Newsletter
Messenger

Bezp艂atna wycena

I AM w mediach

Regularnie pojawiamy si臋 w mediach edukuj膮c bran偶臋 markeitngow膮 oraz przedsi臋biorc贸w.

Sprawd藕 o czym piszemy

10 narz臋dzi do budowy lejka sprzeda偶owego

Kwi, 2019 | Gazeta M艢P

Zbudowanie lejka sprzeda偶owego jest wyzwaniem dla wielu w艂a艣cicieli firm. Odpowiednio stworzony lejek sprzeda偶owy pozwala zweryfikowa膰 rzeczywiste potrzeby klient贸w i dostosowa膰 pod to odpowiednie dzia艂ania sprzeda偶owo-marketingowe. Najtrudniej jest rozpocz膮膰, dlatego w najnowszym artykule Agnieszka Szklarczyk prezentuje 10 przydatnych narz臋dzi, kt贸re pomog膮 stworzy膰 lejek sprzeda偶owy.

CZYTAJ DALEJ

10 wska藕nik贸w w marketingu, kt贸re powiniene艣 mierzy膰

Mar, 2019 | Gazeta M艢P

Wska藕niki w marketingu pozwalaj膮 mierzy膰 post臋py w osi膮gni臋ciu okre艣lonego celu w ramach kana艂贸w marketingowych. Nie nale偶y ich pomija膰 鈥 znacz膮co wp艂ywaj膮 bowiem na w艂a艣ciwe kszta艂towanie cel贸w przedsi臋biorstwa. W najnowszej publikacji Agnieszka Szklarczyk wskazuje 10 marketingowych KPI'贸w.

CZYTAJ DALEJ

9 narz臋dzi budowania lejka sprzeda偶owego

Mar, 2019 | ceo.com.pl

Wiele firm ma problem z generowaniem lead贸w, ale to nic nowego. Przyci膮ganie klient贸w zawsze by艂o wyzwaniem. Dobra wiadomo艣膰 jest taka, 偶e dzi臋ki najnowszym technologiom marketingowym mamy wi臋cej mo偶liwo艣ci ni偶 kiedykolwiek wcze艣niej. Pozyskiwanie wi臋kszej liczby potencjalnych klient贸w zaczyna si臋 od poznania narz臋dzi, kt贸re mo偶na wykorzysta膰 i sposobu ich zastosowania.

CZYTAJ DALEJ

Biznesowe korzy艣ci ci膮g艂ego doskonalenia

Sty, 2019 | FIRMER

W biznesie nic nie jest perfekcyjne. Nie mo偶na raz wykona膰 pewnych za艂o偶e艅 czy ustale艅 i liczy膰, 偶e wszystko potoczy si臋 zgodnie z planem. Pojawiaj膮 si臋 nieprzewidziane sytuacje losowe, pomy艂ki, zmiany prawa, a konkurencja zaskakuje now膮 technologi膮. To wszystko sprawia, 偶e musisz bezustannie analizowa膰 sytuacj臋, reagowa膰 i udoskonala膰.聽Kaizen okazuje si臋 m膮drym wyborem.

POBIERZ NUMER BEZP艁ATNIE

Sprzeda偶 i marketing w M艢P, czyli lejki sprzeda偶owe s膮 dla wszystkich

Sty, 2019 | Gazeta M艢P

Wielu w艂a艣cicieli firm jest przekonanych, 偶e lejki sprzeda偶owe mog膮 mie膰 zastosowanie tylko w贸wczas, gdy kto艣 prowadzi dzia艂alno艣膰 online. Nic bardziej mylnego. Tego efektywnego narz臋dzia marketingowego mo偶na u偶ywa膰 dla niemal ka偶dego rodzaju bran偶y. Zapraszamy do zapoznania si臋 z najnowsz膮 publikacj膮 Agnieszki Szklarczyk.

CZYTAJ DALEJ

Audyty marketingowe - narz臋dzie rozwoju biznesu

Gru, 2018 | Gazeta M艢P

W najnowszym artykule dla Gazeta Ma艂ych i 艢rednich Przedsi臋biorstw Agnieszka Szklarczyk wyja艣nia znaczenie audyt贸w marketingowych w tworzeniu efektywnych strategii promocji. Wskazuje 5 g艂贸wnych powod贸w, kt贸re pokazuj膮, 偶e kontrola dzia艂a艅 marketingowych to dobry pomys艂 dla ka偶dej firmy.

CZYTAJ DALEJ

Jak przekona膰 pracownik贸w do samoodoskonalenia?

Lis, 2018 | ceo.com.pl

Samodoskonalenie to nieko艅cz膮ca si臋 podr贸偶, kt贸ra pozwala odkrywa膰 nowe mo偶liwo艣ci, zdobywa膰 wiedz臋, rozwija膰 kompetencje, zyskiwa膰 pewno艣膰 siebie. W 偶yciu zawodowym samodoskonalenie pozwala odnajdywa膰 lepsze rozwi膮zania, usprawnia膰 procesy i wspina膰 si臋 po drabinie kariery.

CZYTAJ DALEJ

60% polskich firm nie bada dzia艂a艅 konkurencji

Lis, 2018 | Gazeta M艢P

Badania konkurencji pozwalaj膮 podnosi膰 atrakcyjno艣膰 oferty, wprowadza膰 efektywniejsze kana艂y sprzeda偶y, wdra偶a膰 nowe rozwi膮zania marketingowe, a tak偶e eliminowa膰 s艂abe strony i optymalizowa膰 bud偶et marketingowy. Dlaczego dirmy nie wykorzystuj膮 tego narz臋dzia? O tym przeczytacie w listopadowym artykule Agnieszki Szklarczyk.

CZYTAJ DALEJ

Zarz膮dzanie firm膮 w filozofii Kaizen

Pa藕, 2018 | ceo.com.pl

Zmiany i nieustanne udoskonalanie to nieod艂膮czne elementy prowadzenia firmy. W biznesie bowiem nic nie jest idealne. Nie wystarczy wykona膰 na starcie kilku za艂o偶e艅 i mie膰 nadziej臋, 偶e wszystko potoczy si臋 zgodnie z naszym planem. Sytuacje losowe s膮 wpisane w zarz膮dzanie przedsi臋biorstwem. Chc膮c wyprzedzi膰 konkurencj臋 i wykorzysta膰 nadarzaj膮ce si臋 okazj臋 musimy nieustannie poszukiwa膰 nowych sposob贸w na popraw臋. Jednym z najpopularniejszych sposob贸w ci膮g艂ego doskonalenia jest聽Kaizen.

CZYTAJ DALEJ

Zastosowanie lejk贸w sprzeda偶owych w bran偶ach offline

Pa藕, 2018 | FIRMER

W najnowszym numerze magazynu FIRMER Agnieszka Szklarczyk pisze o zastosowaniu lejk贸w sprzeda偶owych w bran偶ach offline.

Pa藕dziernikowe wydanie to mn贸stwo wiedzy i inspiracji od ekspert贸w dla przedsi臋biorc贸w.

Polecamy!

POBIERZ NUMER BEZP艁ATNIE

Najtrudniejsza bariera w sprzeda偶y

Pa藕, 2018 | Marketing w praktyce

W pa藕dziernikowym numerze Marketing w Praktyce Agnieszka Szklarczyk t艂umaczy jakie dzia艂ania musi wdro偶y膰 specjalista marketingu, aby pozyska膰 wi臋cej klient贸w - jak przemieni膰 potencjalnego klienta w kupuj膮cego.

Polecamy numer nie tylko ze wzgl臋du na nasz膮 publikacj臋. Znajdziecie tam publikacje marketingowe od najlepszych specjalist贸w!

ZAM脫W PRENUMERAT臉

Trzy obszary analizy marketingowej

Pa藕, 2018 | marketingprzykawie.pl

O analizie marketingowej nie m贸wi si臋 zwykle zbyt g艂o艣no ani zbyt szczeg贸艂owo. Nic dziwnego. Wypracowanie autorskich technik i know-how nie jest 艂atwym procesem. Zawsze mo偶na jednak przybli偶y膰 podstawy zagadnienia. Jakie obszary powinna obejmowa膰 analiza marketingowa? Jakie narz臋dzia mo偶na w niej zastosowa膰 i jak u艂atwi膰 sobie jej sprawne przeprowadzenie? Jakie znaczenie dla skuteczno艣ci dzia艂a艅 ma wypracowana to偶samo艣膰 marki oraz spogl膮danie na konkurencj臋?

CZYTAJ DALEJ

5 powod贸w, dlaczego warto przeprowadza膰 audyt marketingowy

Pa藕, 2018 | dyskusja.biz

Kompleksowa i szczeg贸艂owa analiza marketingowa polega na dok艂adnym przegl膮dzie prowadzonych dzia艂a艅 marketingowych, cel贸w oraz wynik贸w. Umo偶liwia sprawdzenie, kt贸re z bie偶膮cych dzia艂a艅 s膮 efektywne, a kt贸re nie przynosz膮 satysfakcjonuj膮cych rezultat贸w. Poprawnie przeprowadzony audyt marketingowy jest niezb臋dny, aby okre艣li膰 mocne i s艂abe strony marketingowe. Rezygnuj膮c z systematycznego przeprowadzania audyt贸w marketingowych mo偶esz codziennie wyrzuca膰 znaczne sumy w przys艂owiowe b艂oto. Czy sta膰 Ci臋 na to? W tym artykule przedstawi臋 Ci pow贸d, kt贸re powinny Ci臋 przekona膰.

CZYTAJ DALEJ

7 krok贸w do wdro偶enia Kaizen w marketingu

Wrz, 2018 | marketingprzykawie.pl

Co sprawia, 偶e jedni osi膮gaj膮 jednorazowy sukces, a inni ci膮g艂y i trwa艂y? Mo偶e to wynika膰 ze stosowania regu艂 Kaizen 鈥 japo艅skiej metodologii, kt贸rej celem jest nieustanne doskonalenie. Kaizen koncentruje si臋 na ulepszaniu tego, co ju偶 mamy, a nie pr贸bie stworzenia czego艣 zupe艂nie od pocz膮tku. Marketing jest obszarem, w kt贸rym mo偶na ze 艣wietnym skutkiem wdra偶a膰 to podej艣cie.

CZYTAJ DALEJ

Lead generation 鈥 czyli jak pozyskiwa膰 warto艣ciowe leady w B2B?

Sie, 2018 | dyskusja.biz

Lead generation 鈥 has艂o-klucz, kt贸re na ustach marketer贸w kr贸luje niezmiennie od wielu ju偶 lat, a z ka偶dym kolejnym rokiem nabiera nowego znaczenia. Dlaczego? Pozyskiwanie lead贸w stanowi bowiem nadrz臋dny cel wi臋kszo艣ci dzia艂a艅 marketingowych聽i bezpo艣rednio przek艂ada si臋 na przychody firmy, st膮d tak du偶e i nieustaj膮ce nim zainteresowanie. W dzisiejszej gospodarce pozyskiwanie wysokojako艣ciowych lead贸w stanowi jednak ogromne wyzwanie. Jakie dzia艂ania mo偶na zatem podejmowa膰, by ich pozyskiwanie by艂o naprawd臋 skuteczne?

CZYTAJ DALEJ

Kaizen w marketingu 鈥 czy to jest mo偶liwe?

Sie, 2018 | OOH Magazin

Kaizen to japo艅ski styl zarz膮dzania przedsi臋biorstwem, kt贸ry po podbiciu Ameryki i Europy Zachodniej zyskuje na popularno艣ci tak偶e w Polsce. Zasady tej metody s膮 wprowadzane nie tylko w ramach og贸lnego sposobu zarz膮dzania przedsi臋biorstwem, ale r贸wnie偶 w poszczeg贸lnych dzia艂ach firm, nawet tych, w kt贸rych na poz贸r, ze wzgl臋du na ich dynamik臋, nie powinny znale藕膰 zastosowania. Ma to miejsce na przyk艂ad w przypadku dzia艂贸w marketingu, czyli jednostek kt贸re z za艂o偶enia odpowiadaj膮 za: proces planowania i realizacji pomys艂贸w maj膮cych na celu urzeczywistnianie koncepcji, ustalanie cen, promocj臋, dystrybucj臋 idei towar贸w i us艂ug, kt贸re maj膮 doprowadzi膰 do sprzeda偶y realizuj膮c tym samym cele jednostki i przedsi臋biorstw. Jak metoda ta przydaje si臋 w komunikacji, promocji i wsparciu sprzeda偶y, kt贸re realizuje marketing?

CZYTAJ DALEJ

Korzy艣ci pozycjonowania stron metod膮 Kaizen

Sie, 2018 | dyskusja.biz

Liczba internaut贸w wci膮偶 ro艣nie, a z wyszukiwarki Google korzysta dzi艣 w Polsce ponad 25 mln u偶ytkownik贸w, co stanowi 96% wszystkich os贸b surfuj膮cych po sieci. Te liczby u艣wiadamiaj膮 nam jaki potencja艂 drzemie w tym medium, jednocze艣nie utwierdzaj膮c nas w przekonaniu, 偶e ka偶da firma, kt贸ra chce zaistnie膰 w Internecie musi na dobre zaprzyja藕ni膰 si臋 z pozycjonowaniem stron internetowych.

CZYTAJ DALEJ

Rewolucja czy ewolucja - jak skutecznie wprowadza膰 zmiany

Sie, 2018 | Online Marketing Magazyn

Prowadz膮c firmy, zarz膮dzaj膮c zespo艂ami czy nawet planuj膮c rozw贸j w 偶yciu osobistym nauczyli艣my si臋 ju偶 niemal na pami臋膰 slogan贸w: 鈥瀦miany s膮 dobre鈥, 鈥瀦miany nas rozwijaj膮鈥, 鈥瀦miany pokazuj膮 i weryfikuj膮 nasz potencja艂 偶yciowy i biznesowy鈥 itd. Id膮c za tym 鈥瀟rendem鈥 s艂owo innowacja sta艂o si臋 jednym z najcz臋艣ciej u偶ywanych w ostatnich latach okre艣le艅 w kontek艣cie nowych produkt贸w i us艂ug. Czy faktycznie tak bardzo lubimy zmiany? Czy jako ludzie, pracownicy, managerowie idziemy za 鈥瀝ewolucj膮鈥 ch臋tnie i pe艂ni energii? A co z naturalnym mechanizmem cz艂owieka 鈥 r贸wnie偶 cz艂onka zespo艂u 鈥 kt贸ry ostrzega nasz organizm przed zmianami wywo艂uj膮c l臋k i pod艣wiadom膮 ucieczk臋?

CZYTAJ DALEJ

Kt贸re dane mo偶na wykorzysta膰 do zwi臋kszenia sprzeda偶y?

Lip, 2018 | Online Marketing Magazyn

Temat marketingu opartego na danych zosta艂 w ostatnich miesi膮cach przyt艂oczony i w niekt贸rych organizacjach zakopany w czelu艣ciach serwer贸w przez wszechobecne RODO i strach przed skutkami jego wprowadzenia. Mo偶na odnie艣膰 wra偶enie, 偶e eksperci, m贸wcy i prelegenci, dla kt贸rych BIG DATA jeszcze niedawno kr贸lowa艂o niemal w ka偶dym aspekcie dzia艂alno艣ci biznesowej, teraz nabrali wody w usta, a zgody na niemal wszystko i klauzule z nimi zwi膮zane potrafi膮 aktualnie zajmowa膰 do 80% powierzchni przeznaczonej na komunikacj臋 z u偶ytkownikiem na stronach www. Czy bez gromadzenia danych i ich analizy mo偶na skutecznie planowa膰 sprzeda偶 i dzia艂ania wpieraj膮ce? Co mo偶na zrobi膰, by m贸c efektywnie wykorzystywa膰 gromadzone informacje?

CZYTAJ DALEJ

Czy metodolgia Kaizen wci膮偶 jest efektywna?

Lip, 2018 | mambiznes.news

呕yjemy w czasach, w kt贸rych dominuje technologia umo偶liwiaj膮ca natychmiastow膮 komunikacj臋 z ca艂ym 艣wiatem. Co艣, co jeszcze w latach 90 -tych brzmia艂o jak science fiction dzi艣 jest nasz膮 codzienno艣ci膮. 聽W 艣wiecie, gdzie wszystko jest 鈥渘a wczoraj鈥, jeszcze wa偶niejsze ni偶 kiedykolwiek sta艂o si臋 wyr贸偶nianie z t艂umu 鈥 dotyczy to bardziej ni偶 kiedykolwiek sfery biznesu.

CZYTAJ DALEJ

Gor膮czka RODO, czyli czy nadal mo偶na sprzedawa膰?

Lip, 2018 | mambiznes.news

RODO聽to od kilku miesi臋cy prawdopodobnie najpopularniejsze has艂o padaj膮ce w rozmowach przedsi臋biorc贸w, prawnik贸w zajmuj膮cych si臋 ochron膮 danych osobowych oraz marketingowc贸w. Jednak jak to bywa przy gor膮cych tematach, w mi臋dzy czasie powstaje wiele mit贸w i ludzie zamiast odpowiednio si臋 przygotowa膰 i przeanalizowa膰 fakty popadaj膮 w rozpacz i panik臋.

CZYTAJ DALEJ

Gor膮czka RODO, czyli czy nadal mo偶na sprzedawa膰?

Lip, 2018 | dyskusja.biz

Czy Twoja firma odkry艂a i wprowadzi艂a do sprzeda偶y innowacyjny zwi膮zek chemiczny? Je艣li nie to prawdopodobnie masz konkurent贸w w swojej bran偶y. Od kilkunastu lat wsp贸艂pracuj臋 z klientami z r贸偶nych sektor贸w i codziennie rozmawiam z w艂a艣cicielami firm, kt贸rzy przyznaj膮 si臋 do tego, 偶e nie znaj膮 wystarczaj膮co dobrze swojej konkurencji. Oczywi艣cie wi臋kszo艣膰 firm wymieni nazwy g艂贸wnych konkurent贸w, jednak ju偶 ze wskazaniem ich mocnych i s艂abych stron, kana艂贸w sprzeda偶y czy prowadzonych dzia艂a艅 marketingowych jest znacznie trudniej.

CZYTAJ DALEJ

60% polskich firm nie bada dzia艂a艅 konkurencji. Dlaczego?

Lip, 2018 | dyskusja.biz

Czy Twoja firma odkry艂a i wprowadzi艂a do sprzeda偶y innowacyjny zwi膮zek chemiczny? Je艣li nie to prawdopodobnie masz konkurent贸w w swojej bran偶y. Od kilkunastu lat wsp贸艂pracuj臋 z klientami z r贸偶nych sektor贸w i codziennie rozmawiam z w艂a艣cicielami firm, kt贸rzy przyznaj膮 si臋 do tego, 偶e nie znaj膮 wystarczaj膮co dobrze swojej konkurencji. Oczywi艣cie wi臋kszo艣膰 firm wymieni nazwy g艂贸wnych konkurent贸w, jednak ju偶 ze wskazaniem ich mocnych i s艂abych stron, kana艂贸w sprzeda偶y czy prowadzonych dzia艂a艅 marketingowych jest znacznie trudniej.

CZYTAJ DALEJ

KOBIETA W BIZNESIE

DOSTARCZAM REZULTATY TWORZ膭C STRATEGI臉
MARKETINGOW膭 W OPARCIU O METODOLOGI臉 KAIZEN

Potrzebujesz wsparcia w marketingu?
Zwi臋ksz z nami efektywno艣膰 prowadzonych kampanii marketingowych.
G贸ra