Ty i Twoja firma jesteście ekspertami w swojej dziadzinie? Chciałbyś być rozpoznawalny w branży lub potrzebujesz dotrzeć do specjalistów z określonych dziedzin. Zastanawiasz się w jaki jeszcze sposób można dotrzeć do potencjalnych klientów w kraju ale też i za granicą?
Zbieraj swoją bazę
Poszukamy ich
dla Ciebie na LinkedIn!
Czym jest LinkedIn!
LinkedIn to biznesowa społeczność skupiająca ponad 400mln profesjonalistów z różnych branż w ponad 200 krajach, z czego w Polsce to prawie 1 500 000 użytkowników. To doskonałe miejsce dla firm B2B ze względu na precyzyjne możliwości targetowania i dotarcia do wąskiej grupy specjalistów, ale również osób decyzyjnych.
Ponieważ platforma ma charakter biznesowy, użytkownicy nastawieni są na jakościowe kontakty i treści. Dlatego w tym kanale należy postawić na budowanie wizerunku eksperta. Jak to zrobić? Głównym potencjałem jest publikowanie profesjonalnych postów i artykułów tematycznych powiązanych z naszym biznesem oraz prowadzenie kampanii przy użyciu narzędzia LinkedIn Ads.
Jak działamy?
Zakładamy lub audytujemy konto osobiste oraz konto firmowe na LinkedIn, a następnie łączymy oba te konta. W kolejnym kroku precyzyjnie określamy grupę do której chcemy dotrzeć pod względem np.: geolokalizacji, nazwy firmy, branży, wielkości firmy, stanowiska wraz z zakresem wykonywanych obowiązków, skończonych uczelni i kierunków studiów, zdobytych umiejętności, stopni naukowych i tytułów, płci i wieku. Dalej w zależności od celu działań możemy kreować treści eksperckie i publikować je w ramach profilu, jak również możemy budować szeroką sieć kontaktów biznesowych w grupie docelowej
Formaty i cele reklamowe na LinkedIn
W serwisie można wyróżnić trzy główne formaty reklamowe: tekstowe, graficzne (w tym dynamiczne) i w wiadomościach. Cele reklamowe jakie można realizować to wypromowanie strony firmowej na LinkedIn, generowanie leadów, czyli pozyskanie danych potencjalnych klientów w ramach serwisu i przekierowanie na stronę www.
LinkedIn to również skuteczne narzędzie do nawiązywania relacji biznesowych poprzez np. komunikacje w wiadomościach.
Reklamy w postaci wiadomości ofertowych InMail trafiają bezpośrednio do skrzynek użytkowników serwisu. Przy ich wykorzystaniu można kierować odbiorców do zewnętrznych stron www albo zbierać ich dane poprzez formularze LinkedIn. W ten sposób dostarczamy wiadomości, które generują więcej konwersji niż wiadomości e-mail. Reklamy typu InMail są wysyłane z prywatnego konta LinkedIn, dlatego bardzo istotnym warunkiem powodzenia jest pozycja w branży osoby, z której konta wychodzi wiadomość oraz prowadzenie jej profilu. Treści maili można personalizować poprzez wstawianie w nie imienia odbiorcy, jego nazwiska, nazwy firmy, stanowiska lub branży, w której pracuje.
Rozwijamy firmy dzięki precyzyjnie targetowanym reklamom na LinkedIn.
Jeśli jesteś zainteresowany dotarciem do specjalistycznej społeczności biznesowej i prowadzeniem LinkedIn, skontaktuj się z nami telefonicznie, lub przez poniższy formularz.