膰 procesy i wspina膰 si臋 po drabinie kariery.

CZYTAJ DALEJ

60% polskich firm nie bada dzia艂a艅 konkurencji

Lis, 2018 | Gazeta M艢P

Badania konkurencji pozwalaj膮 podnosi膰 atrakcyjno艣膰 oferty, wprowadza膰 efektywniejsze kana艂y sprzeda偶y, wdra偶a膰 nowe rozwi膮zania marketingowe, a tak偶e eliminowa膰 s艂abe strony i optymalizowa膰 bud偶et marketingowy. Dlaczego dirmy nie wykorzystuj膮 tego narz臋dzia? O tym przeczytacie w listopadowym artykule Agnieszki Szklarczyk.

CZYTAJ DALEJ

Zarz膮dzanie firm膮 w filozofii Kaizen

Pa藕, 2018 | ceo.com.pl

Zmiany i nieustanne udoskonalanie to nieod艂膮czne elementy prowadzenia firmy. W biznesie bowiem nic nie jest idealne. Nie wystarczy wykona膰 na starcie kilku za艂o偶e艅 i mie膰 nadziej臋, 偶e wszystko potoczy si臋 zgodnie z naszym planem. Sytuacje losowe s膮 wpisane w zarz膮dzanie przedsi臋biorstwem. Chc膮c wyprzedzi膰 konkurencj臋 i wykorzysta膰 nadarzaj膮ce si臋 okazj臋 musimy nieustannie poszukiwa膰 nowych sposob贸w na popraw臋. Jednym z najpopularniejszych sposob贸w ci膮g艂ego doskonalenia jest聽Kaizen.

CZYTAJ DALEJ

Zastosowanie lejk贸w sprzeda偶owych w bran偶ach offline

Pa藕, 2018 | FIRMER

W najnowszym numerze magazynu FIRMER Agnieszka Szklarczyk pisze o zastosowaniu lejk贸w sprzeda偶owych w bran偶ach offline.

Pa藕dziernikowe wydanie to mn贸stwo wiedzy i inspiracji od ekspert贸w dla przedsi臋biorc贸w.

Polecamy!

POBIERZ NUMER BEZP艁ATNIE

Najtrudniejsza bariera w sprzeda偶y

Pa藕, 2018 | Marketing w praktyce

W pa藕dziernikowym numerze Marketing w Praktyce Agnieszka Szklarczyk t艂umaczy jakie dzia艂ania musi wdro偶y膰 specjalista marketingu, aby pozyska膰 wi臋cej klient贸w - jak przemieni膰 potencjalnego klienta w kupuj膮cego.

Polecamy numer nie tylko ze wzgl臋du na nasz膮 publikacj臋. Znajdziecie tam publikacje marketingowe od najlepszych specjalist贸w!

ZAM脫W PRENUMERAT臉

Trzy obszary analizy marketingowej

Pa藕, 2018 | marketingprzykawie.pl

O analizie marketingowej nie m贸wi si臋 zwykle zbyt g艂o艣no ani zbyt szczeg贸艂owo. Nic dziwnego. Wypracowanie autorskich technik i know-how nie jest 艂atwym procesem. Zawsze mo偶na jednak przybli偶y膰 podstawy zagadnienia. Jakie obszary powinna obejmowa膰 analiza marketingowa? Jakie narz臋dzia mo偶na w niej zastosowa膰 i jak u艂atwi膰 sobie jej sprawne przeprowadzenie? Jakie znaczenie dla skuteczno艣ci dzia艂a艅 ma wypracowana to偶samo艣膰 marki oraz spogl膮danie na konkurencj臋?

CZYTAJ DALEJ

5 powod贸w, dlaczego warto przeprowadza膰 audyt marketingowy

Pa藕, 2018 | dyskusja.biz

Kompleksowa i szczeg贸艂owa analiza marketingowa polega na dok艂adnym przegl膮dzie prowadzonych dzia艂a艅 marketingowych, cel贸w oraz wynik贸w. Umo偶liwia sprawdzenie, kt贸re z bie偶膮cych dzia艂a艅 s膮 efektywne, a kt贸re nie przynosz膮 satysfakcjonuj膮cych rezultat贸w. Poprawnie przeprowadzony audyt marketingowy jest niezb臋dny, aby okre艣li膰 mocne i s艂abe strony marketingowe. Rezygnuj膮c z systematycznego przeprowadzania audyt贸w marketingowych mo偶esz codziennie wyrzuca膰 znaczne sumy w przys艂owiowe b艂oto. Czy sta膰 Ci臋 na to? W tym artykule przedstawi臋 Ci pow贸d, kt贸re powinny Ci臋 przekona膰.

CZYTAJ DALEJ

7 krok贸w do wdro偶enia Kaizen w marketingu

Wrz, 2018 | marketingprzykawie.pl

Co sprawia, 偶e jedni osi膮gaj膮 jednorazowy sukces, a inni ci膮g艂y i trwa艂y? Mo偶e to wynika膰 ze stosowania regu艂 Kaizen 鈥 japo艅skiej metodologii, kt贸rej celem jest nieustanne doskonalenie. Kaizen koncentruje si臋 na ulepszaniu tego, co ju偶 mamy, a nie pr贸bie stworzenia czego艣 zupe艂nie od pocz膮tku. Marketing jest obszarem, w kt贸rym mo偶na ze 艣wietnym skutkiem wdra偶a膰 to podej艣cie.

CZYTAJ DALEJ

Lead generation 鈥 czyli jak pozyskiwa膰 warto艣ciowe leady w B2B?

Sie, 2018 | dyskusja.biz

Lead generation 鈥 has艂o-klucz, kt贸re na ustach marketer贸w kr贸luje niezmiennie od wielu ju偶 lat, a z ka偶dym kolejnym rokiem nabiera nowego znaczenia. Dlaczego? Pozyskiwanie lead贸w stanowi bowiem nadrz臋dny cel wi臋kszo艣ci dzia艂a艅 marketingowych聽i bezpo艣rednio przek艂ada si臋 na przychody firmy, st膮d tak du偶e i nieustaj膮ce nim zainteresowanie. W dzisiejszej gospodarce pozyskiwanie wysokojako艣ciowych lead贸w stanowi jednak ogromne wyzwanie. Jakie dzia艂ania mo偶na zatem podejmowa膰, by ich pozyskiwanie by艂o naprawd臋 skuteczne?

CZYTAJ DALEJ

Kaizen w marketingu 鈥 czy to jest mo偶liwe?

Sie, 2018 | OOH Magazin

Kaizen to japo艅ski styl zarz膮dzania przedsi臋biorstwem, kt贸ry po podbiciu Ameryki i Europy Zachodniej zyskuje na popularno艣ci tak偶e w Polsce. Zasady tej metody s膮 wprowadzane nie tylko w ramach og贸lnego sposobu zarz膮dzania przedsi臋biorstwem, ale r贸wnie偶 w poszczeg贸lnych dzia艂ach firm, nawet tych, w kt贸rych na poz贸r, ze wzgl臋du na ich dynamik臋, nie powinny znale藕膰 zastosowania. Ma to miejsce na przyk艂ad w przypadku dzia艂贸w marketingu, czyli jednostek kt贸re z za艂o偶enia odpowiadaj膮 za: proces planowania i realizacji pomys艂贸w maj膮cych na celu urzeczywistnianie koncepcji, ustalanie cen, promocj臋, dystrybucj臋 idei towar贸w i us艂ug, kt贸re maj膮 doprowadzi膰 do sprzeda偶y realizuj膮c tym samym cele jednostki i przedsi臋biorstw. Jak metoda ta przydaje si臋 w komunikacji, promocji i wsparciu sprzeda偶y, kt贸re realizuje marketing?

CZYTAJ DALEJ

Korzy艣ci pozycjonowania stron metod膮 Kaizen

Sie, 2018 | dyskusja.biz

Liczba internaut贸w wci膮偶 ro艣nie, a z wyszukiwarki Google korzysta dzi艣 w Polsce ponad 25 mln u偶ytkownik贸w, co stanowi 96% wszystkich os贸b surfuj膮cych po sieci. Te liczby u艣wiadamiaj膮 nam jaki potencja艂 drzemie w tym medium, jednocze艣nie utwierdzaj膮c nas w przekonaniu, 偶e ka偶da firma, kt贸ra chce zaistnie膰 w Internecie musi na dobre zaprzyja藕ni膰 si臋 z pozycjonowaniem stron internetowych.

CZYTAJ DALEJ

Rewolucja czy ewolucja - jak skutecznie wprowadza膰 zmiany

Sie, 2018 | Online Marketing Magazyn

Prowadz膮c firmy, zarz膮dzaj膮c zespo艂ami czy nawet planuj膮c rozw贸j w 偶yciu osobistym nauczyli艣my si臋 ju偶 niemal na pami臋膰 slogan贸w: 鈥瀦miany s膮 dobre鈥, 鈥瀦miany nas rozwijaj膮鈥, 鈥瀦miany pokazuj膮 i weryfikuj膮 nasz potencja艂 偶yciowy i biznesowy鈥 itd. Id膮c za tym 鈥瀟rendem鈥 s艂owo innowacja sta艂o si臋 jednym z najcz臋艣ciej u偶ywanych w ostatnich latach okre艣le艅 w kontek艣cie nowych produkt贸w i us艂ug. Czy faktycznie tak bardzo lubimy zmiany? Czy jako ludzie, pracownicy, managerowie idziemy za 鈥瀝ewolucj膮鈥 ch臋tnie i pe艂ni energii? A co z naturalnym mechanizmem cz艂owieka 鈥 r贸wnie偶 cz艂onka zespo艂u 鈥 kt贸ry ostrzega nasz organizm przed zmianami wywo艂uj膮c l臋k i pod艣wiadom膮 ucieczk臋?

CZYTAJ DALEJ

Kt贸re dane mo偶na wykorzysta膰 do zwi臋kszenia sprzeda偶y?

Lip, 2018 | Online Marketing Magazyn

Temat marketingu opartego na danych zosta艂 w ostatnich miesi膮cach przyt艂oczony i w niekt贸rych organizacjach zakopany w czelu艣ciach serwer贸w przez wszechobecne RODO i strach przed skutkami jego wprowadzenia. Mo偶na odnie艣膰 wra偶enie, 偶e eksperci, m贸wcy i prelegenci, dla kt贸rych BIG DATA jeszcze niedawno kr贸lowa艂o niemal w ka偶dym aspekcie dzia艂alno艣ci biznesowej, teraz nabrali wody w usta, a zgody na niemal wszystko i klauzule z nimi zwi膮zane potrafi膮 aktualnie zajmowa膰 do 80% powierzchni przeznaczonej na komunikacj臋 z u偶ytkownikiem na stronach www. Czy bez gromadzenia danych i ich analizy mo偶na skutecznie planowa膰 sprzeda偶 i dzia艂ania wpieraj膮ce? Co mo偶na zrobi膰, by m贸c efektywnie wykorzystywa膰 gromadzone informacje?

CZYTAJ DALEJ

Czy metodolgia Kaizen wci膮偶 jest efektywna?

Lip, 2018 | mambiznes.news

呕yjemy w czasach, w kt贸rych dominuje technologia umo偶liwiaj膮ca natychmiastow膮 komunikacj臋 z ca艂ym 艣wiatem. Co艣, co jeszcze w latach 90 -tych brzmia艂o jak science fiction dzi艣 jest nasz膮 codzienno艣ci膮. 聽W 艣wiecie, gdzie wszystko jest 鈥渘a wczoraj鈥, jeszcze wa偶niejsze ni偶 kiedykolwiek sta艂o si臋 wyr贸偶nianie z t艂umu 鈥 dotyczy to bardziej ni偶 kiedykolwiek sfery biznesu.

CZYTAJ DALEJ

Gor膮czka RODO, czyli czy nadal mo偶na sprzedawa膰?

Lip, 2018 | mambiznes.news

RODO聽to od kilku miesi臋cy prawdopodobnie najpopularniejsze has艂o padaj膮ce w rozmowach przedsi臋biorc贸w, prawnik贸w zajmuj膮cych si臋 ochron膮 danych osobowych oraz marketingowc贸w. Jednak jak to bywa przy gor膮cych tematach, w mi臋dzy czasie powstaje wiele mit贸w i ludzie zamiast odpowiednio si臋 przygotowa膰 i przeanalizowa膰 fakty popadaj膮 w rozpacz i panik臋.

CZYTAJ DALEJ

Gor膮czka RODO, czyli czy nadal mo偶na sprzedawa膰?

Lip, 2018 | dyskusja.biz

Czy Twoja firma odkry艂a i wprowadzi艂a do sprzeda偶y innowacyjny zwi膮zek chemiczny? Je艣li nie to prawdopodobnie masz konkurent贸w w swojej bran偶y. Od kilkunastu lat wsp贸艂pracuj臋 z klientami z r贸偶nych sektor贸w i codziennie rozmawiam z w艂a艣cicielami firm, kt贸rzy przyznaj膮 si臋 do tego, 偶e nie znaj膮 wystarczaj膮co dobrze swojej konkurencji. Oczywi艣cie wi臋kszo艣膰 firm wymieni nazwy g艂贸wnych konkurent贸w, jednak ju偶 ze wskazaniem ich mocnych i s艂abych stron, kana艂贸w sprzeda偶y czy prowadzonych dzia艂a艅 marketingowych jest znacznie trudniej.

CZYTAJ DALEJ

60% polskich firm nie bada dzia艂a艅 konkurencji. Dlaczego?

Lip, 2018 | dyskusja.biz

Czy Twoja firma odkry艂a i wprowadzi艂a do sprzeda偶y innowacyjny zwi膮zek chemiczny? Je艣li nie to prawdopodobnie masz konkurent贸w w swojej bran偶y. Od kilkunastu lat wsp贸艂pracuj臋 z klientami z r贸偶nych sektor贸w i codziennie rozmawiam z w艂a艣cicielami firm, kt贸rzy przyznaj膮 si臋 do tego, 偶e nie znaj膮 wystarczaj膮co dobrze swojej konkurencji. Oczywi艣cie wi臋kszo艣膰 firm wymieni nazwy g艂贸wnych konkurent贸w, jednak ju偶 ze wskazaniem ich mocnych i s艂abych stron, kana艂贸w sprzeda偶y czy prowadzonych dzia艂a艅 marketingowych jest znacznie trudniej.

CZYTAJ DALEJ

KOBIETA W BIZNESIE

DOSTARCZAM REZULTATY TWORZ膭C STRATEGI臉
MARKETINGOW膭 W OPARCIU O METODOLOGI臉 KAIZEN

Potrzebujesz wsparcia w marketingu?
Zwi臋ksz z nami efektywno艣膰 prowadzonych kampanii marketingowych.
G贸ra