
Rekomendacje: prowadzenie komunikacji z 2 grupami docelowymi B2B.
Grupę docelową stanowią głównie mężczyźni, właściciele warsztatów zajmujących się serwisem i naprawą pojazdów użytkowych, przyczep, naczep, osi, a także autobusów i maszyn rolniczych oraz właściciele/zarządcy flot samochodów osobowych i użytkowych.
Cel:
- wejście na rynek polski (zwiększenie rozpoznawalności marki)
- zwiększenie ilości punktów współpracujących
- pozyskanie nowych klientów
- zwiększenie rozpoznawalności u B2C – zwiększenie obrotów w warsztatach partnerskich
Plan medialny: rozpoczęcie od publikacji 4 postów na każdym z portali medialnych.
Docelowo planowane jest zwiększenie prezencji medialnej do 6 postów na każdej z platform.
Zamieszczane treści będą prezentowały:
- serwisy partnerskie firmy,
- nowinki techniczne z sieci partnerskiej,
- nowinki techniczne założycieli,
- projekty wdrażane przez centralę Alltrucks w skali Europy.