Bezpłatna wycena

Lead generation

pozyskiwanie wartościowych leadów w B2B

Nadrzędny  cel - bezpośrednio przekłada się na przychody firmy.
Jak to wygląda w praktyce?

Proces polega na skrupulatnym agregowaniu kontaktów i danych o aktualnych i potencjalnych klientach, odpowiedniej analizie, wykorzystywaniu pozyskiwanej w ten sposób wiedzy jako pretekstów do nawiązania kontaktu + rozpoczynania procesu sprzedażowego.

Gorące leady z online’u

Prosty, często wykorzystywany i skuteczny proces pozyskiwania leadów on-line składa się z 4 etapów:

Etap 2 – to przygotowanie i wykorzystanie odpowiedniego call to action (CTA) przycisku bądź banera/tekstu, po naciśnięciu, którego odbiorca przenoszony jest na stronę docelową, by skorzystać z oferty – pobrać oferowany materiał.

Etap 3 – to specjalnie przygotowana strona docelowa – landing page, czyli pierwsza strona, na której znajduje się pełna informacja dotycząca oferty wraz z formularzem.

Etap 4 – to zwykle formularz, za pomocą którego zdobywane są informacje na temat użytkownika w tym bezpośredni do niego kontakt.

Jak powinien wyglądać odpowiedni landing page? Jak prawidłowo skonstruować formularz? Najważniejsza jest spójność i przejrzystość. Pomogą także zdjęcia i materiały graficzne przykuwające uwagę odbiorców.

Wszystkie etapy są równie istotne, a każdy etap musi być odpowiednio przemyślany, przygotowany i precyzyjnie dopasowany do odbiorców, oferowane materiały – najwyższej jakości.

Dane naukowe:

Statystyki wskazują , że firmy wprowadzające działania contentowe generują do 67% więcej leadów od konkurencji, która tego nie robi.

Każda firma, która ma właściwie ułożony zarówno lejek marketingowy jak i sprzedażowy oraz sprawnie porusza się w obszarze generowanie leadów może zdziałać naprawdę wiele.

W czasach stale rosnącej konkurencji, praktycznie w każdej branży, istotne jest właściwe sparametryzowane pozyskiwanie leadów. Rynek z każdym rokiem daje coraz więcej możliwości ich zdobywania przy użyciu stale pojawiających się narzędzi. Firmy mają aktualnie do swojej dyspozycji między innymi: email marketing, marketing w mediach społecznościowych, działania contentowe, czy reklamowe w wyszukiwarkach. Niezależnie jednak od specyfiki branży i strategii przyjętej przez firmę, najlepsze efekty zawsze daje kombinacja różnych, ale sprawdzonych w praktyce źródeł. Proces pozyskiwania leadów powinien być stale optymalizowany, tak by organizacja mogła wykorzystywać tylko najbardziej efektywne działania. Warto bowiem czasem zejść z utartych już ścieżek i pójść tymi, które choć mogą wydawać się niebezpieczne, to w danym momencie są najbardziej efektywne i dopasowane do potrzeb organizacji. Wszystkie jednak muszą uwzględniać coraz bardziej restrykcyjne przepisy.

Ułożymy dla Ciebie i wdrożymy właściwe narzędzia do pozyskania leadów sprzedażowych dla twojej firmy.

Potrzebujesz wsparcia w marketingu?
Zwiększ z nami efektywność prowadzonych kampanii marketingowych.
Góra