Opona24.net

Klient:Opona24.net to firma o ugruntowanej pozycji, zajmująca się kompleksową wymianą opon, wymianą szyb oraz świadczy usługi związane z serwisem systemów klimatyzacji.
Problem:Rozpromowanie usług klienta w regionie oraz ocieplenie wizerunku nawiązanie dialogu z grupą docelową.
Cel:Dotarcie do grupy docelowej z ofertą. Informowanie grupy docelowej jak istotne są kwestie sprawnych elementów w pojazdach.

Promocja usług za pośrednictwem profilu Facebook

Prowadzenie profilu firmowego

W ramach prowadzenia profilu firmowego dla klienta przygotowaliśmy harmonogram publikacji. Następnie stworzone zostały kreacje tekstowe oraz graficzne. Celem postów była promocja usług firmy oraz uświadomienie potencjalnych klientów o konsekwencjach wynikających z poruszania się niesprawnym pojazdem.

Kampania reklamowa

W związku ze zbliżających się sezonem zimowym, przygotowaliśmy dla klienta kampanię promocyjną na usługę wymiany opon na zimowe. Rozpoczęliśmy od stworzenia koncepcji reklamy i przygotowania materiałów reklamowych (tekstów i grafik). Następnie uruchomiliśmy dla klienta kampanie promocyjne. Testowaliśmy 4 cele reklamowe: zasięg, rozpoznawalność marki, wiadomość oraz ruch. Monitowaliśmy wyniki, wprowadzaliśmy nowe konfiguracje reklamy i zmienialiśmy rozlokowanie budżetu w ramach uruchomionych celów oraz zestawów.

Działania marketingowe w Social Mediach

Prowadzenie profilu firmowego Facebook i Instagram

W ramach prowadzenia profilu firmowego dla klienta przygotowaliśmy harmonogram publikacji. Następnie stworzone zostały kreacje tekstowe oraz graficzne postów na profile Facebook oraz Instagram. Profile prowadzone są na bieżąco w celu zwiększanie rozpoznawalności marki oraz sprzedaży w sklepie internetowym i punktach stacjonarnych oferujących produkty marki Vanuba.

Przygotowaliśmy również dla klienta sklep na Facebooku z pełnym dostępnym asortymentem.

Kampania reklamowa

Dodatkowo dla klienta prowadzone są kampanie platne Facebook Ads.

Na pierwszym etapie przeprowadziliśmy szczegółową analizę dotychczas prowadzonych działań oraz zaproponowaliśmy nowy plan działań.

Wytypowaliśmy grupy docelowe i ustawiliśmy zestawy reklam.

Następnie przygotowaliśmy propozycję tekstów reklamowych oraz grafik reklamowych, dostosowane do wtypowanych celów reklamowych.

Zostało uruchomionych kilkadziesiąt konfiguracji reklamy w celach przeprowadzenia skuteczności proponowanych rozwiązań: celów, grup docelowych, grafik.

W trakcie trwania reklamy monitowaliśmy wyniki, wprowadzaliśmy nowe konfiguracje – zestawy reklam oraz zmieniliśmy rozlokowanie budżetu, aby kampania generowała lepsze efekty.

RozwińZwiń