Jak w 3 miesiące od uruchomienia nowego profilu eksperckiego zdobyliśmy ponad 1000 obserwujących
Profil ekspercki Agnieszki Szklarczyk został uruchomiony pod koniec lipca 2018 roku.
Rozpoczęliśmy od opracowania koncepcji prowadzenia profilu, poruszanych tematów, ustalenia kolorystyki zgodnej z identyfikacją wizualną marki Pani Agnieszki.
Stworzone zostały harmonogramy prowadzenia profilu oraz ustalone zakresy działań prowadzonych równolegle, mających bezpośredni wpływ na publikowane treści: prowadzone szkolenia, uczestnictwo w konferencjach, wywiady oraz publikacje w mediach.
Działania były z miesiąca na miesiąc usprawnianie na podstawie informacji zwrotnych uzyskiwanych od odbiorców treści, partnerów oraz w wyniku analizy statystyk (liczba wyświetleń, reakcja na post, komentarze, przesłane zapytania o konsultacje biznesowe)
Systematyczna praca nad publikowanymi treści oraz optymalizacja krok po kroku reklam Facebook Ads wpłynęły na ostateczny wynik – ciągły wzrost liczby osób obserwujących profil.