LinkedIn

Ty i Twoja firma jeste艣cie ekspertami w swojej dziadzinie? Chcia艂by艣 by膰 rozpoznawalny w bran偶y lub potrzebujesz dotrze膰 do specjalist贸w z okre艣lonych dziedzin. Zastanawiasz si臋 w jaki jeszcze spos贸b mo偶na dotrze膰 do potencjalnych klient贸w w kraju ale te偶 i za granic膮?

Zbieraj swoj膮 baz臋

Poszukamy ich
dla Ciebie na LinkedIn!

Czym jest LinkedIn!

_

LinkedIn to biznesowa spo艂eczno艣膰 skupiaj膮ca ponad 400mln profesjonalist贸w z r贸偶nych bran偶 w ponad 200 krajach, z czego w Polsce to prawie 1 500 000 u偶ytkownik贸w. To doskona艂e miejsce dla firm B2B ze wzgl臋du na precyzyjne mo偶liwo艣ci targetowania i dotarcia do w膮skiej grupy specjalist贸w, ale r贸wnie偶 os贸b decyzyjnych.

Poniewa偶 platforma ma charakter biznesowy, u偶ytkownicy nastawieni s膮 na jako艣ciowe kontakty i tre艣ci. Dlatego w tym kanale nale偶y postawi膰 na budowanie wizerunku eksperta. Jak to zrobi膰? G艂贸wnym potencja艂em jest publikowanie profesjonalnych post贸w i artyku艂贸w tematycznych powi膮zanych z naszym biznesem oraz prowadzenie kampanii przy u偶yciu narz臋dzia LinkedIn Ads.

Jak dzia艂amy?

_

Zak艂adamy lub audytujemy konto osobiste oraz konto firmowe na LinkedIn, a nast臋pnie 艂膮czymy oba te konta. W kolejnym kroku precyzyjnie okre艣lamy grup臋 do kt贸rej chcemy dotrze膰 pod wzgl臋dem np.: geolokalizacji, nazwy firmy, bran偶y, wielko艣ci firmy, stanowiska wraz z zakresem wykonywanych obowi膮zk贸w, sko艅czonych uczelni i kierunk贸w studi贸w, zdobytych umiej臋tno艣ci, stopni naukowych i tytu艂贸w, p艂ci i wieku. Dalej w zale偶no艣ci od celu dzia艂a艅 mo偶emy kreowa膰 tre艣ci eksperckie i publikowa膰 je w ramach profilu, jak r贸wnie偶 mo偶emy budowa膰 szerok膮 sie膰 kontakt贸w biznesowych w grupie docelowej

 

Formaty i cele reklamowe na LinkedIn

_

W serwisie mo偶na wyr贸偶ni膰 trzy g艂贸wne formaty reklamowe: tekstowe, graficzne (w tym dynamiczne) i w wiadomo艣ciach. 聽Cele reklamowe jakie mo偶na realizowa膰 to wypromowanie strony firmowej na LinkedIn, generowanie lead贸w, czyli pozyskanie danych potencjalnych klient贸w w ramach serwisu i przekierowanie na stron臋 www.

LinkedIn to r贸wnie偶 skuteczne narz臋dzie do nawi膮zywania relacji biznesowych poprzez np. komunikacje w wiadomo艣ciach.

Reklamy w postaci wiadomo艣ci ofertowych InMail trafiaj膮 bezpo艣rednio do skrzynek u偶ytkownik贸w serwisu. Przy ich wykorzystaniu mo偶na kierowa膰 odbiorc贸w do zewn臋trznych stron www albo zbiera膰 ich dane poprzez formularze LinkedIn. W ten spos贸b dostarczamy wiadomo艣ci, kt贸re generuj膮 wi臋cej konwersji ni偶 wiadomo艣ci e-mail. 聽Reklamy typu InMail s膮 wysy艂ane z prywatnego konta LinkedIn, dlatego bardzo istotnym warunkiem powodzenia jest pozycja w bran偶y osoby, z kt贸rej konta wychodzi wiadomo艣膰 oraz prowadzenie jej profilu. Tre艣ci maili mo偶na personalizowa膰 poprzez wstawianie w nie imienia odbiorcy, jego nazwiska, nazwy firmy, stanowiska lub bran偶y, w kt贸rej pracuje.

Rozwijamy firmy dzi臋ki precyzyjnie targetowanym 聽reklamom na LinkedIn.

Je艣li jeste艣 zainteresowany dotarciem do specjalistycznej spo艂eczno艣ci biznesowej i prowadzeniem LinkedIn, skontaktuj si臋 z nami telefonicznie, lub przez poni偶szy formularz.

Imi臋 i nazwisko:

E-mail:

Telefon:

Wiadomo艣膰:

*pola obowi膮zkowe



contact