Profil Agnieszki Szklarczyk

Klient:Agnieszka Szklarczyk jest ekspertem w ustalaniu celów marketingowych, tworzeniu i wdrażaniu planów marketingowych dla zapewnienia określonego poziomu sprzedaży, udziału w rynku oraz rentowności produktów lub usług.
Problem:Dzielenie się wiedzą z zakresu optymalizacji działań marketingowych oraz zastosowania Kaizen w marketingu. Budowanie zaufania poprzez publikacje wartościowej wiedzy i porad. Nawiązywanie długoterminowych relacji biznesowych.
Cel:Stworzenie miejsca, które skupi właścicieli firm, prezesów, dyrektorów marketingu. Zbudowania zaufania do marki, a w konsekwencji sprzedaż usług agencji.

Jak w 3 miesiące od uruchomienia nowego profilu eksperckiego zdobyliśmy ponad 1000 obserwujących

Profil ekspercki Agnieszki Szklarczyk został uruchomiony pod koniec lipca 2018 roku.

Rozpoczęliśmy od opracowania koncepcji prowadzenia profilu, poruszanych tematów, ustalenia kolorystyki zgodnej z identyfikacją wizualną marki Pani Agnieszki.

Stworzone zostały harmonogramy prowadzenia profilu oraz ustalone zakresy działań prowadzonych równolegle, mających bezpośredni wpływ na publikowane treści: prowadzone szkolenia, uczestnictwo w konferencjach, wywiady oraz publikacje w mediach.

Działania były z miesiąca na miesiąc usprawnianie na podstawie informacji zwrotnych uzyskiwanych od odbiorców treści, partnerów oraz w wyniku analizy statystyk (liczba wyświetleń, reakcja na post, komentarze, przesłane zapytania o konsultacje biznesowe)

Systematyczna praca nad publikowanymi treści oraz optymalizacja krok po kroku reklam  Facebook Ads wpłynęły na ostateczny wynik – ciągły wzrost liczby osób obserwujących profil.

 

RozwińZwiń