Studio 1na1

Klient:Studio 1na1 oferuje alternatywny sposób treningów, przeznaczony dla osób, które źle czują się w zatłoczonych klubach fitness lub nie mają czasu na kilkugodzinne treningi.
Problem:Wolne terminy na treningi personalne. Niedostateczne rozpromowania efektów uzyskiwanych, dzięki treningom w mieście.
Cel:Dotarcie do grupy docelowej z ofertą darmowego treningu pokazowego, prezentacja na czym polega trening i jakie są jego efekty. Docelowo sprzedaż karnetów na treningi personalne.

346 pozyskanych zapytań

Przygotowanie kampanii

Pierwszym etapem pracy była analiza działalności klienta. Zapoznaliśmy się z dotychczas prowadzonymi działaniami oraz źródłami pozyskiwania klienta online – strona www, social media.

Następnie na podstawie analizy efektów prowadzonych działań oraz rozmów z klientem przygotowaliśmy propozycję wstępnej kampanii.

Uwzględniając preferencje klienta wypracowaliśmy komplet materiałów reklamowych: teksty reklamowe, banery reklamowe dostosowane do celów zaproponowanych kampanii.

 

Uruchomienie kampanii

Następnie opracowaliśmy zestawy reklam, na podstawie analizy wytypowaliśmy grupy odbiorców do testów oraz wyznaczyliśmy budżety na poszczególne zestawy.

Na pierwszym etapie uruchomiliśmy 29 konfiguracji reklam.

 

Optymalizacja kampanii

Branża klienta – treningi EMS, jest branżą, w której prowadziliśmy już kampanie reklamowe fb ads, dzięki czemu dla klienta wykorzystaliśmy przetestowane przez nas mechanizmy i uzyskaliśmy od pierwszego tygodnia bardzo dobre wyniki. Monitowaliśmy osiągane wyniki i reagowaliśmy, aby utrzymać wysoki wskaźnik przesyłanych zapytań. Nasze działania koncentrowały się na obserwacji kosztów jednostkowych generowanych pomiędzy zestawami. Zmienialiśmy budżety i włączaliśmy nieefektywne zestawy.

Świetne wyniki spowodowały, że klient zdecydował się kontynuować współpracę .

RozwińZwiń