WITKOWSKI &RAJTER

Klient:Witkowski&Rajter to biuro nieruchomości z Warszawy prowadzone przez pośredników z wieloletnim doświadczeniem. Witkowski&Rajter wyznacza nowe standardy w branży nieruchomości.
Problem:Biuro Witkowski&Rajter oferuje kompleksową ofertę i świadczy wysokiej jakości usługi na bardzo konkurencyjnym rynku. Firma jest wciąż młoda i nie osiągnęła wystarczającej rozpoznawalności na rynku.
Cel:Celem współpracy jest zwiększenie rozpoznawalności marki Witkowski&Rajter oraz promocja biznesowych kanałów właścicieli firmy. Celem jest dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów i zwiększenie zysków firmy.
Działania marketingowe w Social Mediach

Prowadzenie profili firmowych Facebook i Instagram  dla biura nieruchomości

Pierwszym etapem było dokładne zapoznanie się z profilem działalności biura nieruchomości, specjalizacjami oraz wartościami firmy.

Kolejnym etapem pracy było utworzenie profili firmowych: uzupełnienie informacji, przygotowanie opisów, stworzenie grafik(cover photo).

Następnie przygotowaliśmy harmonogram publikacji uwzględniający daty oraz zakresy publikacji w wyznaczonym przedziale czasowym. Następnie stworzone zostały teksty oraz grafiki do ustalonych tematów publikacji.

Profile prowadzone są na bieżąco w celu zwiększanie rozpoznawalności marki Witkowski&Rajter oraz docierania do nowych klientów.

Prowadzenie profili eksperckich Linkedin dla właścicieli firmy

Równolegle z profilami firmowymi uruchomiliśmy profile eksperckie właścicieli biura Witkowski&Rajter.

W ramach prowadzenia profilu tworzone są publikacje eksperckie związane z rynkiem nieruchomości.

Prowadzone działania marketingowe

Prowadzenie profili firmowych Facebook i Linkedin  dla kancelarii adwokackiej

Pierwszym etapem było dokładne zapoznanie się z profilem działalności kancelarii prawnej oraz wartościami i przekazem z którymi kancelarii chce być kojarzona wśród potencjalnych klientów.

Kolejnym etapem pracy było utworzenie profili firmowych: uzupełnienie informacji, przygotowanie opisów, stworzenie grafik(cover photo).

Następnie przygotowaliśmy harmonogram publikacji uwzględniający daty oraz zakresy publikacji w wyznaczonym przedziale czasowym. Następnie stworzone zostały teksty oraz grafiki do ustalonych tematów publikacji.

Profile prowadzone są na bieżąco w celu zwiększanie rozpoznawalności marki kancelarii Lulis Eckhardt oraz docierania do nowych klientów i nawiązywania współpracy biznesowej.

Prowadzenie profili eksperckich Linkedin dla adwokatów 

Równolegle z profilami firmowymi uruchomiliśmy profile eksperckie właścicielek kancelarii. W ramach prowadzenia profilu tworzone są publikacje eksperckie z zakresu prawa dla firm.

RozwińZwiń