I AM w mediach

Regularnie pojawiamy się w mediach edukując branżę markeitngową oraz przedsiębiorców.

SPRAWDŹ O CZYM PISZEMY

_

SPRZEDAŻ I MARKETING – CZY MOGĄ TWORZYĆ UDANY ZWIĄZEK?

Marzec, 2020| FIRMER

Udane i silne relacje oparte są na wzajemnym zaufaniu, szacunku i dążeniu do wspólnego celu. Sprawdza to się zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Biorąc pod uwagę wspólny cel, można by stwierdzić, że zespoły marketingu i sprzedaży powinny tworzyć idealny związek. Czy rzeczywiście tak jest w każdej firmie? Zapraszamy do lektury!

JAK ZMIENIĆ LEADA W PŁACĄCEGO KLIENTA?

Luty, 2020| CEO.com.pl

Współczesny marketing kładzie duży nacisk na generowanie nowych leadów online, z wykorzystaniem dostępnych narzędzi. Efektywność kampanii bardzo często mierzy się poprzez liczbę pozyskanych kontaktów do potencjalnych klientów. Jak sprawić, żeby pozyskane leady stały się płacącymi klientami?  Zapraszamy do lektury!

JAK USTALIĆ BUDŻET NA MARKETING?

Styczeń, 2020| FIRMER

Początek roku to idealny czas, aby podsumować działania marketingowe i sprawdzić, które z nich przyniosły najwięcej korzyści, a także wyznaczyć cele oraz wydatki na kolejny okres. Agnieszka Szklarczyk podpowiada jak krok po kroku należy ustalić budżet na marketing.

JAK PODSUMOWAĆ ROCZNE DZIAŁANIA MARKETINGOWE

Grudzień, 2019 | CEO.com.pl

W marketingu bardzo ważne jest tworzenie planów, w których zawarte są przemyślane cele. Kiedy efekty są mierzalne liczbowo, możliwe staje się wykorzystanie rozmaitych wskaźników. W ten sposób możemy dowiedzieć się, czy wyodrębnione cele zostały zrealizowane oraz porównać rezultaty osiągnięte w ostatnich latach. Z tego artykułu dowiesz się, jak wykonać roczne podsumowanie działań marketingowych, aby było wiarygodne i pomogło w dalszym rozwoju firmy.

8 POWODÓW DLACZEGO STRATEGIA NIE DZIAŁA

Wrzesień, 2019 | CEO.com.pl

Każda firma potrzebuje skutecznej strategii marketingowej, aby promować swoje produkty, dotrzeć do odbiorców i przyciągnąć nowych klientów. Niestety wielu menedżerów nie osiąga swoich celów. Dlaczego strategie marketingowe tak często zawodzą?

LICZBY W MARKETINGU

Sierpień, 2019 | Gazeta MŚP

Działanie każdej firmy opiera się na funkcjonowaniu procesów biznesowych. Im bardziej rozbudowana i skomplikowana jest struktura przedsiębiorstwa, tym ważniejszy dla jego dobrego funkcjonowania staje się proces ciągłej optymalizacji. W większych firmach procesy biznesowe zazwyczaj przenikają się, a proces optymalizacji musi dotyczyć różnych poziomów odpowiedzialności.

DLACZEGO NIE TYLKO MARKETING POTRZEBUJE PERSON ZAKUPOWYCH

Czerwiec, 2019 | Gazeta MŚP

Marketerzy B2B i B2C koncentrują się na budowaniu grupy odbiorców w ramach strategii content marketingu. Tworzenie person zakupowych, nawet w najprostszej formie, nie tylko pomoże skrystalizować nasze pomysły, ale też ułatwi opracowanie przydatnych treści.

JAK ZDOBYĆ PRZEWAGĘ NAD KONKURENCJĄ

Maj, 2019 | Gazeta MŚP

Gdy przyjrzymy się najlepiej prosperującym biznesom poznając tajniki ich sukcesu od podszewki odkryjemy, że ukrytym źródłem największych osiągnięć jest przewaga konkurencyjna. Trwała przewaga konkurencyjna to jeden z kluczowych elementów, nad którym powinien pracować każdy przedsiębiorca. Aby skutecznie nad nim pracować, trzeba zrozumieć czym tak naprawdę jest przewaga konkurencyjna.

10 NARZĘDZI DO BUDOWY LEJKA SPRZEDAŻOWEGO

Kwi, 2019 | Gazeta MŚP

Zbudowanie lejka sprzedażowego jest wyzwaniem dla wielu właścicieli firm. Odpowiednio stworzony lejek sprzedażowy pozwala zweryfikować rzeczywiste potrzeby klientów i dostosować pod to odpowiednie działania sprzedażowo-marketingowe. Najtrudniej jest rozpocząć, dlatego w najnowszym artykule Agnieszka Szklarczyk prezentuje 10 przydatnych narzędzi, które pomogą stworzyć lejek sprzedażowy.

10 WSKAŹNIKÓW W MARKETINGU, KTÓRE POWINIENEŚ MIERZYĆ

Mar, 2019 | Gazeta MŚP

Wskaźniki w marketingu pozwalają mierzyć postępy w osiągnięciu określonego celu w ramach kanałów marketingowych. Nie należy ich pomijać – znacząco wpływają bowiem na właściwe kształtowanie celów przedsiębiorstwa. W najnowszej publikacji Agnieszka Szklarczyk wskazuje 10 marketingowych KPI’ów.

9 NARZĘDZI BUDOWANIA LEJKA SPRZEDAŻOWEGO

Mar, 2019 | ceo.com.pl

Wiele firm ma problem z generowaniem leadów, ale to nic nowego. Przyciąganie klientów zawsze było wyzwaniem. Dobra wiadomość jest taka, że dzięki najnowszym technologiom marketingowym mamy więcej możliwości niż kiedykolwiek wcześniej. Pozyskiwanie większej liczby potencjalnych klientów zaczyna się od poznania narzędzi, które można wykorzystać i sposobu ich zastosowania.

BIZNESOWE KORZYŚCI CIĄGŁEGO DOSKONALENIA

Sty, 2019 | Firmer

W biznesie nic nie jest perfekcyjne. Nie można raz wykonać pewnych założeń czy ustaleń i liczyć, że wszystko potoczy się zgodnie z planem. Pojawiają się nieprzewidziane sytuacje losowe, pomyłki w obliczeniach, zmiany prawa, a konkurencja zaskakuje nową technologią. To wszystko sprawia, że musisz bezustannie analizować sytuację, reagować i udoskonalać rozwiązania. To właśnie dlatego wdrożenie w firmie metodologii Kaizen okazuje się mądrym wyborem.

SPRZEDAŻ I MARKETING W MŚP, CZYLI LEJKI SĄ DLA WSZYTSKICH

Sty, 2019 | Gazeta MŚP

Wielu właścicieli firm jest przekonanych, że lejki sprzedażowe mogą mieć zastosowanie tylko wówczas, gdy ktoś prowadzi działalność online. Nic bardziej mylnego. Tego efektywnego narzędzia marketingowego można używać dla niemal każdego rodzaju branży. Zapraszamy do zapoznania się z nasjnowszą publikacjią Agnieszki Szklarczyk.

AUDYTY MARKETINGOWE – NARZĘDZIE ROZWOJU BIZNESU

Gru, 2018 | Gazeta MŚP

W najnowszym artykule dla Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw Agnieszka Szklarczyk wyjaśnia znaczenie audytów marketingowych w tworzeniu efektywnych strategii promocji. Wskazuje 5 głównych powodów, które pokazują, że kontrola działań marketingowych to dobry pomysł dla każdej firmy.

JAK PRZEKONAĆ PRACOWNIKÓW DO SAMODOSKONALENIA

Lis, 2018 | ceo.com

Samodoskonalenie to niekończąca się podróż, która pozwala odkrywać nowe możliwości, zdobywać wiedzę, rozwijać kompetencje, zyskiwać pewność siebie. W życiu zawodowym samodoskonalenie pozwala odnajdywać lepsze rozwiązania, usprawniać procesy i wspinać się po drabinie kariery. Zapraszamy do lektury.

60% POLSKICH FIRM NIE BADA DZIAŁAŃ KONKURENCJI

Lis, 2018 | Gazeta MŚP

Badania konkurencji pozwalają podnosić atrakcyjność oferty, wprowadzać efektywniejsze kanały sprzedaży, wdrażać nowe rozwiązania marketingowe, a także eliminować słabe strony i optymalizować budżet marketingowy. Dlaczego dirmy nie wykorzystują tego narzędzia? O tym przeczytacie w listopadowym artykule Agnieszki Szklarczyk.

ZARZĄDZANIE FIRMĄ W FILOZOFI KAIZEN

Lis, 2018 | ceo.com

Zmiany i nieustanne udoskonalanie to nieodłączne elementy prowadzenia firmy. W biznesie bowiem nic nie jest idealne. Nie wystarczy wykonać na starcie kilku założeń i mieć nadzieję, że wszystko potoczy się zgodnie z naszym planem. Sytuacje losowe są wpisane w zarządzanie przedsiębiorstwem. Chcąc wyprzedzić konkurencję i wykorzystać nadarzające się okazję musimy nieustannie poszukiwać nowych sposobów na poprawę.

LEJKI SPRZEDAŻOWE

Paz, 2018 | FIRMER

W najnowszym numerze magazynu FIRMER Agnieszka Szklarczyk pisze o zastosowaniu lejków sprzedażowych w branżach offline. Październikowe wydanie to mnóstwo wiedzy i inspiracji od ekspertów dla przedsiębiorców. Polecamy! Możecie pobrać numer bezpłatnie: www.firmy.net/firmer.html

NAJTRUDNIEJSZA BARIERA W SPRZEDAŻY

Paz, 2018 | marketing w praktyce

W pazdziernikowym numerze Marketing w Praktyce Agnieszka Szklarczyk tłumaczy jakie działania musi wdrożyć specjalista marketingu, aby pozyskać więcej klientów – jak przemienić potencjalnego klienta w kupującego. Polecamy numer nie tylko ze względu na naszą publikację. Znajdziecie tam publiakcje marketingowe od najlepszych specjalistów!

TRZY OBSZARY ANALIZY MARKETINGOWEJ

Paz, 2018 | marketing przy kawie

O analizie marketingowej nie mówi się zwykle zbyt głośno ani zbyt szczegółowo. Nic dziwnego. Wypracowanie autorskich technik i know-how nie jest łatwym procesem. Zawsze można jednak przybliżyć podstawy zagadnienia. Jakie obszary powinna obejmować analiza marketingowa? O tym przeczytacie w artykule Agnieszki Szklarczyk.

5 POWODOÓW, DLACZEGO WARTO PRZEPROWADZIĆ AUDYT MARKETINGOWY

Wrze, 2018 | dyskusje.biz

Kompleksowa i szczegółowa analiza marketingowa polega na dokładnym przeglądzie prowadzonych działań marketingowych, celów oraz wyników. Umożliwia sprawdzenie, które z bieżących działań są efektywne, a które nie przynoszą satysfakcjonujących rezultatów. Rezygnując z systematycznego przeprowadzania audytów marketingowych możesz codziennie wyrzucać znaczne sumy w przysłowiowe błoto.

7 KROKÓW DO WDROŻENIA KAIZEN W MARKETINGU

Wrze, 2018 | marketing przy kawie

Co sprawia, że jedni osiągają jednorazowy sukces, a inni ciągły i trwały? Może to wynikać ze stosowania reguł Kaizen – japońskiej metodologii, której celem jest nieustanne doskonalenie. Kaizen koncentruje się na ulepszaniu tego, co już mamy, a nie próbie stworzenia czegoś zupełnie od początku. Marketing jest obszarem, w którym można ze świetnym skutkiem wdrażać to podejście.

KAIZEN W MARKETINGU – CZY TO JEST MOŻLIWE?

Sie, 2018 | ooh magazine

Kaizen zakłada, że głównym celem przedsiębiorstwa jest zarabianie pieniędzy w długofalowej perspektywie. Metodologia skupia się na ocenie i poprawie procesów, które zachodzą wewnątrz przedsiębiorstwa. Jak wykorzystać ją w marketingu?

 

KORZYŚCI PŁYNĄCE Z POZYCJONOWANIA STRON INTERNETOWYCH METODĄ KAIZEN

Sie, 2018 | dyskusje.biz

Metoda Kaizen pozwoliła naszym specjalistom z zakresu SEO usprawnić wiele procesów oraz poprawić wyniki klientom z branż e-commerce, retail i usług stacjonarnych.

 

KAIZEN: CZY METODOLOGIA SPRZED 30 LAT JEST EFEKTYWNA?

Lip, 2018 | mambiznes news

Żyjemy w czasach, w których dominuje technologia umożliwiająca natychmiastową komunikację z całym światem. Coś, co jeszcze w latach 90 -tych brzmiało jak science fiction dziś jest naszą codziennością.  W świecie, gdzie wszystko jest “na wczoraj”, jeszcze ważniejsze niż kiedykolwiek stało się wyróżnianie z tłumu. Sprawdź jak to zrobić wykorzystująć KAIZEN.

GORĄCZKA RODO, CZY NADAL MOŻNA SPRZEDAWAĆ?

Lip, 2018 | dyskusje.biz

RODO to od kilku miesięcy prawdopodobnie najpopularniejsze hasło padające w rozmowach przedsiębiorców, prawników zajmujących się ochroną danych osobowych oraz marketingowców. Jednak jak to bywa przy gorących tematach, w między czasie powstaje wiele mitów i ludzie zamiast odpowiednio się przygotować i przeanalizować fakty popadają w rozpacz i panikę.

60% POLSKICH FIRM NIE BADA DZIAŁAŃ KONKURENCJI

Lip, 2018 | dyskusje.biz

Od kilkunastu lat współpracuję z klientami z różnych sektorów i codziennie rozmawiam z właścicielami firm, którzy przyznają się do tego, że nie znają wystarczająco dobrze swojej konkurencji. Oczywiście większość firm wymieni nazwy głównych konkurentów, jednak już ze wskazaniem ich mocnych i słabych stron, kanałów sprzedaży czy prowadzonych działań marketingowych jest znacznie trudniej. A.Szklarczyk

Zobacz więcejZwiń

KOBIETA W BIZNESIE

DOSTARCZAM REZULTATY TWORZĄC STRATEGIĘ
MARKETINGOWĄ W OPARCIU O METODOLOGIĘ KAIZEN