DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU
Jedna agencja, która odpowie na wszystkie potrzeby marketingowe Twojej firmy. Służymy pomocą, doradzamy i prowadzimy działania reklamowe, wspierające sprzedaż oraz PR. Najważniejsze dla nas są kwalifikacje i efektywność podejmowanych działań. Dlatego gwarantujemy naszym klientom dostarczenie rezultatów.
Aplikacja
Analiza
Zadanie
Rozmowa
Decyzja
Witaj
Rekrutacja trwa
Aktualnie poszukujemy
Specjalista ds. Marketingu nieruchomości – Warszawa
Szukamy specjalisty, specjalistki marketingu, który(a) dołączy do naszego zespołu i będzie realizował(a) i nadzorował(a) działania marketingowe własne firmy oraz klientów agencji.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- Masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale marketingu Dewelopera lub Agencji Reklamowej obsługującej Dewelopera (min. rok – warunek konieczny)
- Posiadasz znajomość pakietu MS Office, w szczególności Power Point i Excel
- Posiadasz umiejętność prowadzenia prezentacji, rozmów handlowych i spotkań biznesowych
- Posiadasz praktyczną ogólną wiedzę z zakresu marketingu offline oraz online: content marketing, e-mail marketing, social media, zagadnień SEO, SEM etc.
- Jesteś samodzielny, przedsiębiorczy i operatywny
Mile widziane:
- Wiedza z zakresu sprzedaży oraz umiejętność określania potrzeb rynku
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Znajomość programów graficznych
Za co będziesz odpowiedzialny?
- Samodzielne prowadzenie marketingu inwestycji deweloperskiej
- Koordynowanie działań poprzez współpracę z grafikami, programistami oraz copywriterami wszystkich działań niezbędnych do wytworzenia materiałów dla klienta: nazwa, logo, wizualizacje inwestycji, plany 3D, katalogi, strony www itd.
- Opracowanie strategii kampanii marketingowej inwestycji deweloperskiej wraz z media planem
- Prowadzenie działań zgodnie z zatwierdzonym budżetem oraz ich raportowanie
Co oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie z możliwością wyboru formy zatrudnienia / współpracy
- Premie od realizacji zadań
- Możliwość rozwoju, dużą samodzielność i decyzyjność
- Obszerne materiały edukacyjne i biblioteczkę firmową – firmowa baza wiedzy
- Pracę w rozwijającej się agencji marketingowej z zaangażowanymi ludźmi pełnymi pasji we wspierającym, uzupełniającym się zespole
- Elastyczny system pracy, możliwość pracy hybrydowej
Czekamy na Twoją aplikację!
Wyślij zgłoszenie na: kontakt@agencjaiam.pl
Prosimy o umieszczenie w przesyłanych do nas dokumentach rekrutacyjnych następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w tym informacji wykraczających poza zakres danych wymaganych, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a) RODO, a w zakresie wizerunku na podstawie art. 9 ust. 1 pkt. a) RODO, w celu uczestnictwa w procesie danej oraz przyszłych rekrutacji”.
Client Service Specialist
Będziesz odpowiedzialny za:
• Prowadzenie projektów marketingowych i rozwój współpracy w oparciu o pozytywne relacje z klientami
• Proaktywne poszukiwanie nowych rozwiązań na potrzeby budowania i realizowania strategii marketingowych klientów
• Budowanie długotrwałych relacji z klientami dzięki zrozumieniu ich biznesów i „ściągania” problemów z ich głów
• Współpracę z działem handlowym Agencji
• Planowanie, koordynowanie i weryfikowanie prac zespołu projektowego, w tym podwykonawców
• Stałe rozwijanie matrycy podwykonawców Agencji
• Kontrolę kosztów, monitorowanie przebiegu trwających kampanii oraz współtworzenie i zarządzanie budżetem projektów marketingowych
• Opracowywanie harmonogramów działań i raportów, monitorowanie skuteczności działań marketingowych w oparciu o ustalone z klientem wskaźniki
• Raportowanie wyników swojej pracy zgodnie z przyjętymi standardami organizacji
Wymagania:
• Co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w agencji reklamowej lub w dziale marketingu
• Praktyczna wiedza na temat metod prowadzenia projektów, przygotowywania wycen, analiz i raportów
• Bardzo dobra znajomość zagadnień marketingowych, narzędzi komunikacji i najnowszych trendów marketingowych
• Wysokie umiejętności analityczne i zdolność strategicznego myślenia
• Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętności koordynowania wielu zadań jednocześnie.
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Umiejętności tworzenia i prowadzenia prezentacji
• Zdolności komunikacyjne oraz pozytywne podejście do pracy w grupie
• Dobra znajomość obsługi komputera (pakietu MS Office)
• Inicjatywa w działaniu, sumienność, zaangażowanie, samodzielność oraz chęć samorozwoju
Co Ci oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
• Motywacyjny system premiowy
• Przejrzyste warunki zatrudnienia na podstawie umowy B2B lub umowy zlecenie
• Pracę w niewielkim ale stale powiększającym się zespole działu Client Service
• Wiele ciekawych wyzwań i realny wpływ na efekt zrealizowanych projektów
• Wpływ na rozwój struktury Agencji oraz jej produktów i usług
• Wiele możliwości rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji
• Pracę w biurze (Kraków) lub możliwość pracy zdalnej
Czekamy na Twoją aplikację!
Wyślij zgłoszenie na: kontakt@agencjaiam.pl
Prosimy o umieszczenie w przesyłanych do nas dokumentach rekrutacyjnych następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w tym informacji wykraczających poza zakres danych wymaganych, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a) RODO, a w zakresie wizerunku na podstawie art. 9 ust. 1 pkt. a) RODO, w celu uczestnictwa w procesie danej oraz przyszłych rekrutacji”.
New Business Manager
Będziesz odpowiedzialny za:
• Nawiązywanie, budowanie i utrzymywanie stałych relacji biznesowych z klientami
• Obsługa bieżąca i rozwój współpracy z klientami
• Aktywne pozyskiwanie nowych projektów sprzedażowych
• Zarządzanie procesem sprzedaży: negocjacje, przygotowywanie ofert, prezentacji itp.
• Realizacja założonego planu sprzedaży
• Współpraca z wewnętrznym zespołem oraz podwykonawcami
• Planowanie i koordynacja pracy zespołu projektowego
• Dbanie o jakość i terminowość projektów prowadzonych przez zespół
• Bieżąca komunikacja z zespołami zaangażowanymi w realizowane projekty
• Weryfikacja poprawności wykonanych zadań i jakości wykreowanych materiałów
• Kontrola kosztów zewnętrznych i wewnętrznych projektu
• Opracowywanie kosztorysów, harmonogramów, podsumowań projektów
• Nadzór nad realizacją budżetów i harmonogramów
• Raportowanie wyników swojej pracy zgodnie z przyjętymi standardami organizacji
• Poszukiwania nowych kierunków rozwoju firmy w oparciu o wiedzę z zakresu reklamy, handlu, marketingu oraz trendów branżowych
Wymagania:
• Co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji reklamowej
• Doświadczenia w sprzedaży oraz w budowaniu relacji z klientem w obszarze B2B
• Doskonała organizacja czasu i pracy
• Zarządzanie budżetem i dbanie o rentowność agencji
• Wiedza na temat procesów oraz metodologii prowadzenia projektów, wyceny, analizy i dokumentowania wymagań
• Sumienność, dokładność, zaangażowanie w projekty
• Doświadczenie w doborze rozwiązań marketingowych dla firm oraz raportowaniu ich efektów
• Łatwość nawiązywania kontaktów
• Umiejętności prowadzenia prezentacji, rozmów handlowych i spotkań biznesowych
• Samodzielność, dynamika działania, zorientowanie na cel, motywacja do samodoskonalenia i samorozwoju
• Wiedza w zakresie reklamy, marketingu i nowych trendach – warunek konieczny
• Doświadczenie zawodowe w branży reklamowej
• Dobra znajomość języka angielskiego
Co Ci oferujemy:
• Przyjazną atmosferę, w której możesz pozostać sobą
• Niekorporacyjny klimat pracy
• Dużą samodzielność w prowadzeniu projektówj
• Współpracę z doświadczonymi ludźmi, dla których marketing i PR to nie tylko praca, ale też pasja
• Atrakcyjne zarobki, adekwatne do umiejętności i doświadczenia oraz premie uzależnione od efektu
• Pracę w dynamicznie rozwijającej się agencji, w niewielkim, ale stale powiększającym się zespole
• Wiele ciekawych wyzwań i realny wpływ na finalny efekt zrealizowanych projektów/ wpływ na rozwój firmy
• Pracę pełną wyzwań
• Rozliczenie na podstawie umowy B2B lub umowy zlecenie
• Pracę w biurze (Kraków lub Bielsko – Biała) lub możliwość pracy zdalnej
Czekamy na Twoją aplikację!
Wyślij zgłoszenie na: kontakt@agencjaiam.pl
Prosimy o umieszczenie w przesyłanych do nas dokumentach rekrutacyjnych następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w tym informacji wykraczających poza zakres danych wymaganych, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a) RODO, a w zakresie wizerunku na podstawie art. 9 ust. 1 pkt. a) RODO, w celu uczestnictwa w procesie danej oraz przyszłych rekrutacji”.
Zostań Specjalistą ds. marketingu
Będziesz odpowiedzialny za:
• Samodzielne wykonywanie działań reklamowych i promocyjnych projektów realizowanych przez firmę
• Tworzenie analiz rynku i konkurencji
• Research danych i informacji
• Współpracę i koordynowanie tworzenia materiałów graficznych (graficy, drukarnie, klienci)
• Zarządzanie CMS i nadzór nad stronami internetowymi klientów (zarządzanie contentem)
• Obsługę i projektowanie kampanii GoogleAds
• Analizę danych, sporządzanie raportów oraz rekomendowanie klientom dalszych działań marketingowych
• Copywriting, tworzenie treści marketingowych
• Bieżące wsparcie w realizacji projektów Projekt Managera
• Kontakt z klientami i rekomendowanie działań marketingowych
Wymagania:
• Doświadczenie w zakresie szeroko rozumianego marketingu internetowego
• Znajomość niezbędnych do pracy narzędzi marketingowych
• Zainteresowania w zakresie nowych mediów, wykorzystywania nowych technologii w komunikacji marketingowej
• Kreatywność, umiejętności analityczne, dokładność wykonywanych zadań
• 100 % zaangażowania, odpowiedzialność
• Samodzielność, dobra organizacja pracy, zorientowanie na cel
• Umiejętność szybkiego uczenia się
Co Ci oferujemy:
• Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
• Rozliczenie na podstawie umowy B2B lub umowy zlecenie
• Możliwość pracy zdalnej lub w biurze w Bielsku-Białej
• Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania
(możliwość otrzymywania dodatkowych premii)
• Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji (dostęp do branżowych szkoleń online, prasy)
Czekamy na Twoją aplikację!
Wyślij zgłoszenie na: kontakt@agencjaiam.pl
Prosimy o umieszczenie w przesyłanych do nas dokumentach rekrutacyjnych następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w tym informacji wykraczających poza zakres danych wymaganych, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a) RODO, a w zakresie wizerunku na podstawie art. 9 ust. 1 pkt. a) RODO, w celu uczestnictwa w procesie danej oraz przyszłych rekrutacji”.
Zostań naszym Account’em!
Będziesz odpowiedzialny za:
- Budowanie strategii marketingowych
- Utrzymywanie i rozwój relacji z klientami oraz prowadzenie projektów
- Nadzór nad prawidłową realizacją usług
- Analizowanie i raportowanie naszej pracy klientom
- Współpraca z działami realizacyjnymi (SEM, SEO, Social Media)
- Rekomendowanie dodatkowych usług z portfolio agencji
- Przygotowanie media planów i ofert handlowych
- Raportowanie wewnętrzne zgodne ze standardami firmy
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w doborze rozwiązań marketingowych dla firm oraz raportowaniu ich efektów
- Umiejętność realizacji i koordynowania równoległych projektów
- Znajomość branży reklamowej i marketingowej oraz aktualnych trendów
- Znajomość MS Office, narzędzi online np. Dropbox, pakiet Google(Google Analytics, Google Ads)
- Samodzielność, dobra organizacja pracy, zorientowanie na cel
Co ci oferujemy:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Rozliczenie na podstawie umowy B2B lub umowy zlecenie
- Atrakcyjny system premiowy
- Praca w biurze (Bielsko-Biała, Kraków) lub możliwość pracy zdalnej online
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań w ramach procedur firm
- Niezbędne, bezpłatne szkolenia wewnątrz firmy
- Możliwość rozwoju zawodowego w i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
Czekamy na Twoją aplikację!
Wyślij zgłoszenie na: kontakt@agencjaiam.pl
Prosimy o umieszczenie w przesyłanych do nas dokumentach rekrutacyjnych następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w tym informacji wykraczających poza zakres danych wymaganych, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a) RODO, a w zakresie wizerunku na podstawie art. 9 ust. 1 pkt. a) RODO, w celu uczestnictwa w procesie danej oraz przyszłych rekrutacji”.
Digital Marketer
Będziesz odpowiedzialny za:
- Przygotowanie i wdrażanie strategii digital marketing dla produktów i usług w segmencie B2C i B2B
- Wsparcie bieżących działań w obszarze digital marketingu dla produktów i segmencie B2C i B2B
- Planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii digital marketingowych (search, afiliacja, automatyzacja, e-mail marketing, facebook i inne) nastawionych na generowanie leadów i/lub sprzedaży online
- Prowadzenie działań w zakresie SEO i content marketingu
- Nadzorowanie prac dostawców z zakresu digital marketingu
- Monitorowanie budżetu kampanii
- Przygotowanie raportów i analiz na potrzeby optymalizacji kosztów i weryfikacji efektywności działań w kanale online.
- Ścisła współpraca z innymi działami w zakresie prowadzonych projektów (księgowość, CC),
- Poszukiwanie i testowanie nowych narzędzi zwiększających podstawowe wskaźniki sprzedaży (KPI).
Wymagania:
- Min. 2 letnie doświadczenie w realizowaniu kampanii performance’owych, działania marketingowe zwiększające liczbę odsłon na stronach internetowych (SEO, SEM, Affiliation, Display, Social Media).
- Wiedza z zakresu digital marketing i analityki internetowej, znajomość narzędzi do prowadzenia i raportowania kampanii (m.in. Double Click, Google Analytics, Google AdWords, FB, narzędzi do testów A/B itp.)
- Praktyczna znajomość narzędzi do e-mail marketingu
- Wiedza z zakresu SEO i optymalizacji stron on-site
- Doświadczenie w pracy z agencjami performance’owymi / domami mediowymi
- Bardzo dobra znajomość pakietu MsOffice (w szczególności Excel i PowerPoint)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Zdolność analitycznego myślenia i pracy z dużym zakresem danych
- Umiejętność pracy w zespole rozproszonym
- Znajomość Omni-Channel i tworzenia lejków marketingowych to dodatkowa zaleta
- Bardzo dobrze rozwinięta umiejętność organizacji.
Co Ci oferujemy:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Rozliczenie na podstawie umowy B2B lub umowy zlecenie
- Możliwość pracy zdalnej lub w biurze w Bielsku-Białej
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania (możliwość otrzymywania dodatkowych premii)
- Możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji (dostęp do branżowych szkoleń online, prasy)
Czekamy na Twoją aplikację!
Wyślij zgłoszenie na: kontakt@agencjaiam.pl
Prosimy o umieszczenie w przesyłanych do nas dokumentach rekrutacyjnych następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w tym informacji wykraczających poza zakres danych wymaganych, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a) RODO, a w zakresie wizerunku na podstawie art. 9 ust. 1 pkt. a) RODO, w celu uczestnictwa w procesie danej oraz przyszłych rekrutacji”.