Facebook

Dzia┼éania w social media ÔÇô my┼Ťlisz Facebook i cz─Ö┼Ťciowo masz racje bo to platforma o najwi─Ökszym zasi─Ögu na ┼Ťwiecie.

Zapytasz: Mam firm─Ö czy inwestowa─ç w obecno┼Ť─ç na Facebooku?

Odpowiemy to zale┼╝y…

Prowadzenie
profilu na FB

Obecno┼Ť─ç w poszczeg├│lnych kana┼éach komunikacji powinna wynika─ç, nie z ch─Öci obecno┼Ťci w danym medium, a z przyj─Ötej strategii marketingowej.

Niemniej je┼Ťli obecno┼Ť─ç firmy na FB wpisuje si─Ö w t─ů strategie prowadzone w ramach tego medium aktywno┼Ťci mog─ů przynie┼Ť─ç firmie wiele korzy┼Ťci. Kluczem jest w┼éa┼Ťciwe zdefiniowanie celu dzia┼éa┼ä, grupy docelowej i w┼éa┼Ťciwym przygotowaniu planu dzia┼éania. Te elementy umo┼╝liwiaj─ů dotarcie do konkretnych, sprecyzowanych grup potencjalnych klient├│w.

Prowadzenie fanpage

_

Prowadzenie firmowego profilu to sta┼éy kontakt ze spo┼éeczno┼Ťci─ů zgromadzon─ů wok├│┼é marki ÔÇô fanami. Istotna jest aktywno┼Ť─ç i regularno┼Ť─ç. Dzia┼éania na profilu zale┼╝─ů od danej bran┼╝y i powinny by─ç powi─ůzane bezpo┼Ťrednio z ÔÇŁ┼╝yciemÔÇŁ firmy tak, aby w naturalny spos├│b informowa─ç o sukcesach i wydarzeniach. Wa┼╝ne s─ů autentyczne zdj─Öcia czy dedykowane grafiki pokazuj─ůce jak firma funkcjonuje w rzeczywisto┼Ťci. Taka komunikacja w naturalny spos├│b zbli┼╝a klienta do marki.
Social media pozwalaj─ů obserwowa─ç reakcje u┼╝ytkownik├│w i szybko reagowa─ç na ich potrzeby czy obawy. Odpowiednie tre┼Ťci publikowane na profilu pomagaj─ů wzbudzi─ç w┼Ťr├│d u┼╝ytkownik├│w zaanga┼╝owanie oraz przywi─ůzanie do marki. Kana┼é te┼╝ umo┼╝liwia bezpo┼Ťredni─ů komunikacja marki z klientem, r├│wnie┼╝ w sytuacjach trudnych ÔÇô dlatego sta┼éy monitoring i udzielanie odpowiedzi na pytania, cz─Östo niezale┼╝nie od dnia, czy godziny to r├│wnie┼╝ cecha tego medium.

Kampanie płatne (PPC) Facebook Ads

_

Profesjonalnie prowadzone kampanie w narz─Ödziu reklamowym Facebooka umo┼╝liwiaj─ů dotarcie do szerokiego grona odbiorc├│w jednak istotne jest w┼éa┼Ťciwe targetowanie i dob├│r kampanii. Mo┼╝liwe jest okre┼Ťlenie wielu parametr├│w grupy docelowej, jednak najlepsze wyniki daje testowanie wielu mniejszych grup i z wykorzystaniem wielu format├│w reklamowych. Jak robi─ç to dobrze? Przede wszystkim jasno okre┼Ťli─ç cel, na nast─Öpnie optymalizowa─ç dzia┼éania teksty formaty reklam w taki spos├│b by koszt realizacje tego celu by┼é mo┼╝liwe jak najni┼╝szy. Jak mo┼╝emy definiowa─ç cel? Mo┼╝e to by─ç pozyskiwanie komentarzy czy lik├│w pod postami, dzia┼éania zasi─Ögowe, dzia┼éania wizerunkowe, promocja wydarzenia, ale r├│wnie┼╝ wype┼énienie formularza, czy kontakt przez Messenger itd.

Z Facebooka do sprzeda┼╝y

_

Dla ka┼╝dej bran┼╝y, a nawet firmy potrzeba wypracowa─ç odpowiedni zestaw cel├│w i dzia┼éa┼ä, aby osi─ůga─ç najlepsze rezultaty. Czyli ci─ůg┼éa optymalizacja kampanii. Kampanie Facebook Ads ┬á┼Ťwietnie wsp├│┼égraj─ů z innym dzia┼éaniami reklamowymi. Pomagaj─ů edukowa─ç klient├│w w lejku sprzeda┼╝owym gdzie pozyskiwanie lead├│w czy transakcje odbywaj─ů si─Ö ju┼╝ poza Facebookiem np. na stronach www. Bardzo dobrze dzia┼éaj─ů kampanie remarketingowe umo┼╝liwiaj─ůce ponowne ┬ádotarcie do klient├│w, kt├│rzy ju┼╝ wczesnej zapoznali si─Ö z firm─ů. Facebook to pot─Ö┼╝ne narz─Ödzie, kt├│re nale┼╝y odpowiednio po┼é─ůczy─ç z lejkiem sprzeda┼╝owym firmy.

Jakie wska┼║niki mierzymy (KPI)

_

W zale┼╝no┼Ťci od tego jaki cel wybieramy, to inny wska┼║nik mierzymy (KPI)

  • Przy reklamie zasi─Ögowej ÔÇô b─Ödzie to ilo┼Ť─ç os├│b do kt├│rych dotrzemy z przekazem
  • Przy reklamie wizerunkowej ÔÇô do zasi─Ögu do┼éo┼╝ymy r├│wnie┼╝ cz─Östotliwo┼Ť─ç kontaktu z reklam─ů
  • Przy reklamie na przes┼éanie formularza lub wiadomo┼Ť─ç – ilo┼Ť─ç przes┼éanych formularzy/wiadomo┼Ťci
  • Przy ruchu – ilo┼Ť─ç przej┼Ť─ç na stron─Ö + koszt za przej┼Ťcie
  • Przy konwersji – koszt realizacji celu np. koszt za dodanie produktu do koszyka
  • Wy┼Ťwietlenia filmu – koszt za wy┼Ťwietlenie, ile os├│b obejrza┼éo np. min 25%, 50%, 75% ┬átwojego filmu

Dla naszych klient├│w prowadzimy profesjonalnie dzia┼éania na Facebooku. Oferujemy efektywne w┼é─ůczenie lub prowadzenie tego kana┼éu w┼Ťr├│d dzia┼éa┼ä reklamowych Twojej firmy. Kluczem nasze skuteczno┼Ťci jest analityka, o czym przekonasz si─Ö w regularnych raportach.

Chcesz wiedzie─ç czy Facebook to narz─Ödzie dla Ciebie? Napisz do nas!

Imi─Ö i nazwisko:

E-mail:

Telefon:

Wiadomo┼Ť─ç:

*pola obowi─ůzkowe



contact