Bezpłatna wycena

Usługi Marketingowe

Usługi Marketingowe w specjalnym pakiecie dla firm

Potrzebujesz wsparcia w działaniach marketingowych, ale Twoje potrzeby dotyczą wielu różnych usług marketingowych?

Dla firm o niestandardowych i zróżnicowanych potrzebach przygotowaliśmy ofertę usług marketingowych w specjalnych pakietach. Wybierając usługi marketingowe w specjalnym pakiecie dla firm płacisz tylko za rezultaty.

Dostosuj działania marketingowe do Twoich potrzeb i rozwiń efektywnie Twój biznes!

Czym są usługi marketingowe w pakiecie?

  • Każdy z naszych pakietów to określona liczba godzin, które pracownicy Agencji IAM przepracują dla Twojej firmy.

 

  • Sam decydujesz na co poświęcone zostaną godziny z pakietu oraz kiedy z nich skorzystasz.

 

  • W ramach pakietu rozpiszemy także optymalny zestaw działań, aby wydane pieniądze w najbardziej efektywny sposób pracowały na siebie.

 

  • Jeśli nie wykorzystasz wszystkich godzin od razu, nie martw się, środki nie przepadają.

 

  • Po wykorzystaniu całego pakietu otrzymasz raport podsumowujący naszą pracę w ramach poszczególnych usług marketingowych.

 

  • Im wyższy pakiet wykupisz, tym niższą stawkę godzinową zapłacisz.

 

  • Zostań z nami na dłużej, a dzięki temu zapłacisz jeszcze mniej.

 

  • Współpraca w ramach pakietów usług I AM to najbardziej elastyczna forma kompleksowych usług marketingowych dostępnych na rynku.

PAKIETY MARKETINGOWE

Określ swoje potrzeby i wybierz odpowiedni
pakiet usług marketingowych


  • per
  • Czas trwania umowy
  • 12 mies.
  • 6 mies.
  • 3 mies.
  • 1 mies.
  • STARTER
  • Pakiet dla nowych firm
    lub produktów

    per
  • przy umowie na 12 miesięcy
  • 2550 zł
  • przy umowie na 6 miesiące
  • 2650 zł
  • przy umowie na 3 miesięcy
  • 2750 zł
  • miesięcznie + VAT<
  • 3000 zł
  • BUSINESS
    OPTYMALNY
  • Pakiet optymalny
    dla firm

    per
  • przy umowie na 12 miesięcy
  • 2550 zł
  • przy umowie na 6 miesiące
  • 2650 zł
  • przy umowie na 3 miesięcy
  • 2750 zł
  • miesięcznie + VAT<
  • 3000 zł
  • PROFESSIONAL
  • Pakiet dla intensywnie
    rozwijających się firm

    per
  • przy umowie na 12 miesięcy
  • 4550 zł
  • przy umowie na 6 miesiące
  • 4600 zł
  • przy umowie na 3 miesięcy
  • 4750 zł
  • miesięcznie + VAT<
  • 5000 zł
  • PREMIUM
  • Pakiet dla dużych firm świadomie
    zwiększających swoją przewagę rynkową

    per
  • przy umowie na 12 miesięcy
  • 6200 zł
  • przy umowie na 6 miesiące
  • 6400 zł
  • przy umowie na 3 miesięcy
  • 6600 zł
  • miesięcznie + VAT<
  • 7000 zł

*ceny miesięczne netto, nie zawierają podatku VAT (23%)

Wykaz usług agencji

Prezentujemy zestawienie działań, które oferujemy w ramach pakietów marketingowych. Masz pytania? zapraszamy do kontaktu!

# Produkt: Opis usługi: Szczegóły:
1 Analiza marketingowa Opracowanie planu kampanii sprzedażowej - plan promocji.
Na tym etapie dostosowujemy indywidualnie narzędzia do potrzeb klienta.
2Analiza Combo (zakres, obszar analizy) Lista możliwych obszarów analizy:
1. Plan pozyskiwania klientów-narzędzia marketingowe, analiza zasobów klienta
2. Portale i prasa
3. Partnerstwa -lista partnerów do współpracy
4. Persona klienta
5. BMC
6. Analiza SWOT działalności
7. Tożsamość marki-ankieta
8. Analiza UX WWW, koncepcja nowej WWW
9. Strategia marketingowa rozbudowana
10. Analiza konkurencji na rynku polskim
11. Analiza narzędzi konkurentów
12. Analiza ofert konkurencji - zestawienie porównawcze
13. Analiza produktu lub usługi - określenie przewag nad konkurencją.
• Przygotowanie materiału zgodnie z wybranym obszarem
3Wymyślenie nazwy Opracowanie konceptu nazwy. Oznaczenie marki na rynku • Przygotowanie 10 propozycji konceptu nazwy
• Weryfikacja dostępnych domen .pl, .com, .com.pl, .eu
• Przedstawienie konceptu - pomysłu etymologii nazwy
4Dobór kolorystyki Dobór kolorystyki • Opracowanie kolorystyki
• Przygotowanie pliku graficznego
• Przygotowanie propozycji
• Przedstawienie konceptu
5Zaprojektowanie logo Zaprojektowanie logo • Przygotowanie konceptu 3 wersji logo na podstawie nazwy i wytycznych klienta (2 poprawki do wybranego wzoru w cenie). Każdanastępnna płatna 50zł
• Opracowanie graficzne - wersja kolor i monochromatyczna
• Opracowanie graficzne i kolorystyczne
• Przygotowanie plików graficznych JPG 300dpi, PDF w krzywych
6Opracowanie księgi znaku - podstawowa Opracowany wzoru logotypu z marginesami na siatce, wersja kolor i monochromatyczna • Opracowanie wzoru logo z marginesami na siatce
• Opracowanie spadów i 1 przykładu zastosowań
• Przygotowanie wersji koloru
• Przygotowanie wersji monochromatycznej
• Przedstawienie konceptu
7Opracowanie księgi znaku - rozszerzona Opracowany wzoru logotypu z marginesami na siatce, wersja kolor i monochromatyczna, opisanie wzorów zastosowań i pełna identyfikacja wizualna firmy • Opracowanie wzoru logo z marginesami na siatce • Opracowanie spadów
• Przygotowanie wersji koloru
• Przygotowanie wersji monochromatycznej
• Opisanie wzorów i sposobu zastosowania logo 3-4 przykłady
• Przygotowanie identyfikacji wizualnej dla firmy
• Przedstawienie konceptu
8Zaprojektowanie wizytówek, stopki e-mail, papieru firmowego • Opracowanie konceptu indentyfikacji wizualnej
• Przygotowanie 3 wzorów wizytówek jedno - dwustronnych
• możliwe 2 korekty do wybranego wzoru (każda następna płatna 50zł)
• Przygotowanie wzorcowej stopki e-mail
• Przygotowanie projektu papieru firmowego na podstawie kolorystyki i logo
• Przedstawienie konceptu
• Zatwierdzenie materiału
• Przygotowanie plików graficznych
9Stworzenie WWW, sklepu internetowego + optymalizacja pod SEO Stworzenie WWW - wskazanie domeny do zakupu, zakup hostingu, ustalenie listy adresów e-mail - ilości potrzebnych skrzynek, analiza stron konkurencji, rozpis podstron, analiza słów kluczowych, teksty na stronę WWW, dobór zdjęć, podpiecie call page, chat, strona kontakt - formularze kontaktowe, przekierowania skrzynek • Wskazanie domeny i hostingu do zakupu
• Ustalenie listy adresów email – ilość potrzebnych skrzynek
• Uzasadnienie tworzenia większej ilości adresów email
• Analiza strony WWW konkurencji
• Wytypowanie dobrych praktyk
• Przedstawienie koncepcji wszystkich podstron
• Rozpisanie potrzebnych podstron - przygotowanie mapy strony
• Przygotowanie analizy słów kluczowych na podstawie konkurencji
• Przygotowanie tekstów na stronę WWW
• Dobranie zdjęć - zdjęcia z Shutterstock w cenie
• (Opcjonalne) Podpięcie call page, chat
• Przygotowanie formularza kontaktowego
• Przygotowanie i uzasadnienie tworzenia przekierowań skrzynek
• Oddanie gotowego projektu do oceny
• Wprowadzenie uwag klienta
• Zamknięcie projektu
10Analiza użyteczności strony i rekomendacje do wdrożenia Opracowanie analizy użyteczności strony internetowej klienta niezbędnej do własciwego wyświetlania treści oraz skrócenia ścieżki klienta w procesie zakupowym • Opracowanie analizy użyteczności strony WWW
• Przygotowanie wniosków
• Propozycja potrzebnych nakładek i rozwiązań
• Opracowanie i zoptymalizowanie ścieżki zakupowej
11Analiza stony internetowej pod kątem słów kluczowych (SEO) + pod kątem call to action (sprzedaż) Sprawdzenie wstępne WWW pod SEO, opracowanie podstawowej anlizy strony pod kątem poprawnej optymalizacji fraz pod wyszukiwarkę Google • Sprawdzenie wstępne strony WWW pod kątem SEO
• Opracowanie podstawowej analizy strony WWW pod kątem poprawnej optymalizacji pod wyszukiwarkę Google
• Przygotowanie wniosków i zaleceń
• Przedstawienie listy potrzebnych rozwiązań
12Audyt SEO
13Napisanie tekstów - zawierających właściwe słówa kluczowe + call to action Do 6 podstron, przeredagowanie tekstów polegające na dodaniu do nich przekazu marketingowego (piszemy językiem korzyści) i sprzedażowego (wzywamy do działania „napisz”, „pobierz", „kup”) skłaniających użytkownika do wykonania pożądanych działań. Poprawienie czytelności tekstów oraz zwiększenie atrakcyjności i skuteczności ich przekazu. Opracowanie zaleceń. • Wytypowanie 6 podstron pod które zostanie przygotowany tekst
• Przeredagowanie tekstów pod przekaz marketingowy
• Przygotowanie tekstów pod przekaz sprzedażowy
• Poprawienie czytelności tekstów
• Opracowanie zaleceń
• Przedstawienie gotowego materiału
14Opracowanie zaleceń podstawowych SEO Opracowanie zaleceń w zakresie stworzenia strony osiągającej wysokie pozycje w wyszukiwarce Google • Przygotowanie zaleceń SEO
• Sprawdzenie parametrów strony według przygotowanego klucza
• Sprawdzenie – opisów alternatywnych zdjęć (ALT)
• Określenie wagi strony WWW
• Optymalizacja rozmiarów zdjęć
• Ocena strony pod kątem języka robotów Google
• Sprawdzenie opisów meta do strony WWW w celu lepszego wyszukiwania strony przez wyszukiwarkę
• Sprawdzenie optymalizacja nagłówków
• Określenie wagi nagłówków od H1 do H6
• Sprawdzenie optymalizacji słów na stronie WWW
• Porównanie słów kluczowych z kampania AdWords (Google Ads)
• Sprawdzenie ilości i jakości linków kierujących na stronę WWW
• Sprawdzenie otwieralności strony na różnych urządzeniach
• Sprawdzenie minifikacji kodu strony – skrócenie nazwy optymalizacja http
• Określenie obecności w social mediach
• Sprawdzenie certyfikatów SSL
15Wdrożenia SEO Do 6 podstron. Dopisanie alt tagów (Stworzenie opisów do zdjęć). Zoptymalizowanie strony WWW (cała) do 5-7 MB. Ujednolicenie wagi zdjęc do jednego rozmiaru. Wprowadzenie do strony WWW opisów na stronie głównej dla wyszukiwarki Google (nie widoczne dla klienta) Przygotowanie opisów Meta do zakładek i materiałów obecnych na stronie. Uszeregowanie nagłówków i nadanie wagi dla poszczególnych nagłówków. Implementacja słów AdWords (Google Ads) w teksty strony WWW. Stworzenie bazy linkowej i przekierowań pomiędzy social media i artykułami. Analiza - wydajności mobile. Zmiejszenie rozmiaru opisów URL (mimifikacja) Dodanie szyfrowania SSL na stronę. • Wdrożenie SEO zgodnie z opracowanymi zaleceniami do 6 podstron
• Dopisanie alt tagów
• Z optymalizawie strony
• Optymalizacja zdjęć
• Dostosowanie języka robotów Google
• Wprowadzenie opisów do zdjęć
• Wprowadzenie opisów meta
• Uszeregowanie i optymalizacja nagłówków H1 do H6
• Implementacja słów kluczowych
• Stworzenie listy linków i sposobu linkowania
• Stworzenie przekierowań do social mediów
• Minifikacja kodu strony – skrócenie nazwy optymalizacja http
• Dodania szyfrowania SSL
16Dostosowanie układu graficznego i funkcjonalnego strony do celu jakiemu ma służyć (sprzedażowy, informacyjny, reprezentacyjny) Zmiany obejmą reorganizację elementów graficznych oraz niektórych treści na stronie. Propozycja implementacji narzędzi generujących zapytania o produkt i mających na celu skłonienie użytkownika do kontaktu z firmą, ściągnięcia produktu ze strony lub dołączenia do forum użytkowników produktu. Działanie ma na celu poprawienie strony WWW pod kątem użyteczności oraz celu jakim jest pozyskiwanie klientów. Opcjonalnie wg zaleceń agencji IAM opracowanie osobnego landing page realizującego cel kampanii w oparciu o słówa kluczowe. • Analiza strony
• Analiza funkcjonalna strony pod kątem użytkowym
• Dostosowanie układu graficznego strony
• Dostosowanie układu funkcjonalnego strony
• Reorganizacja elementów graficznych (zdjęcia)
• Poprawa treści na stronie WWW
• Propozycja narzędzi do implementacji
17Pakiet wpisów w Internecie, linków kierujących do strony WWW - wytypowanie portali Przygotowanie pakietu 5 wpisów, oprawa graficzna, jeżeli wymagana, zlecenie publikacji tekstu. Celem działania jest praca nad podniesieniem pozycji strony w rankingu wyszukiwania Google oraz skierowaniem na stronę dodatkowego ruchu internetowego oraz docelowo zwiększenie rozpoznawalności marki wśród potencjalnych klientów. • Wytypowanie stron gdzie linkowanie jest zasadne
• Przygotowanie linkowania
18Pakiet wpisów w Internecie, linków kierujących do strony WWW - opracowanie publikacji Przygotowanie pakietu 5 wpisów, oprawa graficzna, jeżeli wymagana, zlecenie publikacji tekstu. Celem działania jest praca nad podniesieniem pozycji strony w rankingu wyszukiwania Google oraz skierowaniem na stronę dodatkowego ruchu internetowego oraz docelowo zwiększenie rozpoznawalności marki wśród potencjalnych klientów. • Przygotowanie pakietu 5 wpisów
• Oprawa graficzna (jeśli dotyczy)
• Przesłanie wiadomości do wytypowanych stron z prośba o umieszczneie tekstu do publikacji, DW klient
19Pakiet wpisów w Internecie, linków kierujących do strony WWW - zgłoszenie do publikacji Przygotowanie pakietu 5 wpisów, oprawa graficzna, jeżeli wymagana, zlecenie publikacji tekstu. Celem działania jest praca nad podniesieniem pozycji strony w rankingu wyszukiwania Google oraz skierowaniem na stronę dodatkowego ruchu internetowego oraz docelowo zwiększenie rozpoznawalności marki wśród potencjalnych klientów. • Przesłanie wiadomości do wytypowanych stron z prośbą o umieszczneie tekstu do publikacji, DW klient
# Produkt: Opis usługi: Szczegóły:
1 Utworzenie firmowej strony Fanpage Założenie konta FB, strony Fanpage, uzupełnienie danych konta, opracowanie podsatwowego Cover photo (2 wersje), stworzenie opisów towarzyszących konta i ustawienie parametrów konta • Założenie konta FB
• Założenie strony Fanpage
• Przygotowanie konta FB
• Uzupełnienie podstawowych danych
• Opracowanie Cover phot (2 wersje)
• Wybranie Cover phot
• Przygotowanie zdjęć
• Stworzenie potrzebnych opisów
• Określenie i wprowadzenie potrzebnych parametrów do konta FB
2 Przygotowanie, harmonogramu 4 postów i wydarzeń do publikacji na Facebooku Przygotowanie harmonogramu struktury kampanii na Facebooku, (temat, wydarzenie , data, cel) • Przygotowanie harmonogramu postów
• Określenie ważnych dat w danym harmonogramie
• Przygotowanie struktury kampanii
• Określenie daty, wydarzeń i celów
3 Przygotowanie 4 postów i publikacja ich na Facebooku zgodnie z harmonogramem publikacji Opracowanie materiałów do publikacji kampanii reklamowej na Facebooku copywriting i grafika. Kreacja 8 reklam tekstowych i częściowo graficznych na bazie materiałów nadesłanych przez klienta. Prowadzenie fanpage na Facebooku i Instagram w celu zaprezentowania produktu i zwiększenia ruchu na stronę WWW - zalecane jest przeznaczenie dodatkowych środków na budżet reklamowy około minimum 118 zł na kampanię w zależności od zasięgu i intensywności reklamy i minimum 20% • Dostarczenie materiałów przez klienta
• Napisanie materiałów na dostarczone tematy (4 posty)
• Przygotowanie grafik
• Publikacja postów na stronie
• Monitoring ruchu i raport końcowy
• Zdjęcia z Shutterstock - w cenie
4 Przygotowanie, harmonogramu 8 postów i wydarzeń do publikacji na Facebooku Przygotowanie harmonogramu struktury kampanii na Facebooku, (temat, wydarzenie , data, cel) • Przygotowanie harmonogramu postów
• Określenie ważnych dat w danym harmonogramie
• Przygotowanie struktury kampanii
• Określenie daty, wydarzeń i celów
5 Przygotowanie 8 postów i publikacja ich na Facebooku zgodnie z harmonogramem publikacji Opracowanie materiałów do publikacji kampanii reklamowej na Facebooku copywriting i grafika. Kreacja 8 reklam tekstowych i częściowo graficznych na bazie materiałów nadesłanych przez klienta. Prowadzenie fanpage na Facebooku i Instagram w celu zaprezentowania produktu i zwiększenia ruchu na stronę WWW - zalecane jest przeznaczenie dodatkowych środków na budżet reklamowy około minimum 172 zł na kampanię w zależności od zasięgu i intensywności reklamy i min. 20% • Dostarczenie materiałów przez klienta
• Napisanie materiałów na dostarczone tematy (8 postów)
• Przygotowanie grafik
• Publikacja postów na stronie
• Monitoring ruchu i raport końcowy
• Zdjęcia z Shutterstock - w cenie
6 Przygotowanie, harmonogramu 12 postów i wydarzeń do publikacji na Facebooku Przygotowanie harmonogramu struktury kampanii na Facebooku, (temat, wydarzenie , data, cel) • Przygotowanie harmonogramu postów
• Określenie ważnych dat w danym harmonogramie
• Przygotowanie struktury kampanii
• Określenie daty, wydarzeń i celów
7 Przygotowanie 12 postów i publikacja ich na Facebooku zgodnie z harmonogramem publikacji Opracowanie materiałów do publikacji kampanii reklamowej na Facebooku copywriting i grafika. Kreacja 12 reklam tekstowych i częściowo graficznych na bazie materiałów nadesłanych przez klienta. Prowadzenie fanpage na Facebooku i Instagram w celu zaprezentowania produktu i zwiększenia ruchu na stronę WWW - zalecane jest przeznaczenie dodatkowych środków na budżet reklamowy około minimum 193 zł na kampanię w zależności od zasięgu i intensywności reklamy i min. 15% Przy zakupie tego pakietu 3 postów miesięcznie gratis. • Dostarczenie materiałów przez klienta
• Napisanie materiałów na dostarczone tematy (12 postów)
• Przygotowanie grafik
• Publikacja postów na stronie
• Monitoring ruchu i raport końcowy
• Zdjęcia z Shutterstock - w cenie
8 Przygotowanie, harmonogramu 16 postów i wydarzeń do publikacji na Facebooku Przygotowanie harmonogramu struktury kampanii na Facebooku, (temat, wydarzenie , data, cel) • Przygotowanie harmonogramu postów
• Określenie ważnych dat w danym harmonogramie
• Przygotowanie struktury kampanii
• Określenie daty, wydarzeń i celów
9 Przygotowanie 16 postów i publikacja ich na Facebooku zgodnie z harmonogramem publikacji Opracowanie materiałów do publikacji kampanii reklamowej na Facebooku copywriting i grafika. Kreacja 16 reklam tekstowych i częściowo graficznych na bazie materiałów nadesłanych przez klienta. Prowadzenie fanpage na Facebooku i Instagram w celu zaprezentowania produktu i zwiększenia ruchu na stronę WWW - zalecane jest przeznaczenie dodatkowych środków na budżet reklamowy około minimum 263 zł na kampanię w zależności od zasięgu i intensywności reklamyi min. 15%. Przy zakupie tego pakietu 4 postów miesięcznie gratis. • Dostarczenie materiałów przez klienta
• Napisanie materiałów na dostarczone tematy (16 postów)
• Przygotowanie grafik
• Publikacja postów na stronie
• Monitoring ruchu i raport końcowy
• Zdjęcia z Shutterstock - w cenie
10 Utworzenie i prowadzenie kampanii reklamowej Facebook Ads. Kampania sponsorowana Analiza dotychczasowych kampanii i/lub założenie nowych, ustalenie celu kampanii oraz opisu produktu czy usługi, opracowanie propozycji tekstu i grafiki postu dostosowanej do celu kampanii - do 6 wersji grafik, określenie kilku grup dolcelowych odbiorców, ustalenie rodzajów kampanii reklamowej FB Ads, opracowanie raportu, po uzyskaniu akceptacji klienta publikacja i rozplanowanie kampanii do emisji, optymalizacja reklamy w czasie jej trwania oraz weryfikacja testowa A/B preferencji użytkowników co do typu reklamy. Minimalny budżet 400 zł. • Analiza dotychczasowej kampanii
• (Opcjonalnie) założenie nowej kampanii FB
• Ustalenie celu kampanii
• Ustalenie produktu lub usługi
• Opracowanie propozycji tekstu
• Opracowanie grafiki postu
• Dostosowanie grafik do celu kampanii FB (6 wersji)
• Ustalenie grupy docelowej
• Ustalenie odbiorców
• Ustalenie rodzajów kampanii FB
• Ustalenie czasu kampanii
• Akceptacja kampanii FB
• Publikacja postów kampanii FB
• Przygotowanie raportu z przeprowadzonej kampanii FB
• Weryfikacja skuteczności kampanii
• Optymalizacja reklamy w czasie jej trwania
• Przeprowadzenie testów A/B
• Wytypowanie lepszego rozwiązania
• Publikacja postów i optymalizacja
11 Optymalizacja prowadzonej kampanii reklamowej Facebook Ads Tygodniowa optymalizacja reklamy w czasie jej trwania oraz weryfikacja testowa A/B preferencji użytkowników co do typu reklamy, weryfikacja ustawień i statystyk celów kampanii, rekomendacja i wprowadzanie zalecanych zmian • Tygodniowa optymalizacja istniejącej kampanii FB
• Weryfikacja skuteczności reklamy FB
• Przeprowadzenie ponownych testów A/B
• Wytypowanie lepszego rozwiązania
• Weryfikacja ustaleń i ustawień kampanii
• Rekomendacja zmian w kampanii
• Wprowadzenie zalecanych zmian
12 Konkurs FB Przygotowanie konkursu na FB • Przygotowanie konkursu FB
• Analiza biznesu klienta
• Określenie budżetu
• Określenie nagród
• Przygotowanie koncepcji konkursu
• Określenie czasu konkursu
• Przygotowanie regulaminu
• Przygotowanie miejsca widoczności konkursu
• Dostosowanie konkursu do wykorzystanego medium
• Przygotowanie potrzebnych grafik
• Wytypowanie osób kontaktowych
• Określenie sposobu odbioru nagrody
• Sprawdzenie regulaminu pod kątem błędów i luk
• Przygotowanie tekstów
• Określenie daty emisji pierwszych spotów
• Wytypowanie mediów zewnętrznych (jeśli będą)
• Przeprowadzenie konkursu
• Opieka merytoryczna i podsumownaie
# Produkt: Opis usługi: Szczegóły:
1 Utworzenie konta Instagram Utworzenie konta Instagram •Założenie konta Instagram
•Przygotowanie konta Instagram
•Uzupełnienie podstawowych danych
•Stworzenie niezbędnych opisów marketingowych
•Określenie i wprowadzenie niezbędnych ustawień konta
2 Przygotowanie harmonogramu i wydarzeń dla 8 postów Instagram Przygotowanie, harmonogramu 8 postów i wydarzeń do publikacji. Zalecane jest przeznaczenie dodatkowych środków na budżet reklamowy około minimum 90 zł na kampanię w zależności od zasięgu i intensywności reklamy. •Przygotowanie harmonogramu
•Dostarczenie materiałów przez klienta
•Napisanie materiałów na dostarczone tematy (8 posty)
•Przygotowanie grafik (jeśli dotyczy)
•Publikacja postów 8 postów
•Monitoring ruchu i raport końcowy
•Zdjęcia z Shutterstock - w cenie
3 Przygotowanie harmonogramu i wydarzeń dla 16 postów Instagram Przygotowanie, harmonogramu 16 postów i wydarzeń do publikacji. Zalecane jest przeznaczenie dodatkowych środków na budżet reklamowy około minimum 90 zł na kampanię w zależności od zasięgu i intensywności reklamy. •Przygotowanie harmonogramu
•Dostarczenie materiałów przez klienta
•Napisanie materiałów na dostarczone tematy (8 posty)
•Przygotowanie grafik (jeśli dotyczy)
•Publikacja postów 16 postów
•Monitoring ruchu i raport końcowy
•Zdjęcia z Shutterstock - w cenie
4 Przygotowanie harmonogramu i wydarzeń dla 24 postów Instagram Przygotowanie, harmonogramu 24 postów i wydarzeń do publikacji. Zalecane jest przeznaczenie dodatkowych środków na budżet reklamowy około minimum 90 zł na kampanię w zależności od zasięgu i intensywności reklamy. •Przygotowanie harmonogramu
•Dostarczenie materiałów przez klienta
•Napisanie materiałów na dostarczone tematy (8 posty)
•Przygotowanie grafik (jeśli dotyczy)
•Publikacja postów 24 postów
•Monitoring ruchu i raport końcowy
•Zdjęcia z Shutterstock - w cenie
5 Rozszerzony pakiet Instagram Na zlecenie klienta •Przygotowanie harmonogramu
•Opracowanie materiałów
•Przygotowanie grafik (jeśli dotyczy)
•Publikacja postów
•Monitoring ruchu i raport końcowy
Zdjęcia z Shutterstock - w cenie
# Produkt: Opis usługi: Szczegóły:
1 Utworzenie firmowej strony Założenie konta LinkedIn, strony, uzupełnienie danych konta, opracowanie podstawowego Cover photo (2 wersje), stworzenie opisów towarzyszących konta i ustawienie parametrów konta. • Założenie konta LinkedIn
• Przygotowanie konta LiknedIN
• Uzupełnienie podstawowych danych
• Opracowanie podstawowego Cover photo (2 wersje)
• Wybranie Cover photo
• Stworzenie potrzebnych opisów
• Określenie i wprowadzenie potrzebnych parametrów do konta LinkedIn
2 Przygotowanie 4 postów i publikacja ich na LinkedIn zgodnie z harmonogramem publikacji Przygotowanie harmonogramu struktury postów na LinkedIn (temat, wydarzenie , data, cel). • Przygotowanie harmonogramu postów
• Określenie ważnych dat w danym harmonogramie
• Przygotowanie struktury kampanii
• Określenie daty, wydarzeń i celów
3 Przygotowanie 4 postów i publikacja ich na LinkedIn zgodnie z harmonogramem publikacji Opracowanie materiałów do publikacji na LinkedIn copywriting i grafika. Kreacja 8 postów tekstowych i częściowo graficznych na bazie materiałów nadesłanych przez klienta. Prowadzenie profilu LinkedIn w celu zaprezentowania produktu i zwiększenia ruchu na stronę WWW. • Dostarczenie materiałów przez klienta
• Napisanie materiałów na dostarczone tematy (8 posty)
• Przygotowanie grafik (jeśli dotyczy)
• Publikacja postów na stronie
• Monitoring ruchu i raport końcowy
4 Przygotowanie, harmonogramu 8 postów i wydarzeń do publikacji na LinkedIn Przygotowanie harmonogramu struktury postów na LinkedIn (temat, wydarzenie , data, cel). • Przygotowanie harmonogramu postów
• Określenie ważnych dat w danym harmonogramie
• Przygotowanie struktury kampanii
• Określenie daty, wydarzeń i celów
5 Przygotowanie 8 postów i publikacja ich na LinkedIn zgodnie z harmonogramem publikacji Opracowanie materiałów do publikacji na LinkedIn copywriting i grafika. Kreacja 8 postów tekstowych i częściowo graficznych na bazie materiałów nadesłanych przez klienta. Prowadzenie profilu LinkedIn w celu zaprezentowania produktu i zwiększenia ruchu na stronę WWW • Dostarczenie materiałów przez klienta
• Napisanie materiałów na dostarczone tematy (8 posty)
• Przygotowanie grafik (jeśli dotyczy)
• Publikacja postów na stronie
• Monitoring ruchu i raport końcowy
6 Przygotowanie, harmonogramu 12 postów i wydarzeń do publikacji na LinkedIn Przygotowanie harmonogramu struktury kampanii na LinkedIn, (temat, wydarzenie , data, cel) • Przygotowanie harmonogramu postów
• Określenie ważnych dat w danym harmonogramie
• Przygotowanie struktury kampanii
• Określenie daty, wydarzeń i celów
7 Przygotowanie 12 postów i publikacja ich na LinkedIn zgodnie z harmonogramem publikacji Opracowanie materiałów do publikacji na LinkedIn copywriting i grafika. Kreacja 12 postów tekstowych i częściowo graficznych na bazie materiałów nadesłanych przez klienta. Prowadzenie profilu LinkedIn w celu zaprezentowania produktu i zwiększenia ruchu na stronę WWW • Dostarczenie materiałów przez klienta
• Napisanie materiałów na dostarczone tematy (12 postów)
• Przygotowanie grafik (jeśli dotyczy)
• Publikacja postów na stronie
• Monitoring ruchu i raport końcowy
8 Przygotowanie, harmonogramu 16 postów i wydarzeń do publikacji na LinkedIn Przygotowanie harmonogramu struktury kampanii na LinkedIn, (temat, wydarzenie , data, cel) • Przygotowanie harmonogramu postów
• Określenie ważnych dat w danym harmonogramie
• Przygotowanie struktury kampanii
• Określenie daty, wydarzeń i celów
9 Przygotowanie 16 postów i publikacja ich na LinkedIn zgodnie z harmonogramem publikacji Opracowanie materiałów do publikacji na LinkedIn copywriting i grafika. Kreacja 16 postów tekstowych i częściowo graficznych na bazie materiałów nadesłanych przez klienta. Prowadzenie profilu LinkedIn w celu zaprezentowania produktu i zwiększenia ruchu na stronę WWW • Dostarczenie materiałów przez klienta
• Napisanie materiałów na dostarczone tematy (16 postów)
• Przygotowanie grafik (jeśli dotyczy)
• Publikacja postów na stronie
• Monitoring ruchu i raport końcowy
10 Utworzenie i prowadzenie kampanii reklamowej LinkedIn - kampania sponsorowana Analiza dotychczasowych kampanii i/lub założenie nowych, ustalenie celu kampanii oraz opisu produktu czy usługi, opracowanie propozycji tekstu i grafiki postu dostosowanej do celu kampanii - do 6 wersji grafik, określenie kilku grup dolcelowych odbiorców, ustalenie rodzajów kampanii reklamowe, opracowanie raportu, po uzyskaniu akceptacji klienta publikacja i rozplanowanie kampanii do emisji, optymalizacja reklamy w czasie jej trwania oraz weryfikacja testowa A/B preferencji użytkowników co do typu reklamy. Minimalny budżet 600 zł. • Analiza dotychczasowej kampanii
• (Opcjonalnie) założenie konta
• Analiza Klienta, pod którego ma być przygotowana reklama
• Ustalenie celów kampanii
• Ustalenie produktu lub usługi
• Ustalenie grupy docelowej
• Ustalenie odbiorców
• Ustalenie rodzaju kampanii do emisji
• Opracowanie propozycji tekstu
• Przygotowanie grafik (6 wersji)
• Kreacja reklam tekstowych na LinkedIn
• Publikacja postów
• Monitoring postępów kampanii
• Opracowanie raportu
• Optymalizacja reklamy
• Przeprowadzenie testów A/B
• Wprowadzenie wytypowanych ulepszeń
11 Artykuły tematyczne Tekst do 3tys. znaków • Przygotowanie tematu
• Napisanie tekstu
• Korekta tekstu
• Określenie miejsca implementacji tekstu
• Przedstawienie gotowego materiału
12 Artykuły tematyczne Tekst 4-5tys. znaków • Przygotowanie tematu
• Napisanie tekstu
• Korekta tekstu
• Określenie miejsca implementacji tekstu
• Przedstawienie gotowego materiału
13 Artykuły tematyczne Tekst 7-9tys. znaków • Przygotowanie tematu
• Napisanie tekstu
• Korekta tekstu
• Określenie miejsca implementacji tekstu
• Przedstawienie gotowego materiału
# Produkt: Opis usługi: Szczegóły:
1 Opracowanie strategii reklamy kontekstowej, założenie konta i przygotowanie kampanii Google AdWords (Google Ads) w wyszukiwarce internetowej, do 4 boxów reklamowych Przygotowanie struktury kampanii AdWords (Google Ads), założenie konta,kreacja reklam tekstowych na wyszukiwarkę na bazie opracowanych słów kluczowych, monitoring postępów kampanii oraz jej dalsza optymalizacja w celu zwiększania liczby kliknięć i zmniejszenia kosztu kliknięcia. Analiza pod kątem idealnego klienta (konieczne jest przeznaczenie dodatkowych środków na budżet reklamowy od 600 zł miesięcznie.) • Analiza dotychczasowej kampanii
• Założenie konta
• Przygotowanie struktury kampanii AdWords (Google Ads)
• Kreacja reklam tekstowych
• Analiza pod kątem idealnego klienta
• Analiza słów kluczowych
• Analiza słów kluczowych konkurencji
• Przygotowanie strategii słów kluczowych
• Przygotowanie listy słów kluczowych
• Uruchomienie emisji reklam
• Wstępna optymalizacja i raport
2 Prowadzenie i optymalizacja kampanii AdWords (Google Ads) + raport miesięczny Prowadzenie i optymalizacja kampanii AdWords (Google Ads) + raport miesięczny - optymalizacja stawek, wyswietleń, zasięgów, opracowanie raportu miesięcznego. • Optymalizacja kampanii AdWords (Google Ads)
• Optymalizacja stawek w obrębie budżetu
• Optymalizacja słów kluczowych
• Wytypowanie najlepszych słów kluczowych z zaimplementowanej listy
• Promowanie najbardziej skutecznych słów
• Usunięcie słów nieprzynoszących rezultatów
• Przygotowanie raportu miesięcznego zawierające wyniki kampanii
3 Dodatkowa wzmożona optymalizacja słów kluczowych i treści boxów reklamowych Dodatkowa optymalizacja słów kluczowych i treści boxów reklamowych • Optymalizacja kampanii AdWords (Google Ads)
• Optymalizacja stawek w obrębie budżetu
• Optymalizacja boxów reklamowych
• Dodatkowa optymalizacja w trakcie kampanii poza raportem miesięcznym
4 Remarketing Zbudowanie bazy remarketingowej, uruchomienie narzędzia i analiza efektów oraz dalsze rekomendacje. Osoby, które przyjdą na stronę klienta, klikną w baner lub przejdą do sekcji zakupowej • Zbudowanie bazy zawierającej rekordy użytkowników
• Wytypowanie narzędzia
• Przygotowanie narzędzia
• Zaczytanie bazy
• Przygotowanie grup i koszyków zawierających grupy klientów
• Przygotowanie założeń i kanałów dystrybucji treści
• Jeżeli dotyczy przesłanie wiadomości do wytypowanych stron z prośbą o umieszczneie publikacji, DW klient
5 Remarketing - banery reklamowe Opracowanie banerów reklamowych do kampanii remarketingowej • Przygotowanie banerów reklamowych
# Produkt: Opis usługi: Szczegóły:
1 Blog Prowadzenie kompleksowo bloga firmowego oraz pisanie 3 artykułów w miesiącu do 5tys. znaków z zachowaniem zasad copy pod SEO Prowadzenie bloga jako miejsca, gdzie będą pojawiać się informacje bieżące i artykuły promujące produkt i usługi oraz o tematyce około produktowej, nowości i aktualizacje oferty. • Ustalenie tematyki
• Przygotowanie bloga
• Stworzenie 3 artykułów w miesiącu
• Przygotowanie odpowiednich grafik do artykułów
• (Opcjonalnie) optymalizacja tekstu pod kątem SEO
• Przygotowanie potrzebnych podpięć i przekierowań do i z bloga
2 Mailing - przygotowanie zaplecza mailingowego oraz treści do 2 newsletterów + założenie konta w systemie mailingowym Opracowanie wsadów graficznych jpg i tekstowych do mailingu. Wstawienie wysyłki. Ciągłe pozyskiwanie bazy potencjalnych klientów. Pozyskanie zainteresowania produktem oraz upowszechnienie marki w świadomości potencjalnych klientów, aktywne nawiązanie kontaktu z odbiorcami w celu skłonienia do zakupu. • Uporządkowanie posiadanej bazy danych
• Sprawdzenie przygotowanych koszyków i grup
• Optymalizacja i wprowadzenie poprawek do istniejącej bazy
• Zarządzanie bazą danych w programie mailingowym
• Charakteryzacja grup
• Czyszczenie bazy z hard bounc-ów
• Wytypowanie Soft-bounc-ów i stworzenie nowej grupy
• Przygotowywanie materiałów do mailingu
• Analiza efektów na podstawie otwieralności
• Optymalizacja sposobu działania
• Ustawienie wysyłki
3 Marketing szeptany - Analiza + utworzenie kont • Określenie tematyki do marketingu szeptanego
• Wytypowanie listy forów gdzie powinien być zastosowany marketing szeptany
• Wybranie 10 forów
• Założenie potrzebnych kont
• Stworzenie avatarów
4 Marketing szeptany- utworzenie wpisów Marketing szeptany 10 wpisów tworzenie postów 250-300 słów • Przygotowanie wpisów
• Implementacja 10 wpisów na wytypowane fora
• Śledzenie wpisów
• Reagowanie na sytuację
5 Infografiki Podstawowa Przygotowanie 1 ciekawej infografiki podstawowej/ wykresów / statystyk / zestawień liczbowych dotyczących projektu / programu / tematu • Przygotowanie tematu
• Wytypowanie materiału do infografiki (1 sztuka)
• Przygotowanie listy danych
• Przygotowanie koncepcji infografiki
• Wytypowanie kolorystyki na bazie księgi znaku lub pomysłu
• Określenie rodzaju infografiki (luźna, poważna, informacyjna)
• Przygotowanie infografiki
• Zapisanie pliku w wyznaczonym formacie
6 Infografiki Roszerzona Przygotowanie 1 ciekawej infografiki rozszerzonej/ wykresów / statystyk / zestawień liczbowych dotyczących projektu / programu / tematu • Przygotowanie tematu
• Wytypowanie materiału do infografiki rozszerzonej (1 sztuka)
• Przygotowanie listy danych
• Przygotowanie koncepcji infografiki rozszerzonej
• Wytypowanie kolorystyki na bazie księgi znaku lub pomysłu
• Określenie rodzaju infografiki (luźna, poważna, informacyjna)
• Przygotowanie infografiki rozszerzonej
• Zapisanie pliku w wyznaczonym formacie
7 Research danych Zebranie materiałów i danych na dany temat • Wytypowanie tematu
• Analiza otoczenia dotyczącego tematu
• Wytypowanie potencjalnych źródeł
• Analiza tematu
• Zebranie danych
• Wytypowanie istotnych danych do umieszczenia w raporcie
• Przygotowanie pliku
• Dodanie źródeł
• Wnioski
8 Materiały produktowe Folder produktów - projekt,złożenie i 2 poprawki • Przygotowanie folderu zawierającego pliki
• Projekt produktu
• Przygotowane założenia
• Koncepcje
• Dopuszczalne są 2 poprawki
• Wypuszczenie gotowego materiału
9 Materiały ofertowe Opracowanie materiałów • Przygotowanie folderu zawierającego pliki
• Materiały na dany temat
• Pliki graficzne (jeśli dotyczy)
• Pliki tekstowe (jeśli dotyczy)
• Analiza dostarczonych materiałów (jeśli dotyczy)
• Przygotowanie wniosków
• Opracowanie materiałów według dostarczonych wytycznych
10 Monitoring internetu/marki Pozyskanie szczegółowych informacji o tym, gdzie są potencjalni klienci, wiedzy o czym dyskutują i monitoring gdzie i ile mówi się w polskim Internecie o g oraz konkurencji. Uruchomienie darmowego konta testowo na 14 dni. Wpisanie słów kluczowych, które chcemy monitorowa. Przygotowanie raportu z monitoringu po 14 dniach oraz aktualizacja persony idealnego klienta na podstawie zebranych danych. Uruchomienie monitoringu internetu w celu pozyskania dodatkowych informacji analitycznych o zachowaniu potencjalnych klientów w internecie względem produktu
# Produkt: Opis usługi: Szczegóły:
1 Banery reklamowe Przygotowanie banerów reklamowych możliwych do podpięcia na stronie WWW • Przygotowanie koncepcji
• Określenie kolorystyki
• Określenie rozmiaru banerów
• Przygotowanie materiału
• Praca z grafikiem
• Przygotowanie pliku (spady, kolorystyka CMYK zasady implementacji)
• Przygotowanie pliku pod kątem wytypowanego rozmiaru (szerokość i wysokość)
• Wypuszczenie pliku
2 Przygotowanie zdjęć Obróbka zdjęć • Obróbka zdjęć, zdjęcia według wytycznych
• Obróbka kolorystyczna (jeśli dotyczy)
• Nałożenie maski (jeśli dotyczy)
• Retusz (jeśli dotyczy)
• Zmiana rozmiaru zdjęcia
• Optymalizacja rozmiaru, ujednolicenie
• Wypuszczenie pliku w określonym formacie
3 Przygotowanie trifoldów Przygotowanie ulotek w formie trifold • Przygotowanie konceptu
• Zebranie materiału
• Przygotowanie tekstu
• Ułożenie materiału
• Obróbka graficzna
• Dobranie kolorystyki
• Złożenie tekstu
• Zapisanie materiału
• Określenie spadów, kolorystyki CMYK
• Wypuszczenie pliku do druku
4 Przygotowanie ulotek Przygotowanie standardowych ulotek • Przygotowanie konceptu
• Zebranie materiału
• Przygotowanie tekstu
• Ułożenie materiału
• Obróbka graficzna
• Dobranie kolorystyki
• Złożenie tekstu
• Zapisanie materiału
• Określenie spadów, kolorystyki CMYK
• Wypuszczenie pliku do druku
5 Obróbka zdjęć Obróbka zdjęc • Obróbka zdjęć - zdjęcia według wytycznych
• Obróbka kolorystyczna (jeśli dotyczy)
• Nałożenie maski (jeśli dotyczy)
• Retusz (jeśli dotyczy)
• Wypuszczenie pliku w określonym formacie
6 Optymalizacja rozmiaru zdjęć Dostosowanie grafik do materiału • Zmiana rozmiaru zdjęcia
• Optymalizacja rozmiaru - ujednolicenie
• Wypuszczenie pliku w określonym formacie
7 Wizytówki Przygotowanie wizytówek • Przygotowanie konceptu
• Zebranie potrzebnego materiału
• Ułożenie graficzne
• Dobranie kolorystyki na podstawie posiadanych materiałów od klienta
• Implementacja logo (jeśli dotyczy)
• Złożenie pliku
• Przygotowanie pliku do druku
• Wypuszczenie materiału
8 Pieczątka Przygotowanie pieczątki • Przygotowanie konceptu
• Zebranie potrzebnego materiału
• Ułożenie graficzne
• Złożenie pliku
• Wypuszczenie materiału
• Przygotowanie materiału fizycznego (jeśli dotyczy)
9 Plakat Przygotowanie plakatu • Przygotowanie konceptu
• Zebranie potrzebnego materiału
• Ułożenie graficzne
• Dobranie kolorystyki na podstawie posiadanych materiałów od klienta
• Implementacja logo (jeśli dotyczy)
• Złożenie pliku
• Przygotowanie pliku do druku
• Wypuszczenie materiału
10 Papier firmowy Przygotowanie wzoru papieru firmowego • Implementacja logo
• Zebranie potrzebnego materiału
• Ułożenie graficzne
• Złożenie pliku
• Wypuszczenie materiału
• Przygotowanie materiału fizycznego (jeśli dotyczy)
11 Projekt opakowania Przgotowanie projektu opakowania na produkt • Przygotowanie konceptu
• Zebranie potrzebnego materiału
• Ułożenie graficzne
• Dobranie kolorystyki na podstawie posiadanych materiałów od klienta
• Implementacja logo (jeśli dotyczy)
• Złożenie pliku
• Przygotowanie pliku do druku
• Wypuszczenie materiału
12 Grafika web - banery, buttony, kafle fb itp.. Przygotowanie specyficznej grafiki wizualnej • Przygotowanie konceptu
• Zebranie potrzebnego materiału
• Ułożenie graficzne
• Dobranie kolorystyki na podstawie posiadanych materiałów od klienta
• Implementacja logo (jeśli dotyczy)
• Złożenie pliku
• Wypuszczenie materiału
13 Roll-Up Przygotowanie Roll-Upa • Przygotowanie konceptu
• Zebranie potrzebnego materiału
• Ułożenie graficzne
• Dobranie kolorystyki na podstawie posiadanych materiałów od klienta
• Implementacja logo (jeśli dotyczy)
• Złożenie pliku
• Przygotowanie pliku do druku
• Wypuszczenie materiału
14 Oklejanie samochodu Przygotowanie gotowego projektu oklejenia samochodu • Dostarczenie zdjęcia auta
• Dostarczenie potrzebnych materiałów
• Określenie rozmiaru burt
• Określenie ilości grafik
• Przygotowanie konceptu
• Akceptacja konceptu grafiki
• Implementacja logo
• Wytypowanie hasła
• Dostosowanie kolorystyki
• Przygotowanie i złożenie materiału
• Wypuszczenie pliku do druku
15 Render produktu Przygotowanie wizualizacji produktu w postaci rendera • Wytypowanie produktu
• Dostarczenie materiału (surówki)
• Zrobienie zdjęć produktu (jeśli dotyczy)
• Implementacja zdjęcia do programu np. Autocad
• Obróbka materiału
• Przygotowanie pliku
• Obróbka w programie renderującym
• Wypuszczenie próbnego pliku
• Naniesienie poprawek
• Wypuszczenie pliku finalnego
• Przygotowanie pliku do zapisu
• Stworzenie sceny (jeśli dotyczy)
• Dostarczenie materiału
16 Projekt opakowania Przygotowania materiału • Przygotowanie konceptu
• Zebranie potrzebnego materiału
• Ułożenie graficzne
• Dobranie kolorystyki na podstawie posiadanych materiałów od klienta
• Implementacja logo (jeśli dotyczy)
• Złożenie pliku
• Przygotowanie pliku do druku
• Wypuszczenie materiału
17 Billboard Przygotowanie grafiki na billboard reklamowy • Dostarczenie wymiarów billboarda
• Dostarczenie potrzebnych materiałów
• Przygotowanie zdjęcia miejsca reklamowego
• Określenie grafiki
• Przygotowanie konceptu
• Akceptacja konceptu grafiki
• Implementacja logo
• Wytypowanie hasła
• Dostosowanie kolorystyki
• Przygotowanie i złożenie materiału
• Wypuszczenie pliku do druku
18 Wizualizacja produktu Przygotowanie wizualizacji produktu • Dostarczenie potrzebnych materiałów
• Przygotowanie koncepcji
• Praca z grafikiem
• Implementacja skryptu przygotowanej wizualizacji
• Przygotowanie sceny
• Przygotowanie wizualizacji
• Złożenie pliku
• Zapis pliku zgodnie z wytycznymi
• Wypuszczenie pliku
19 Przygotowanie materiału do druku Przygotowanie materiału do wysłania do drukarnii • Obróbka dostarczonego materiału
• Praca z grafikiem
• Przygotowanie spadów i kolorystyki CMYK
• Poprawa graficzna
• Obróbka marketingowa (teksty koncepcja)
• Zapisanie pliku do druku
• Wypuszczenie pliku
• Dostarczenie pliku na FTP drukarni lub do klienta
# Produkt: Opis usługi: Szczegóły:
1 Podpięcie narzędzi analitycznych do strony Podpięcie narzędzi • Podpięcie narzędzi wskazanych przez klienta do strony WWW
• Utworzenie potrzebnych kont
• Wygenerowanie potrzebnych kodów
2 Analiza rynku Analiza rynku klienta • Zebranie potrzebnych materiałów
• Analiza tematu
• Zebranie potrzebnych informacji
• Analiza wskazanego rynku
• Przygotowanie wniosków
• Przedstawienie raportu
3 Analiza SEO Analiza strony WWW z uwzględnieniem SEO • Przygotowanie zaleceń SEO
• Sprawdzenie parametrów strony według przygotowanego klucza
• Sprawdzenie – opisów alternatywnych zdjęć (ALT)
• Określenie wagi strony WWW
• Optymalizacja rozmiarów zdjęć
• Dostosowanie strony do języka robotów Google
• Dodanie opisów meta do strony WWW w celu lepszego wyszukiwania strony przez wyszukiwarkę
• Sprawdzenie optymalizacja nagłówków
• Określenie wagi nagłówków od H1 do H6
• Sprawdzenie optymalizacji słów na stronie WWW.
• Porównanie słów kluczowych z kampania AdWords (Google Ads)
• Sprawdzenie ilości i jakości linków kierujących na stronę WWW
4 Analiza Jakościowa Analiza małych agregatów danych • Analiza tematu
• Przygotowanie badania
• Zebranie dostępnych danych
• Przygotowanie procesu wnioskowania
• Przeprowadzenie analizy jakościowej (opartej na małych agregatach danych)
• Wnioskowanie jakościowe
• Przygotowanie raportu
• Prezentacja wniosków
5 Analiza jakościowa Analiza Big Data • Analiza tematu
• Przygotowanie badania
• Zebranie dostępnych danych
• Przygotowanie procesu wnioskowania
• Przeprowadzenie analizy ilościowej (opartej na dużych agregatach danych)
• Wytypowanie sposobu analizy
• Przeprowadzenie badania
• Wytypowanie ukrytych czynników, zmiennych
• Wnioskowanie ilościowe
• Przygotowanie raportu
• Prezentacja wniosków
6 Analiza AdWords (Google Ads) Analiza kampanii AdWords (Google Ads) • Analiza dotychczasowej kampanii
• Analiza słów kluczowych
• Analiza słów kluczowych konkurencji
• Przygotowanie listy słów kluczowych
7 Analiza danych zastałych Analiza danych posiadanych przez organizację • Analiza tematu
• Zebranie dostępnych danych
• Przygotowanie procesu wnioskowania
• Przeprowadzenie analizy ilościowej (opartej na dużych agregatach danych)
• Wytypowanie sposobu analizy
• Wytypowanie ukrytych czynników, zmiennych
• Wnioskowanie ilościowe
• Przygotowanie raportu
• Prezentacja wniosków
8 Analiza konkurencji Analiza konkurencji w danym biznesie • Wytypowanie konkurencji
• Zestawienie konkurencji
• Sprawdzenie sposobu sprzedaży i działania konkurencji
• Ocena produktu konkurencji
• Zestawienie danych dotyczące produktu
• Sporządzenie listy dobrych praktyk na bazie działań konkurencji
• Wnioskowanie
9 Analiza socjometryczna Analiza mająca na celu odkrycie osób opiniotwórczych • Analiza tematu
• Zebranie dostępnych danych
• Przygotowanie procesu wnioskowania
• Przeprowadzenie analizy socjometrycznej
• Wytypowanie gwiazd socjometrycznych
• Wytypowanie ukrytych czynników, zmiennych
• Wnioskowanie socjometryczne
• Wytypowanie najważniejszych osób i siatki powiązań
• Przygotowanie raportu
• Prezentacja wniosków
10 Analiza pogłębiona Pogłębiona analiza mająca na celu odkrycia ukrytych czynników wpływających na organizację • Analiza tematu
• Przygotowanie badania
• Zebranie dostępnych danych
• Przygotowanie procesu wnioskowania
• Przeprowadzenie analizy ilościowej (opartej na dużych agregatach danych)
• Wytypowanie sposobu analizy
• Przeprowadzenie badania
• Wytypowanie ukrytych czynników, zmiennych
• Przeprowadzenie analizy pogłębionej dodatkową metodą badawczą
• Weryfikacja danych
• Wnioskowanie ilościowe
• Przygotowanie raportu
• Prezentacja wniosków
11 Analiza SWOT Analiza strategiczna przedsiębiorstwa • Przeprowadzenie Analizy SWOT
12 Growth Hacking Wprowadzenie do organizacji idei ciągłego udoskonalania • Dostarczenie potrzebnych danych
• Przedstawienie koncepcji ciągłego doskonalenia
• Analiza przedsiębiorstwa
• Analiza procesów
• Analiza obiegu dokumentów
• Przygotowanie listy usprawnień
• Wdrożenie usprawnień
• Implementacja rozwiązań

Co zyskujesz wybierając
usługi marketingowe w pakiecie?

Różnorodność działań

Doradztwo i działania m.in. w obrębie:
• budowania stron www, e-sklepów
• negocjacji umów marketingowych
• weryfikacji raportów i analiz z agencji marketingowych
• prowadzenia projektów graficznych wraz z wydrukami
• eventy firmowe

Hello World!

• trade marketing
• komunikacja ATL,BTL
• zarządzanie produktem/segmentem
• digital marketing (SEM=SEO+PPC)
• tworzenie i implementacja kompleksowej strategii
• audyty marketingowo – sprzedażowe
• szkolenia

Elastyczny model współpracy

  • Bez długoterminowych umów (obsługa projektów jednorazowych lub cyklicznych).
  • Rozliczenie na Fakturze VAT - „FV za rezultaty”,
  • Bez dodatkowych kosztów pracowniczych.

Korzyści

  • Dostęp do bazy wysokiej klasy specjalistów różnych dziedzin marketingu
  • Pewność kompetentnego i terminowego zakończenia projektu
  • Oszczędności finansowe do 50% nakładów na pracę
  • Brak ryzyka pracowniczego (wypowiedzenie, L4, kodeks pracy)
  • NIC nie tracisz – brak ryzyka niepowodzenia projektu.

KONTAKT

Góra