Co zrobić by sprzedawać więcej? Jak sprawić by na każdej sprzedaży uzyskiwać wyższą marże? Jak poprawić rotację i płynność?
Jeśli te pytania ciągle krążą w Twojej głowie to znak, że powinieneś podejść do stworzenia lub odświeżenia swojej strategii marketingowo-sprzedażowej.
Zbieraj swoją bazę
Lead Marketing
na czym to polega?
Co to jest
strategia marketingowo-sprzedażowa?
Przedstawia w spójny i przejrzysty sposób zakładane, testowane i realizowane działania marketingowe oraz sposoby doprowadzenia klientów do sprzedaży. Ułatwia zarzadzanie strategiczne.
Strategia firmy obejmuje ustalenie profili i ścieżek zakupowych klientów, celów marketingowych i kluczowych wskaźników do pomiaru zakładanych celów (KPI) oraz dobór kanałów marketingowych do dystrybucji treści reklamowych w tym poszczególnych narzędzi jakie będą testowane i wykorzystywane.
Dlaczego
taką strategie powinno się zbudować?
Ponieważ takie podejście pozwala określić jak poszczególne elementy wpływają na końcowy zwrot z inwestycji (ROI), które kanały są skuteczniejsze, które można jeszcze eksploatować i kiedy powinno się uruchamiać kolejne i w jakich kosztach.
Dla naszych klientów przygotowujemy strategie marketingowo-sprzedażowe, które są dostosowane do specyfiki danej branży tak aby osiągnąć najlepsze rezultaty. Uruchamiamy zaplanowane działania budując lejki sprzedażowe
Jak to robimy?
Do opracowania strategii firmy posługujemy się profesjonalnymi arkuszami pozwalającymi na przejrzyste opracowanie całej strategii. Porządkujemy wszystkie dane na temat ścieżki zakupowej, czyli etapów jakie przechodzą klienci od pierwszego kontaktu do zakupu. Opracowujemy charakterystykę profili klientów (person) oraz ich potrzeb i preferencji na każdym z etapów.
Ustalamy cele marketingowe (KPI)
Dla danego biznesu, produktu czy oferty ustalamy cele marketingowe, które należy zrealizować, aby osiągnąć zakładane wyniki sprzedażowe lub pozyskiwać zakładaną ilość leadów (klientów, którzy skontaktowali się zainteresowani ofertą). Cele muszą być dostosowane do etapów podróży zakupowej klientów.
Ich zdefiniowanie pozwala na ustalenie odpowiednich działań marketingowych na każdym etapie. Nasze doświadczenie pozwala na dobór kanałów komunikacji i stosowanych narzędzi najbardziej pasujących do danego biznesu.
Budujemy przekaz marketingowy
Kluczowym elementem każdej oferty jest przekaz marketingowy. To krótki komunikat, który ma za zadanie zwrócić uwagę klientów.
Pomagamy wypracować najbardziej efektywne przekazy dla poszczególnych działań marketingowych w odpowiednich fazach zakupowych oraz dobrać właściwe kanały komunikacji.
Dla naszych klientów opracowujemy strategie marketingowo-sprzedażowe, których wprowadzenie daje widoczne rezultaty. Porządkuje procesy, pozwala na efektywną analizę procesów prowadzących do sprzedaży i znacząco poprawia jej wyniki.
Przygotuj z nami taką strategie i sprawdź w co inwestować, by zacząć więcej zarabiać.