Vanuba

Klient:Właścicielem marki VANUBA jest Firma Rusnak, która powstała w 1994 roku. Produkują buty i pantofle z troską o najwyższą jakość wykonania oraz dobór odpowiednich materiałów. Znakiem rozpoznawczym marki są naturalne skóry.
Problem:Wysoki koszt konwersji, niska jakość grupy odbiorców, burn-out zasobów finansowych firmy bez konkretnych rezultatów w obszarze Google Ads oraz Amazon.
Cel:Celem współpracy jest poprawa jakości emitowanych reklam, poprawna konfiguracja grupy odbiorców, wdrożenie nowych możliwości dot. Promocji marki Vanuba. Zwiększenie przychodu, zmniejszenie kosztów poniesionych przy emisji materiałów promocyjnych.

Jak zmniejszyliśmy koszty o 70%.

Modyfikacja kampanii reklamowych.
Naszym pierwszym zadaniem była dokładna analiza i audyt aktualnych sposobów na promocję marki Vanuba. Wykonaliśmy badanie rynku, przeprowadziliśmy serię testów, które pozwoliły nam określić skuteczne kroki, aby minimalizować koszty działania i jednocześnie utrzymać przychód na stałym poziomie.

Wdrożenie założeń

Zmodyfikowaliśmy wszystkie działające kampanie reklamowe marki, zbudowaliśmy nowe grupy odbiorców, stworzyliśmy całkowicie nowe kampanie promocyjne od podstaw. Jednocześnie rozszerzyliśmy sprzedaż produktów w obszarze Amazon na kolejne kraje, wprowadziliśmy kampanie reklamowe również na tej platformie i zbudowaliśmy całkowicie nowe podejście do sprzedaży produktów Vanuba.

Rezultaty:
Już w przeciągu pierwszych tygodni współpracy, udało nam się zminimalizować koszt ponoszony na emisję reklam w Google Ads o 70%, przy zachowaniu aktualnego poziomu sprzedaży, co zaoferowało klientowi ogromne oszczędności, które mógł przeznaczyć na dalszą promocję.

W obszarze Amazon, zwiększyliśmy ilość sprzedaży o 20% w przeciągu 2 tygodni, jednocześnie zmniejszając nakłady finansowe o 40%.

Działania marketingowe w Social Mediach

Prowadzenie profilu firmowego Facebook i Instagram

W ramach prowadzenia profilu firmowego dla klienta przygotowaliśmy harmonogram publikacji. Następnie stworzone zostały kreacje tekstowe oraz graficzne postów na profile Facebook oraz Instagram. Profile prowadzone są na bieżąco w celu zwiększanie rozpoznawalności marki oraz sprzedaży w sklepie internetowym i punktach stacjonarnych oferujących produkty marki Vanuba.

Przygotowaliśmy również dla klienta sklep na Facebooku z pełnym dostępnym asortymentem.

Kampania reklamowa

Dodatkowo dla klienta prowadzone są kampanie platne Facebook Ads.

Na pierwszym etapie przeprowadziliśmy szczegółową analizę dotychczas prowadzonych działań oraz zaproponowaliśmy nowy plan działań.

Wytypowaliśmy grupy docelowe i ustawiliśmy zestawy reklam.

Następnie przygotowaliśmy propozycję tekstów reklamowych oraz grafik reklamowych, dostosowane do wtypowanych celów reklamowych.

Zostało uruchomionych kilkadziesiąt konfiguracji reklamy w celach przeprowadzenia skuteczności proponowanych rozwiązań: celów, grup docelowych, grafik.

W trakcie trwania reklamy monitowaliśmy wyniki, wprowadzaliśmy nowe konfiguracje – zestawy reklam oraz zmieniliśmy rozlokowanie budżetu, aby kampania generowała lepsze efekty.

Copywriting

RozwińZwiń