Bezpłatna wycena

Kariera

Dołącz do naszego zespołu

Jedna agencja, która odpowie na wszystkie potrzeby marketingowe Twojej firmy. Służymy pomocą, doradzamy i prowadzimy działania reklamowe, wspierające sprzedaż oraz PR. Najważniejsze dla nas są kwalifikacje i efektywność podejmowanych działań. Dlatego gwarantujemy naszym klientom dostarczenie rezultatów.

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
4000ZŁ NETTO B2B (atrakcyjny system premiowy)

Twoje zadania:
Obsługa bieżących leadów sprzedażowych
Prowadzenie partnerów sprzedaży i rozliczanie umów partnerskich
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w celu prezentacji oferty
Proaktywne budowanie sieci partnerów sprzedaży/leadów
Przygotowywanie statystyk i raportów - CRM, Excel
Komunikacja wewnętrzna pomiędzy pracownikami

Wymagania:
znajomośc branzy marketingowej
doświadczenie w telefonicznym pozyskiwaniu klientów i sprzedaży
dyspozycyjność od poniedziałku do piątku 8-16
pełne zaangażowanie
umiejętność pracy w zespole
chęci zdobywania doświadczenia i nowych umiejętności

Oferujemy:
stałą pensję netto B2B lub brutto umowa zlecenie + atrakcyjny system premiowy
pracę w pozytywnej atmosferze w biurze w Bielsku-Białej, możliwość częściowej pracy zdalnej
opiekę trenera-mentora
niezbędne, bezpłatne szkolenia wewnątrz firmy
możliwość rozwoju zawodowego w dziale sprzedaży i ciągłego podnoszenia kwalifikacji

Czekamy na Twoją aplikację!

Wyślij zgłoszenie na:  kontakt@agencjaiam.pl

Jeżeli:

Interesujesz się branżą marketingową, reklamową, interaktywną

pojęcia AdWords, SEO, SEM, social media czy kampania nie są Ci obce, a znasz ich jeszcze więcej ,

jesteś samodzielny, odpowiedzialny i konsekwentny w działaniu,

nie sprawia Ci problemów nawiązywanie kontaktów biznesowych,

potrafisz przygotowywać oferty handlowe i jesteś dobrym negocjatorem,

marketer i handlowiec to dla Ciebie pojęcia bliskie ...  

 

Zostań naszym nowym Account'em!

 

Będziesz odpowiedzialny za:

prowadzenie projektów sprzedażowych,

budowę i zarządzanie kanałami sprzedaży (aktywne pozyskiwanie klientów),

utrzymywanie i rozbudowa relacji z pozyskanymi klientami

( kontakt osobisty, mailowy i telefoniczny),

opracowywanie i wykonywanie planów rozwoju produktu,

przygotowywanie ofert i prezentacji oraz przedstawianie ich klientom,

budowanie pozycji marketingowej firmy,

monitorowanie rynku i działań konkurencji.

 

Co oferujemy:

stabilne warunki zatrudnienia (rodzaj umowy ustalany indywidualnie),

atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizje),

perspektywy rozwoju zawodowego oraz realny wpływ na rozwój firmy,

dużą samodzielność i niezależność,

pracę w sympatycznym zespole,

narzędzia potrzebne do pracy.

 

Czekamy na Twoją aplikację!

Wyślij zgłoszenie na:  kontakt@agencjaiam.pl

Opis stanowiska/ cel:

Jest osobą odpowiedzialną za współprojektowanie uczestnictwo we wdrażaniu produktów promocyjno-reklamowych w przestrzeni firmy i jej klientów. Osoba zatrudniona na tym stanowisku monitoruje i analizuje rynek na potrzeby prowadzonych analiz marketingowych i opracowań, monitoruje efektywność prowadzonych działań marketingowych i współuczestniczy w planowaniu i realizacji kampanii PR dla firmy. Zajmuje się realizacją zleconych zadań z zakresu marketingu zgodnie z zamówieniem klienta, a także przygotowuje materiały promocyjne i wsparcia sprzedaży (współpraca z grafikiem, agencją zewnętrzną). Współpracuje aktywnie z działem sprzedaży i Project managerem. Praca samodzielna, tylko pod nadzorem i wymaga zaangażowania od pracownika.

Wymagania w zakresie kwalifikacji i doświadczeń:

powinien mieć minimum ukończone studium policealne lub wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia), a także dobrze znać język angielski i oprogramowanie niezbędne w codziennej pracy. Mile widziane minimum 1-2 letnie doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, promocja BTL, reklama). Ważną kwestią jest też wiedza ze znajomości rynku jego mechanizmów i jego kultury biznesowej oraz technik analiz. Pracownik powinien także cechować się: umiejętnością analitycznego myślenia, inicjatywą, dynamizmem, dużą samodzielnością i odpowiedzialnością za pracę. A także umiejętnościami interpersonalnymi i negocjacyjnymi, dużą łatwością w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętnością planowania i organizacji pracy własnej i w zespole. Zdolności analityczne i numeryczne, kreatywność i zaangażowanie, chęć poszerzania wiedzy i umiejętności efektywnej pracy w zespole, a także predyspozycji do kontaktów z klientami i zewnętrznymi podwykonawcami danych projektów.

Kluczowe wskaźniki efektywności:

Terminowość realizacji zadań

Jakość wykonania – ilość zgłaszanych poprawek

Zadania realizowane na stanowisku:

Opracowywanie analiz marketingowych

Opracowywanie i prowadzenie kampanii reklamowych dla klientów

Prowadzenie działań z zakresu:

Google Ads[AdWords], email marketing, copywriting, content SEO, analiza danych KPI

koordynowanie i/lub tworzenie prostych stron www, e-sklepów, blogów

obsługa programów komputerowych koniecznych do wykonywania obowiązków, takich jak edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne i bazy danych, Dropbox, pakiet narzędzi Google inne narzędzia web

sporządzanie różnego rodzaju dokumentów, raportów, sprawozdań i zestawień dla klientów

kontakt z klientami i podwykonawcami w kwestiach realizacji umów

wykonywanie różnych zadań organizacyjnych i koordynacyjnych z zakresu marketingu

 

MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE PRACY W BRANŻY DEWELOPERSKIEJ i/lub NIERUCHOMOŚCI.

 

Oferujemy:

PRACĘ ZDALNĄ

umowę B2B

elastyczne godziny pracy

ciekawe portfolio klientów

 

Czekamy na Twoją aplikację!

Wyślij zgłoszenie na:  kontakt@agencjaiam.pl

Szukamy osób, które:

posiadają doświadczenie w samodzielnym planowaniu i realizowaniu kampanii w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter) oraz AdWords - od stawiania przez optymalizację do raportowania

mają doświadczenie w opracowywaniu koncepcji kreatywnych i założeń strategicznych dla kampanii

nie obawiają się analiz i raportowania wyników klientowi

jak własną kieszeń znają środowisko Business Managera

bardzo dobrze znają się na obsłudze narzędzi Microsoft Office - w tym Excel i PowerPoint;

są proaktywne i samodzielne oraz dobrze zorganizowane

mają głowę pełną pomysłów, a w swoją pracę angażuje się „na stówę”

 

Oferujemy:

rozliczenie na podstawie umowy B2B lub umowy zlecenie

PRACA ZDALNA  online 4-8 h dziennie, elastyczny harmonogram pracy

wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania

(możliwość otrzymywania dodatkowych premii)

ciekawe porfolio klientów

możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji

 

Oczekiwane umiejętności i wiedza:

samodzielne planowanie i prowadzenie kampanii Social media

copywriting reklamowy

wspomaganie działań reklamowych i promocyjnych projektów zrealizowanych przez agencję

przygotowywanie prostych projektów graficznych na potrzeby social media

 

I fajnie, jeśli cechuje Cię:

zdolność strategicznego i kreatywnego myślenia

samodzielność, dobra organizacja pracy

analityczne myślenie

umiejętności komunikacyjne

znajomość MS Office, narzędzi online (np. Slack, Asana, pakiet Google)

doświadczenie pracy w agencji - mile widziane!


Czekamy na Twoją aplikację!

Wyślij zgłoszenie na:  kontakt@agencjaiam.pl

Dołącz do nas

Imię i nazwisko:

E-mail:

Stanowisko:

Telefon:

Wiadomość:

CV (max. 2MB):

Góra