Klaru

Klient:KLARU oferuje usługi profesjonalnej stylizacji rzęs i paznokci oraz szkolenia z zakresu stylizacji rzęs metodą 1:1 i 2D/5D o różnym stopniu zaawansowania, zakończone certyfikatem.
Problem:Wolne terminy na szkolenia z zakresu stylizacji rzęs. Mimo bardzo wysokiej jakości prowadzonych szkoleń, brak wystarczającego rozpromowania usługi wśród potencjalnych klientów.
Cel:Dotarcie do grupy docelowej z ofertą szkoleń z zakresu stylizacji rzęs. Zachęcenie do przesłania zapytania o szkolenie.

81 pozyskanych zapytań w 3 tygodnie

Dokladny opis naszych działań

Przygotowanie kampanii

Pierwszym etapem pracy była analiza działalności klienta. Zapoznaliśmy się z dotychczas prowadzonymi działaniami oraz kanałami komunikacji z klientami online – Facebook.

Następnie na podstawie analizy prowadzonych działań oraz rozmów z klientem przygotowaliśmy propozycję wstępnej kampanii.

Uwzględniając preferencje klienta wypracowaliśmy komplet materiałów reklamowych: teksty reklamowe oraz banery reklamowe.

Uruchomienie kampanii

Kolejnym etapem naszej pracy było opracowania zestawów reklam, czyli precyzyjnych grup odbiorców do testów oraz odpowiednie rozłożenie zestawów pomiędzy zestawy.

Optymalizacja kampanii

Ustawienie reklamy w narzędziu to nie koniec działań prowadzonych w ramach reklam Facebook Ads. Niezwykle ważnym etapem jest optymalizacja reklam. Monitowaliśmy osiągane wyniki i zareagowaliśmy, aby osiągnąć i utrzymać wysoki wskaźnik przesyłanych zapytań. Nasze działania koncentrowały się na obserwacji kosztów jednostkowych generowanych pomiędzy zestawami. Zmienialiśmy budżety i włączaliśmy nieefektywne zestawy.

Świetne wyniki spowodowały, że klient zdecydował się kontynuować współpracę.

RozwińZwiń