
Prowadzenie profili firmowych Facebook i Instagram dla biura nieruchomości
Pierwszym etapem było dokładne zapoznanie się z profilem działalności biura nieruchomości, specjalizacjami oraz wartościami firmy.
Kolejnym etapem pracy było utworzenie profili firmowych: uzupełnienie informacji, przygotowanie opisów, stworzenie grafik(cover photo).
Następnie przygotowaliśmy harmonogram publikacji uwzględniający daty oraz zakresy publikacji w wyznaczonym przedziale czasowym. Następnie stworzone zostały teksty oraz grafiki do ustalonych tematów publikacji.
Profile prowadzone są na bieżąco w celu zwiększanie rozpoznawalności marki Witkowski&Rajter oraz docierania do nowych klientów.
Prowadzenie profili eksperckich Linkedin dla właścicieli firmy
Równolegle z profilami firmowymi uruchomiliśmy profile eksperckie właścicieli biura Witkowski&Rajter.
W ramach prowadzenia profilu tworzone są publikacje eksperckie związane z rynkiem nieruchomości.
Prowadzenie profili firmowych Facebook i Linkedin dla kancelarii adwokackiej
Pierwszym etapem było dokładne zapoznanie się z profilem działalności kancelarii prawnej oraz wartościami i przekazem z którymi kancelarii chce być kojarzona wśród potencjalnych klientów.
Kolejnym etapem pracy było utworzenie profili firmowych: uzupełnienie informacji, przygotowanie opisów, stworzenie grafik(cover photo).
Następnie przygotowaliśmy harmonogram publikacji uwzględniający daty oraz zakresy publikacji w wyznaczonym przedziale czasowym. Następnie stworzone zostały teksty oraz grafiki do ustalonych tematów publikacji.
Profile prowadzone są na bieżąco w celu zwiększanie rozpoznawalności marki kancelarii Lulis Eckhardt oraz docierania do nowych klientów i nawiązywania współpracy biznesowej.
Prowadzenie profili eksperckich Linkedin dla adwokatów
Równolegle z profilami firmowymi uruchomiliśmy profile eksperckie właścicielek kancelarii. W ramach prowadzenia profilu tworzone są publikacje eksperckie z zakresu prawa dla firm.