346 pozyskanych zapytań
Przygotowanie kampanii
Pierwszym etapem pracy była analiza działalności klienta. Zapoznaliśmy się z dotychczas prowadzonymi działaniami oraz źródłami pozyskiwania klienta online – strona www, social media.
Następnie na podstawie analizy efektów prowadzonych działań oraz rozmów z klientem przygotowaliśmy propozycję wstępnej kampanii.
Uwzględniając preferencje klienta wypracowaliśmy komplet materiałów reklamowych: teksty reklamowe, banery reklamowe dostosowane do celów zaproponowanych kampanii.
Uruchomienie kampanii
Następnie opracowaliśmy zestawy reklam, na podstawie analizy wytypowaliśmy grupy odbiorców do testów oraz wyznaczyliśmy budżety na poszczególne zestawy.
Na pierwszym etapie uruchomiliśmy 29 konfiguracji reklam.
Optymalizacja kampanii
Branża klienta – treningi EMS, jest branżą, w której prowadziliśmy już kampanie reklamowe fb ads, dzięki czemu dla klienta wykorzystaliśmy przetestowane przez nas mechanizmy i uzyskaliśmy od pierwszego tygodnia bardzo dobre wyniki. Monitowaliśmy osiągane wyniki i reagowaliśmy, aby utrzymać wysoki wskaźnik przesyłanych zapytań. Nasze działania koncentrowały się na obserwacji kosztów jednostkowych generowanych pomiędzy zestawami. Zmienialiśmy budżety i włączaliśmy nieefektywne zestawy.
Świetne wyniki spowodowały, że klient zdecydował się kontynuować współpracę .