Alltrucks

Klient:Ogólnoeuropejska sieć warsztatów napraw dla wszelkiego typu pojazdów użytkowych, posiadająca ponad 700 lokalizacji na terenie Europy.
Problem:Brak komunikacji w social mediach, odpowiadającej wartościom marki, z którymi mogą identyfikować się klienci i partnerzy w procesie decyzyjnym dotyczącym korzystania z usług.
Cel:Wypromowanie usług klienta w Polsce i zbudowanie wizerunku solidnego partnera biznesowego oraz nawiązanie dialogu z grupą docelową. Przygotowanie spójnej strategii komunikacji w social mediach.

Rekomendacje: prowadzenie komunikacji z 2 grupami docelowymi B2B.

Grupę docelową stanowią głównie mężczyźni, właściciele warsztatów zajmujących się serwisem i naprawą pojazdów użytkowych, przyczep, naczep, osi, a także autobusów i maszyn rolniczych oraz właściciele/zarządcy flot samochodów osobowych i użytkowych.

Cel:

  • wejście na rynek polski (zwiększenie rozpoznawalności marki)
  • zwiększenie ilości punktów współpracujących
  • pozyskanie nowych klientów
  • zwiększenie rozpoznawalności u B2C – zwiększenie obrotów w warsztatach partnerskich

Plan medialny: rozpoczęcie od publikacji 4 postów na każdym z portali medialnych.

Docelowo planowane jest zwiększenie prezencji medialnej do 6 postów na każdej z platform.

Zamieszczane treści będą prezentowały:

  • serwisy partnerskie firmy,
  • nowinki techniczne z sieci partnerskiej,
  • nowinki techniczne założycieli,
  • projekty wdrażane przez centralę Alltrucks w skali Europy.