Rekrutacja – kariera w agencji

DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU

Jedna agencja, która odpowie na wszystkie potrzeby marketingowe Twojej firmy. Służymy pomocą, doradzamy i prowadzimy działania reklamowe, wspierające sprzedaż oraz PR. Najważniejsze dla nas są kwalifikacje i efektywność podejmowanych działań. Dlatego gwarantujemy naszym klientom dostarczenie rezultatów.

01

Aplikacja

Wybierz stanowisko i prześlij swoje CV oraz portfolio jeżeli posiadasz.

02

Analiza

Przeanalizujemy Twoją kandydaturę i jeśli będziemy zainteresowani, skontaktujemy się w ciągu maksymalnie 5 dni. Im więcej szczegółów wyślesz, tym większa szansa na kontakt.

03

Zadanie

Wykonaj zadanie weryfikujące. Zależnie od stanowiska, każdy kandydat wypełnia inne zadanie. Dajemy kandydatom możliwość określenia terminu, w którym wykonają zadanie w możliwie najlepszej jakości.

04

Rozmowa

Jeśli zadanie osiągnęło odpowiednio wysokie noty podczas oceny przez zespół, umawiamy się w dogodnym terminie na rozmowę – w siedzibie firmy lub jako rozmowa telefoniczna.

05

Decyzja

Wyniki rekrutacji. Jeśli Twoja kandydatura przeszła pozytywnie przez wszystkie etapy, przedstawiamy propozycję stanowiska, wynagrodzenia oraz formę zatrudnienia. To moment, w którym zadajesz dużo dodatkowych pytań i podejmujesz decyzję.

06

Witaj

Formalności. Podpisujemy wszystkie potrzebne dokumenty i planujemy Twój pierwszy dzień nowej pracy. Do momentu rozpoczęcia Twojej pracy możesz przyjść na dodatkowe rozmowy czy wstępne szkolenie, aby wystartować z większą wiedzą.

Rekrutacja trwa

Aktualnie poszukujemy

Client Service Specialist

Client Service Specialist

Będziesz odpowiedzialny za:

• Prowadzenie projektów marketingowych i rozwój współpracy w oparciu o pozytywne relacje z klientami
• Proaktywne poszukiwanie nowych rozwiązań na potrzeby budowania i realizowania strategii marketingowych klientów
• Budowanie długotrwałych relacji z klientami dzięki zrozumieniu ich biznesów i „ściągania” problemów z ich głów
• Współpracę z działem handlowym Agencji
• Planowanie, koordynowanie i weryfikowanie prac zespołu projektowego, w tym podwykonawców
• Stałe rozwijanie matrycy podwykonawców Agencji
• Kontrolę kosztów, monitorowanie przebiegu trwających kampanii oraz współtworzenie i zarządzanie budżetem projektów marketingowych
• Opracowywanie harmonogramów działań i raportów, monitorowanie skuteczności działań marketingowych w oparciu o ustalone z klientem wskaźniki
• Raportowanie wyników swojej pracy zgodnie z przyjętymi standardami organizacji

Wymagania:

• Co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w agencji reklamowej lub w dziale marketingu
• Praktyczna wiedza na temat metod prowadzenia projektów, przygotowywania wycen, analiz i raportów
• Bardzo dobra znajomość zagadnień marketingowych, narzędzi komunikacji i najnowszych trendów marketingowych
• Wysokie umiejętności analityczne i zdolność strategicznego myślenia
• Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętności koordynowania wielu zadań jednocześnie.
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Dobra znajomość języka angielskiego

• Umiejętności tworzenia i prowadzenia prezentacji
• Zdolności komunikacyjne oraz pozytywne podejście do pracy w grupie
• Dobra znajomość obsługi komputera (pakietu MS Office)
• Inicjatywa w działaniu, sumienność, zaangażowanie, samodzielność oraz chęć samorozwoju

Co Ci oferujemy:

• Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
• Motywacyjny system premiowy
• Przejrzyste warunki zatrudnienia na podstawie umowy B2B lub umowy zlecenie
• Pracę w niewielkim ale stale powiększającym się zespole działu Client Service
• Wiele ciekawych wyzwań i realny wpływ na efekt zrealizowanych projektów

• Wpływ na rozwój struktury Agencji oraz jej produktów i usług
• Wiele możliwości rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji
• Pracę w biurze (Kraków) lub możliwość pracy zdalnej

Czekamy na Twoją aplikację!

Wyślij zgłoszenie na:  kontakt@agencjaiam.pl

Prosimy o umieszczenie w przesyłanych do nas dokumentach rekrutacyjnych następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w tym informacji wykraczających poza zakres danych wymaganych, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a) RODO, a w zakresie wizerunku na podstawie art. 9 ust. 1 pkt. a) RODO, w celu uczestnictwa w procesie danej oraz przyszłych rekrutacji”.

 

New Business Manager

New Business Manager

Będziesz odpowiedzialny za:

• Nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie stałych relacji biznesowych z klientami
• Obsługa bieżąca i rozwój współpracy z klientami
• Aktywne pozyskiwanie nowych projektów sprzedażowych
• Zarządzanie procesem sprzedaży: negocjacje, przygotowywanie ofert, prezentacji itp.
• Realizacja założonego planu sprzedaży
• Współpraca z wewnętrznym zespołem oraz podwykonawcami
• Planowanie i koordynacja pracy zespołu projektowego
• Dbanie o jakość i terminowość projektów prowadzonych przez zespół
•  Bieżąca komunikacja z zespołami zaangażowanymi w realizowane projekty
• Weryfikacja poprawności wykonanych zadań i jakości wykreowanych materiałów

• Kontrola kosztów zewnętrznych i wewnętrznych projektu
• Opracowywanie kosztorysów, harmonogramów, podsumowań projektów
•  Nadzór nad realizacją budżetów i harmonogramów
• Raportowanie wyników swojej pracy zgodnie z przyjętymi standardami organizacji

•  Poszukiwania nowych kierunków rozwoju firmy w oparciu o wiedzę z zakresu reklamy, handlu, marketingu oraz trendów branżowych

Wymagania:

• Co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji reklamowej
• Doświadczenia w sprzedaży oraz w budowaniu relacji z klientem w obszarze B2B
• Doskonała organizacja czasu i pracy
• Zarządzanie budżetem i dbanie o rentowność agencji
• Wiedza na temat procesów oraz metodologii prowadzenia projektów, wyceny, analizy i dokumentowania wymagań
• Sumienność, dokładność, zaangażowanie w projekty
• Doświadczenie w doborze rozwiązań marketingowych dla firm oraz raportowaniu ich efektów

• Łatwość nawiązywania kontaktów
• Umiejętności prowadzenia prezentacji, rozmów handlowych i spotkań biznesowych
• Samodzielność, dynamika działania, zorientowanie na cel, motywacja do samodoskonalenia i samorozwoju
• Wiedza w zakresie reklamy, marketingu i nowych trendach – warunek konieczny
• Doświadczenie zawodowe w branży reklamowej

• Dobra znajomość języka angielskiego

Co Ci oferujemy:

• Przyjazną atmosferę, w której możesz pozostać sobą
• Niekorporacyjny klimat pracy
• Dużą samodzielność w prowadzeniu projektówj
• Współpracę z doświadczonymi ludźmi, dla których marketing i PR to nie tylko praca, ale też pasja
• Atrakcyjne zarobki, adekwatne do umiejętności i doświadczenia oraz premie uzależnione od efektu

• Pracę w dynamicznie rozwijającej się agencji, w niewielkim, ale stale powiększającym się zespole
• Wiele ciekawych wyzwań i realny wpływ na finalny efekt zrealizowanych projektów/ wpływ na rozwój firmy
• Pracę pełną wyzwań
• Rozliczenie na podstawie umowy B2B lub umowy zlecenie
• Pracę w biurze (Kraków lub Bielsko – Biała) lub możliwość pracy zdalnej

Czekamy na Twoją aplikację!

Wyślij zgłoszenie na:  kontakt@agencjaiam.pl

Prosimy o umieszczenie w przesyłanych do nas dokumentach rekrutacyjnych następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w tym informacji wykraczających poza zakres danych wymaganych, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a) RODO, a w zakresie wizerunku na podstawie art. 9 ust. 1 pkt. a) RODO, w celu uczestnictwa w procesie danej oraz przyszłych rekrutacji”.

 

Specjalista ds. marketingu

Zostań Specjalistą ds. marketingu


Będziesz odpowiedzialny za:

• Samodzielne wykonywanie działań reklamowych i promocyjnych projektów realizowanych przez firmę
• Tworzenie analiz rynku i konkurencji
• Research danych i informacji
• Współpracę i koordynowanie tworzenia materiałów graficznych (graficy, drukarnie, klienci)
• Zarządzanie CMS i nadzór nad stronami internetowymi klientów (zarządzanie contentem)
• Obsługę i projektowanie kampanii GoogleAds
• Analizę danych, sporządzanie raportów oraz rekomendowanie klientom dalszych działań marketingowych
• Copywriting, tworzenie treści marketingowych
• Bieżące wsparcie w realizacji projektów Projekt Managera
• Kontakt z klientami i rekomendowanie działań marketingowych

Wymagania:

• Doświadczenie w zakresie szeroko rozumianego marketingu internetowego
• Znajomość niezbędnych do pracy narzędzi marketingowych
• Zainteresowania w zakresie nowych mediów, wykorzystywania nowych technologii w komunikacji marketingowej
• Kreatywność, umiejętności analityczne, dokładność wykonywanych zadań
• 100 % zaangażowania, odpowiedzialność
• Samodzielność, dobra organizacja pracy, zorientowanie na cel
• Umiejętność szybkiego uczenia się

Co Ci oferujemy:

• Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
• Rozliczenie na podstawie umowy B2B lub umowy zlecenie
• Możliwość pracy zdalnej lub w biurze w Bielsku-Białej
• Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania
(możliwość otrzymywania dodatkowych premii)
• Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji (dostęp do branżowych szkoleń online, prasy)

Czekamy na Twoją aplikację!

Wyślij zgłoszenie na:  kontakt@agencjaiam.pl

Prosimy o umieszczenie w przesyłanych do nas dokumentach rekrutacyjnych następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w tym informacji wykraczających poza zakres danych wymaganych, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a) RODO, a w zakresie wizerunku na podstawie art. 9 ust. 1 pkt. a) RODO, w celu uczestnictwa w procesie danej oraz przyszłych rekrutacji”.

 

Account manager

Zostań naszym Account’em!


Będziesz odpowiedzialny za:

  • Budowanie strategii marketingowych
  • Utrzymywanie i rozwój relacji z klientami oraz prowadzenie projektów
  • Nadzór nad prawidłową realizacją usług
  • Analizowanie i raportowanie naszej pracy klientom
  • Współpraca z działami realizacyjnymi (SEM, SEO, Social Media)
  • Rekomendowanie dodatkowych usług z portfolio agencji
  • Przygotowanie media planów i ofert handlowych
  • Raportowanie wewnętrzne zgodne ze standardami firmy

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w doborze rozwiązań marketingowych dla firm oraz raportowaniu ich efektów
  • Umiejętność realizacji i koordynowania równoległych projektów
  • Znajomość branży reklamowej i marketingowej oraz aktualnych trendów
  • Znajomość MS Office, narzędzi online np. Dropbox, pakiet Google(Google Analytics, Google Ads)
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy, zorientowanie na cel


Co ci oferujemy:

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Rozliczenie na podstawie umowy B2B lub umowy zlecenie
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Praca w biurze (Bielsko-Biała, Kraków) lub możliwość pracy zdalnej online
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań w ramach procedur firm
  • Niezbędne, bezpłatne szkolenia wewnątrz firmy
  • Możliwość rozwoju zawodowego w i ciągłego podnoszenia kwalifikacji

Czekamy na Twoją aplikację!

Wyślij zgłoszenie na:  kontakt@agencjaiam.pl

Prosimy o umieszczenie w przesyłanych do nas dokumentach rekrutacyjnych następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w tym informacji wykraczających poza zakres danych wymaganych, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a) RODO, a w zakresie wizerunku na podstawie art. 9 ust. 1 pkt. a) RODO, w celu uczestnictwa w procesie danej oraz przyszłych rekrutacji”.

 

Digital Marketer

Digital Marketer


Będziesz odpowiedzialny za:

  • Przygotowanie i wdrażanie strategii digital marketing dla produktów i usług w segmencie B2C i B2B
  • Wsparcie bieżących działań w obszarze digital marketingu dla produktów i segmencie B2C i B2B
  • Planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii digital marketingowych (search, afiliacja, automatyzacja, e-mail marketing, facebook i inne) nastawionych na generowanie leadów i/lub sprzedaży online
  • Prowadzenie działań w zakresie SEO i content marketingu
  • Nadzorowanie prac dostawców z zakresu digital marketingu
  • Monitorowanie budżetu kampanii
  • Przygotowanie raportów i analiz na potrzeby optymalizacji kosztów i weryfikacji efektywności działań w kanale online.
  • Ścisła współpraca z innymi działami w zakresie prowadzonych projektów (księgowość, CC),
  • Poszukiwanie i testowanie nowych narzędzi zwiększających podstawowe wskaźniki sprzedaży (KPI).

Wymagania:

  • Min. 2 letnie doświadczenie w realizowaniu kampanii performance’owych, działania marketingowe zwiększające liczbę odsłon na stronach internetowych (SEO, SEM, Affiliation, Display, Social Media).
  • Wiedza z zakresu digital marketing i analityki internetowej, znajomość narzędzi do prowadzenia i raportowania kampanii (m.in. Double Click, Google Analytics, Google AdWords, FB,  narzędzi do testów A/B itp.)
  • Praktyczna znajomość narzędzi do e-mail marketingu
  • Wiedza z zakresu SEO i optymalizacji stron on-site
  • Doświadczenie w pracy z agencjami performance’owymi / domami mediowymi
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice (w szczególności Excel i PowerPoint)
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Zdolność analitycznego myślenia i pracy z dużym zakresem danych
  • Umiejętność pracy w zespole rozproszonym
  • Znajomość Omni-Channel i tworzenia lejków marketingowych to dodatkowa zaleta
  • Bardzo dobrze rozwinięta umiejętność organizacji.

Co Ci oferujemy:

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Rozliczenie na podstawie umowy B2B lub umowy zlecenie
  • Możliwość pracy zdalnej lub w biurze w Bielsku-Białej
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania (możliwość otrzymywania dodatkowych premii)
  • Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji (dostęp do branżowych szkoleń online, prasy)

Czekamy na Twoją aplikację!

Wyślij zgłoszenie na:  kontakt@agencjaiam.pl

Prosimy o umieszczenie w przesyłanych do nas dokumentach rekrutacyjnych następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w tym informacji wykraczających poza zakres danych wymaganych, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a) RODO, a w zakresie wizerunku na podstawie art. 9 ust. 1 pkt. a) RODO, w celu uczestnictwa w procesie danej oraz przyszłych rekrutacji”.

 

Dołącz do nas

Imię i nazwisko:

E-mail:

Stanowisko:

Telefon:

Wiadomość:

CV (max. 2MB):

*pola obowiązkowe