IAM w mediach - Agencja IAM

IAM w mediach

Regularnie pojawiamy się w mediach edukując branżę markeitngową oraz przedsiębiorców.

SPRAWDŹ O CZYM PISZEMY

_

JAK ZDOBYĆ PRZEWAGĘ NAD KONKURENCJĄ

Maj, 2019 | Gazeta MŚP

Gdy przyjrzymy się najlepiej prosperującym biznesom poznając tajniki ich sukcesu od podszewki odkryjemy, że ukrytym źródłem największych osiągnięć jest przewaga konkurencyjna. Trwała przewaga konkurencyjna to jeden z kluczowych elementów, nad którym powinien pracować każdy przedsiębiorca. Aby skutecznie nad nim pracować, trzeba zrozumieć czym tak naprawdę jest przewaga konkurencyjna.

10 NARZĘDZI DO BUDOWY LEJKA SPRZEDAŻOWEGO

Kwi, 2019 | Gazeta MŚP

Zbudowanie lejka sprzedażowego jest wyzwaniem dla wielu właścicieli firm. Odpowiednio stworzony lejek sprzedażowy pozwala zweryfikować rzeczywiste potrzeby klientów i dostosować pod to odpowiednie działania sprzedażowo-marketingowe. Najtrudniej jest rozpocząć, dlatego w najnowszym artykule Agnieszka Szklarczyk prezentuje 10 przydatnych narzędzi, które pomogą stworzyć lejek sprzedażowy.

10 WSKAŹNIKÓW W MARKETINGU, KTÓRE POWINIENEŚ MIERZYĆ

Mar, 2019 | Gazeta MŚP

Wskaźniki w marketingu pozwalają mierzyć postępy w osiągnięciu określonego celu w ramach kanałów marketingowych. Nie należy ich pomijać – znacząco wpływają bowiem na właściwe kształtowanie celów przedsiębiorstwa. W najnowszej publikacji Agnieszka Szklarczyk wskazuje 10 marketingowych KPI’ów.

9 NARZĘDZI BUDOWANIA LEJKA SPRZEDAŻOWEGO

Mar, 2019 | ceo.com.pl

Wiele firm ma problem z generowaniem leadów, ale to nic nowego. Przyciąganie klientów zawsze było wyzwaniem. Dobra wiadomość jest taka, że dzięki najnowszym technologiom marketingowym mamy więcej możliwości niż kiedykolwiek wcześniej. Pozyskiwanie większej liczby potencjalnych klientów zaczyna się od poznania narzędzi, które można wykorzystać i sposobu ich zastosowania.

Zobacz więcejZwiń

KOBIETA W BIZNESIE

DOSTARCZAM REZULTATY TWORZĄC STRATEGIĘ
MARKETINGOWĄ W OPARCIU O METODOLOGIĘ KAIZEN