
Jak uzyskaliśmy 142 zapytań o trening w 3 tygodnie?
Przygotowanie kampanii
Pierwszym etapem pracy była analiza działalności klienta. Sprawdziliśmy jakie działania były prowadzone przez klienta w ramach Facebooka: analiza postów organicznych oraz prowadzonych kampanii reklamowych. Zapoznaliśmy się również ze stroną www i komunikatami jakie klient wysyła do swoich potencjalnych klientów. Następnie klient otrzymał od nas zestaw pytań, na podstawie których przygotowaliśmy koncepcję reklamy.
Uruchomienie kampanii
Na podstawie informacji uzyskanych od klienta opracowaliśmy propozycję zestawów reklamowych, czyli wytypowaliśmy grupy docelowe, do których skierowaliśmy reklamę. Wyznaczyliśmy również strukturę budżetów dla poszczególnych zestawów reklamowych. Uruchomiliśmy 34 konfiguracje reklamy.
Optymalizacja kampanii
Prowadzimy równolegle kilku klientów z branży EMS z różnych miast w Polsce. Każda nowa kampania dla klienta z tej branży to dla nas kolejne wyzwanie. Czerpiemy mnóstwo wiedzy z wyników dla klientów, które pozwalają nam udoskonalać rezultaty dla każdego z klientów w branży EMS.
W przypadku tego klienta, postawiliśmy na sprawdzone już przez nas rozwiązanie polegające na dostarczeniu klientowi wielu leadów – osób zainteresowanych pierwszym darmowym treningiem. Celem tego modelu jest, aby ludzie poznali innowacyjną formę treningów EMS.
W ramach optymalizacji reklam wprowadzaliśmy nowe konfiguracje i zmienialiśmy rozlokowanie budżetu w ramach uruchomionych celów oraz zestawów. Łącznie w okresie 3 tygodni wygenerowaliśmy 142 zapytania o pierwszy bezpłatny trening.