Analizy biznesowe - Agencja IAM

Analizy biznesowe

Zastanawiasz si臋 co w danej chwili powiniene艣 wybra膰, na czym si臋 skupi膰? Chcesz wiedzie膰 co robi konkurencja, z jakich narz臋dzi marketingowych korzysta? Chcesz wiedzie膰 czy Twoja oferta jest rynkowo konkurencyjna?

Zyskaj wiedz臋 o firmie, kt贸ra pozwoli podejmowa膰 decyzje w oparciu o liczby i analiz臋, dokonywa膰 s艂usznych wybor贸w i podejmowa膰 w艂a艣ciwe kroki biznesowe.
Skorzystaj z naszego do艣wiadczenia i wiedzy ekspert贸w.

Wykonamy badania i analizy, kt贸rych dok艂adnie teraz potrzebuje Twoja firma. Zalet膮 us艂ugi jest jej wszechstronno艣膰 i modularno艣膰. To Ty wybierasz jakie aspekty mamy zbada膰.

Analiza rynku

Sprawd藕 jak wygl膮da
Twoja konkurencja

Czy analizy biznesowe s膮 konieczne?

 

_

Ka偶de przedsi臋biorstwo, kt贸re planuje dynamiczny rozw贸j powinno przeprowadzi膰 analiz臋 biznesow膮. Obejmuje ona szereg analiz dedykowanych dla poszczeg贸lnych obszar贸w dzia艂ania przedsi臋biorstwa i rynku na kt贸rym operuje. Umo偶liwia w艂a艣ciwe pozycjonowanie marki na tym rynku z wykorzystaniem przewag i szans wraz z uwzgl臋dnieniem dzia艂a艅 konkurencji i istniej膮cych zagro偶e艅.

Zakres prowadzonych analiz

_

Zajmujemy si臋 profesjonalnym wykonywaniem analiz dla biznes贸w, kt贸re obejmuj膮 podstawowe analizy rynku i konkurencji jak r贸wnie偶 zaawansowane analizy strategiczne niezb臋dne przy wprowadzaniu nowych produkt贸w na rynek, uruchamianiu startup贸w, modelowaniu proces贸w biznesowych i tworzeniu biznesplan贸w. Dokonujemy wnikliwej analizy otoczenia i samej firmy za pomoc膮 sprawdzonych narz臋dzi analitycznych.

Niekt贸re stosowane narz臋dzia analityczne

_
  • Plan pozyskiwania klient贸w
  • Opracowanie persony – charakterystyki idealnego klienta dla produktu
  • Analiza ofert konkurencji – zestawienie por贸wnawcze
  • Analiza narz臋dzi konkurent贸w
  • Analiza PEST stanowi narz臋dzie analizy otoczenia makroekonomicznego firmy.
  • Pi臋cioczynnikowa analiza si艂 Portera opisuje poziom konkurencyjno艣ci wewn膮trz sektora. Mo偶liwo艣ci rozwojowe i atrakcyjno艣膰 .
  • Analiza grup strategicznych
  • Kluczowe czynniki sukcesu
  • Analiza atrakcyjno艣ci sektora (kwantytywna)
  • Analiza konkurencyjno艣ci (Comparison to Rivals)
  • Analiza VRIO – ocena zdolno艣ci firmy do wykorzystywania swoich zasob贸w.
  • Analiza SWOT
  • Elementy Strategii marketingowej: Segmentacja rynku, wyb贸r rynku docelowego i pozycjonowanie.
  • Opracowanie kanwy modelu biznesowego (Business Model Canvas 鈥 BMC)

Na mocno konkurencyjnym rynku wykonanie analiz biznesowych pozwala unikn膮膰 kosztownych b艂臋d贸w w trakcie rozwoju przedsi臋biorstwa.
Je偶eli my艣lisz o wzro艣cie badanie rynku to podstawa do planowania strategii rozwoju. Wszystkie planowane dzia艂ania powiniene艣 oprze膰 o twarde dane interpretowane we w艂a艣ciwy spos贸b.

Chcesz dowiedzie膰 si臋 wi臋cej? Zapraszamy do kontaktu

Imi臋 i nazwisko:

E-mail:

Telefon:

Wiadomo艣膰:

*pola obowi膮zkowe