Wdrażanie narzędzi do zwiększenia sprzedaży

Wydałeś duże pieniądze na stworzenie idealnej strony www, jednak telefon wciąż milczy lub nie widzisz efektów tego działania na swoim koncie. Planujesz inwestycje w www i zastanawiasz się jak powinna wyglądać i jakie elementy powinna zawierać, by nie była kosztem a inwestycją. Patrząc na swoją stronę www zastanawiasz się co zrobić, by zachęcić klientów do kontaktu z jakich narzędzi skorzystać?

Jeżeli na powyższe pytania odpowiedziałeś twierdząco, to trafiłeś w odpowiednie miejsce. Specjalizujemy się w audytach stron WWW i wdrażaniu rozwiązań, które znacząco zwiększają konwersję z klientów odwiedzających na kontakty sprzedażowe.

Przykładowe narzędzia do wdrożenia właściwie dla każdego rodzaju biznesu.
Bardzo dobre efekty dają w sprzedaży b2b.

Zwiększenie ilości zostawianych przez klientów maili

_

Chcesz zachęcić klienta przeglądającego stronę do kontaktu czy zakupu? Warto w odpowiednio dobranym momencie wyświetlić specjalnie opracowany formularz kontaktowy (popup) wraz z zaoferowaniem mu atrakcyjnej korzyści. Może to być kod rabatowy do skorzystania z promocji, możliwość pobrania darmowego materiału edukacyjnego czy propozycja zapisania się na newsletter.
Tak przygotowane formularze pojawiają się w formie okienek w ustalonym czasie np. może to być moment opuszczania strony.
Proponowane rozwiązanie stanowi dodatkowa korzyść dla klienta. Daje szybko policzalne efekty. Działa dobrze w e-commerce i podnosi sprzedaż B2B.

Więcej kontaktów telefonicznych

_

Aby wzbudzić u Twoich klientów chęć do rozmowy telefonicznej instalujemy rozwiązania technologii VOIP. Na stronie www pojawia się animacja drgającej słuchawki, która zwraca na siebie uwagę i zaciekawia. Po kliknięciu klient otrzymuje informacje że, obsługa klientów oddzwoni do niego w dwadzieścia kilka sekund jeśli wpisze w okienko swój numer telefonu.
Narzędzia to zwiększa o kilkadziesiąt procent ilość rozmów telefonicznych z klientami

Chat na stronie lub Messenger

_

Do komunikacji tekstowej w czasie rzeczywistym z klientami służą komunikatory instalowane w formie chatu. Umożliwiają wygodne zadawanie pytań przez klientów oraz udzielanie odpowiedzi przez dział obsługi klienta. Kiedy obsługa klienta nie pracuje komunikator zachęca do pozostawienia kontaktu. Automatyczna komunikacja z klientem może być tez bardziej zaawansowana. Realizują to boty na komunikator Messenger.

Stosujemy również inne narzędzia mające na celu zwiększanie konwersji na Twojej stronie www dobrane pod specyfikę Twojego biznesu.

Chciałbyś dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub przez poniższy formularz.

Imię i nazwisko:

E-mail:

Telefon:

Wiadomość:

*pola obowiązkowe



contact