Instagram

Nikt nie przypuszczał, że aplikacja Instagram, która działa na rynku od 2010 roku zdobędzie ponad 300 milionów aktywnych użytkowników. Jednak tak się stało, a główną zasługę tego zjawiska należy przypisać temu, że ludzie są wzrokowcami. Choć początkowo Instagram był miejscem, w którym głównie pokazywali się celebryci, to obecnie ten trend bardzo się zmienił.

Dzisiaj z powodzeniem korzysta z Instagramu wiele firm, które dzięki wdrożeniu attraction marketingu kierują swoją ofertę do konkretnych Klientów.

Social Media

Instagram jako
alternatywa dla Facebooka

Potencjał Instagrama

 

_

Instagram generuje dziennie nawet do 1,5 miliarda like’ów, a także do 1000 komentarzy na sekundę. Dzięki temu, gdy masz link lub CTA w opisie konta, jest możliwe wielokrotne zwiększenie zainteresowania Twoją stroną. Oczywiście kluczem do sukcesu jest zdjęcie lub film. Bez tego elementu będzie bardzo ciężko o sukces w aplikacji, jaką jest Insagram. Czy chodzi o filmy, czy też o zdjęcia, które udostępniasz na swoim koncie – bądź pewien jednego – liczy się przede wszystkim jakość.

Ale, czy zdjęcia i followersi to już wszystko?

_

Jak wspomnieliśmy wcześniej jakość ma ogromne znaczenie. Wrzucając na Instagrama content w większych ilościach (przynosi to nawet lepsze rezultaty), nie możemy zaniedbać jego jakości. Podobnie sytuacja wygląda z komentarzami. Nie cieszmy się z tego, że mamy followersów. Jeśli ich zaniedbamy i nie będziemy reagować na ich wpisy, szybko się znudzą naszym profilem. Trzeba dbać o fanów i odpisywać najszybciej, jak się da, na wszystkie ich wpisy. Wpłynie to pozytywnie na wizerunek naszej marki.

 

Prowadzenie profilu na Instagramie

_

Reasumując Instagram to naprawdę potężne narzędzie, które może pomóc zdobyć wiernych fanów, zwiększyć generowanie ruchu sieciowego na Twojej stronie i zgromadzić potencjalnych klientów, którzy będą mieć zaufanie do Twojej marki. Należy jednak pamiętać, że wiele błędów takich jak niewłaściwe zarządzanie hashtagami lub przesadna promocja marki mogą źle wpłynąć na naszą firmę.

Dlatego, jeśli Twoja firma jest zainteresowana profesjonalnym zarządzaniem kontem na Instagramie, to zapraszamy do kontaktu.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu

Imię i nazwisko:

E-mail:

Telefon:

Wiadomość:

*pola obowiązkowe



contact