Bezpłatna wycena

Optymalizacja Konwersji

Optymalizacja konwersji

Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż? Postaw na optymalizację konwersji zamiast zwiększania ruchu, który nie przyczynia się do wzrostu ZYSKÓW. Sprawimy, że odwiedzający staną się kupującymi! Zaufaj profesjonalistom.

Optymalizacja konwersji to jedno z najważniejszych i jednocześnie najtrudniejszych wyzwań stojących przed marketingiem internetowym. Optymalizacją konwersji możemy nazwać wszystkie działania służące podniesieniu proporcji między użytkownikami wchodzącymi w interakcję z Twoją firmą w Internecie, a płacącymi klientami. Optymalizację konwersji możemy prowadzić wszędzie tam, gdzie mamy dostęp do danych analitycznych, czyli np. na stronie i w sklepie internetowym, w płatnych kampaniach reklamowych Google Adwords lub na Facebooku, w kampaniach mailingowych.

Jakie działania przeprowadzamy w ramach optymalizacji konwersji?

Optymalizacja konwersji jest procesem ciągłych zmian wprowadzanych na stronie www w celu poprawy osiąganych wyników.

Od czego zaczniemy pracę, by poprawić Twoją wydajność, sprzedaż, dzięki czemu poprawisz swoje wyniki?

Analizujemy Twoją stronę pod kontem zachowań i interakcji użytkowników.

Sprawdzamy ścieżkę zakupową oraz momenty w których opuszczają stronę.

Opracowujemy plan poprawy.

Przygotowujemy rozwiązania, które mogą poprawić współczynnik konwersji i wprowadzamy zmiany na stronę.

Monitorujemy rezultaty.

Sprawdzamy jak użytkownicy zareagowali na zaproponowane usprawnienia, czy wpłynęły one na poprawę konwersji w oczekiwanym stopniu. Przeprowadzamy testy A/B, które pozwalają sprawdzić różne warianty i wybrać najlepsze.

Jakie elementy szczególnie zwracamy uwagę podczas optymalizacji konwersji?

Na stronie internetowej znajduje się mnóstwo elementów. Wiele osób nie zdaje sobie nawet sprawy, że pozornie wydające się mało istotne kwestie jak. np. kolor i napis przycisku mogą w znacznym stopniu wpływać na reakcje użytkowników. Tylko testując można wypracować najefektywniejsze rozwiązania i sprawić, że sprzedaż prze stronę www zacznie rosnąć.

W ramach optymalizacji konwersji najczęściej poprawiamy:

- formularz kontaktowy
- content (treści)
- layout strony, banery, grafiki, piktogramy
- przyciski call to action
- proces zakupowy
- nawigacja strony
- menu
- rozmieszczenie elementów, sekcji itp.

Potrzebujesz wsparcia w marketingu?
Zwiększ z nami efektywność prowadzonych kampanii marketingowych.
Góra