Zastanawiasz się co w danej chwili powinieneś wybrać, na czym się skupić? Chcesz wiedzieć co robi konkurencja, z jakich narzędzi marketingowych korzysta? Chcesz wiedzieć czy Twoja oferta jest rynkowo konkurencyjna?
Zyskaj wiedzę o firmie, która pozwoli podejmować decyzje w oparciu o liczby i analizę, dokonywać słusznych wyborów i podejmować właściwe kroki biznesowe.
Skorzystaj z naszego doświadczenia i wiedzy ekspertów.
Wykonamy badania i analizy, których dokładnie teraz potrzebuje Twoja firma. Zaletą usługi jest jej wszechstronność i modularność. To Ty wybierasz jakie aspekty mamy zbadać.
Analiza rynku
Sprawdź jak wygląda
Twoja konkurencja
Czy analizy biznesowe są konieczne?
Każde przedsiębiorstwo, które planuje dynamiczny rozwój powinno przeprowadzić analizę biznesową. Obejmuje ona szereg analiz dedykowanych dla poszczególnych obszarów działania przedsiębiorstwa i rynku na którym operuje. Umożliwia właściwe pozycjonowanie marki na tym rynku z wykorzystaniem przewag i szans wraz z uwzględnieniem działań konkurencji i istniejących zagrożeń.
Zakres prowadzonych analiz
Zajmujemy się profesjonalnym wykonywaniem analiz dla biznesów, które obejmują podstawowe analizy rynku i konkurencji jak również zaawansowane analizy strategiczne niezbędne przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek, uruchamianiu startupów, modelowaniu procesów biznesowych i tworzeniu biznesplanów. Dokonujemy wnikliwej analizy otoczenia i samej firmy za pomocą sprawdzonych narzędzi analitycznych.
Niektóre stosowane narzędzia analityczne
- Plan pozyskiwania klientów
- Opracowanie persony – charakterystyki idealnego klienta dla produktu
- Analiza ofert konkurencji – zestawienie porównawcze
- Analiza narzędzi konkurentów
- Analiza PEST stanowi narzędzie analizy otoczenia makroekonomicznego firmy.
- Pięcioczynnikowa analiza sił Portera opisuje poziom konkurencyjności wewnątrz sektora. Możliwości rozwojowe i atrakcyjność .
- Analiza grup strategicznych
- Kluczowe czynniki sukcesu
- Analiza atrakcyjności sektora (kwantytywna)
- Analiza konkurencyjności (Comparison to Rivals)
- Analiza VRIO – ocena zdolności firmy do wykorzystywania swoich zasobów.
- Analiza SWOT
- Elementy Strategii marketingowej: Segmentacja rynku, wybór rynku docelowego i pozycjonowanie.
- Opracowanie kanwy modelu biznesowego (Business Model Canvas – BMC)
Na mocno konkurencyjnym rynku wykonanie analiz biznesowych pozwala uniknąć kosztownych błędów w trakcie rozwoju przedsiębiorstwa.
Jeżeli myślisz o wzroście badanie rynku to podstawa do planowania strategii rozwoju. Wszystkie planowane działania powinieneś oprzeć o twarde dane interpretowane we właściwy sposób.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu