FAQ: pytania i odpowiedzi

Doświadczenie

DOŚWIADCZENIE

Jakie macie doświadczenie?

Nasz profesjonalizm to idealna mieszanka doświadczenia zawodowego i kompetencji indywidualnych specjalistów agencji. Wszyscy posiadamy także wykształcenie kierunkowe w dziedzinie marketingu, komunikacji i statystyki, a wszystko to z okrasą z pasji.

Więcej o nas możesz przeczytać TUTAJ.

Program partnerski

1.Jak działa program partnerski?
Program partnerski polega na dzieleniu się dochodem ze sprzedaży. Polecasz nasze usługi, a kiedy firma, której nas zarekomendowałeś zdecyduje się na współpracę z nami, dzięki Twojemu poleceniu, my podzielimy się z Tobą naszym dochodem. Wszystkie kolejne umowy realizowane przez klienta, który dotarł do nas dzięki Tobie również będziemy rozliczać w ten sam sposób, tak więc łatwo będzie wypracować Ci stałe źródło dochodu.

2.Dla kogo jest przeznaczony?
Program partnerski przeznaczony jest dla osób i firm, które chcą wykorzystać swoje kontakty w celu zwiększenia przychodów. Jeśli jesteś proaktywny i chcesz rozwijać się biznesowo skontaktuj się z nami! Chętnie wspólnie zastanowimy się jak wykorzystać Twoje atuty do tego żebyśmy mogli współpracować jak najefektywniej!

3.Ile można zarobić w programie partnerskim?
Kwota jaką możesz zarobić uczestnicząc w naszym programie partnerskim nie jest odgórnie ograniczona. To Ty decydujesz o swojej aktywności i modelu współpracy. Jeśli przekazujesz rekomendacje a wszelkie pozostałe działania pozostawiasz nam, dostaniesz jako wynagrodzenie 5% wartości zamówienia, jeśli będziesz chciał się bardziej zaangażować i uczestniczyć w procesie sprzedaży dostaniesz od nas aż 20 %.

4.Jak dołączyć do programu?
Aby dołączyć do programu musisz po prostu skontaktować się z nami. Wybór ścieżki zależy od Ciebie! Możesz skontaktować się z nami telefonicznie, poprzez mail lub media społecznościowe. Wszelkie dane kontaktowe dostępne są na naszej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.

5.Czy muszę zarejestrować działalność gospodarczą?
Najwygodniejszym dla obu stron sposobem rozliczenia jest wzajemne fakturowanie więc najlepiej byłoby gdybyś prowadził działalność gospodarczą. Jeśli nie prowadzisz jej w tej chwili a chciałbyś z nami współpracować możemy wypracować indywidualny model rozliczenia skontaktuj się z nami a porozmawiamy o szczegółach.

6.Czy mogę zamieścić na swojej stroni informacje o was i waszych produktach?
Zawsze cieszymy się, kiedy nasi partnerzy chcą pochwalić się naszymi relacjami biznesowymi! W ramach współpracy w programie partnerskim będziemy wspierali Cię w Twoich działaniach i dostarczymy materiały które na pewno Ci się przydadzą! Jeśli zdecydujesz się na umieszczenie informacji o nas i naszej ofercie pomożemy Ci w przygotowaniu materiałów tak aby były one atrakcyjne dla klientów i zgodne z naszą polityka wizerunkową.

7.Czy mogę wykorzystać do tego osobny landing page / stworzyć nowy?
Zawsze cieszymy się, kiedy nasi partnerzy chcą pochwalić się naszymi relacjami biznesowymi! W ramach współpracy w programie partnerskim będziemy wspierali Cię w Twoich działaniach i dostarczymy materiały które napawano Ci się przydadzą! Jeśli zdecydujesz się na umieszczenie informacji o nas i naszej ofercie pomożemy Ci w przygotowaniu materiałów tak aby były one atrakcyjne dla klientów i zgodne z naszą polityką wizerunkową.

8.Jak szybko otrzymam prowizje?
Prowizja zostanie wypłacona natychmiast po zawarciu przez nas umowy z rekomendowanym przez Ciebie klientem i opłaceniu przez niego faktury. Jeżeli wszystko przebiega sprawnie pieniądze na koncie możesz mieć już następnego dnia!

9.Od jakiej kwoty wypłacacie prowizje?
Kwota wypłacanych prowizji zależy od kwoty zamówienia, w programie partnerskim biorą udział zamówienia na kwotę minimalną 500 zł, zamówienia na pakiety obsługi marketingowej oraz działania analityczne. Możesz być pewien, że uczciwie rozliczymy się z Tobą z każdego zamówienia!

10.Jak wygląda proces przystąpienia do programu?
Przede wszystkim najpierw musisz się z nami skontaktować. Masz do wyboru telefon, mail, formularz kontaktowy na stronie oraz social media. Po ustaleniu szczegółów współpracy przesyłamy Ci materiały o nas, naszych usługach, programie partnerskim i ramową umowę współpracy. Umowa zawierana jest za pomocą platformy służącej do zawierania umów online, tak więc możesz zostać naszym partnerem niezależnie od tego, gdzie aktualnie przebywasz. Po przystąpieniu do programu nie pozostawimy Cię samego będziemy wspierać Cię w Twoich działaniach.

Warto wiedzieć

1.Jak długo trwa opracowanie analizy marketingowej?
Proces ten trwa od pięciu do czternastu dni roboczych – w zależności od złożoności analizy.

2.Czy mogę zgłaszać poprawki do projektu graficznego?
Poprawki do projektu graficznego są wliczone w cenę.  W zależności od stopnia ich złożoności jedna lub dwie poprawki graficzne są wkalkulowane w cenę.

3.Czy jest możliwość konsultacji indywidualnych?
Konsultacje indywidualne ze specjalistami dobranymi do Państwa potrzeb można zamówić pod nr tel 516 004 957.

4.Czy jest możliwość spotkania się z przypisanym specjalistą?
Niestety nie zawsze jesteśmy w stanie spełnić tę prośbę. Dzieje się rak względu na fakt, że nasza agencja posiada specjalistów rozsianych po całej Polsce. Kontakt w większości przypadków odbywa się telefonicznie, przez e-mail oraz za pośrednictwem aplikacji Zoom umożliwiającej sprawne przeprowadzanie wideokonferencji.

5.Jak przygotować się do rozmowy?
Najważniejsze dla nas to zapoznanie się z briefem i odpowiedź na pytanie o cele klienta.

6.Co należy do moich obowiązków jako klienta po rozpoczęciu współpracy?
Po stronie klienta leży dostarczenie wszystkich materiałów, które są potrzebne do zrealizowania zlecenia zgodnie z ustalonym harmonogramem działań uwzględnionym w umowie i akceptacja przekazywanych realizacji.

7.Co to jest SEO?
SEO (ang. Search Engine Optimization) to działania które mają zagwarantować jak najwyższą pozycje strony internetowej w rankingu wyników danej wyszukiwarki. Dzięki wysokiej pozycji najskuteczniej wypromują Państwo swoją stronę www co pozwoli trafić do Was rzeszom potencjalnych klientów. Działania SEO prowadzone są w dwojaki sposób; poprzez optymalizację treści i budowy strony internetowej oraz poprzez działania zewnętrzne np linkowanie. Optymalizacja stron pod kątem SEO to określenie na przygotowanie strony internetowej tak, aby była ona możliwie najbardziej czytelna i atrakcyjna z perspektywy wyszukiwarek. Skuteczna optymalizacja obejmuje min. treść strony, zagęszczenie słów kluczowych, META tagi, opracowanie kodu wg standardów W3C.

8.Co to jest SEM?
SEM (Search Engine Marketing) – to całość działań mających na celu poprawienie widoczności strony internetowej w sieci. Jest to forma odpowiedzi na potrzebę internauty poszukującego interesujących go treści. Działanie SEM polega na połączeniu wykorzystywania linków sponsorowanych oraz działań SEO, dzięki czemu uzyskujemy efekt synergii, połączone działania przynoszą lepsze efekty niż dane działania przeprowadzone niezależnie. Wyszukiwanie w Internecie danej rzeczy wiąże się często z chęcią jej zakupu co przemawia za wykorzystywaniem tego modelu działań. Dzięki połączeniu tych działań mamy niepowtarzalną okazję dotrzeć do potencjalnego klienta w momencie kiedy jest najbardziej zainteresowany zakupem

9.Co to jest FB ADS?
Facebook Ads (skrót: “fb ads”) to narzędzie reklamowe na facebooku. Jest to narzędzie subtelne i zaplanowane w taki sposób – że reklamy zlewają się z tłem, a użytkownik nie odczuwa “bombardowania” nimi dzięki czemu, jeśli informacja faktycznie go zainteresuje – wejdzie w nią sam, dobrowolnie. Dzięki temu że klient sam przychodzi do sprzedawcy konwersja jest dużo wyższa niż w odwrotnej sytuacji. Odpowiednie targetowanie przekazu pozwala dotrzeć do potencjalnych klientów zanim oni zaczną szukać nas. Facebook to najlepsze miejsce w sieci do promowania lokalnego biznesu. Dzięki dobrze przygotowanej i odpowiednio zarządzanej kampani FB Ads dotrzesz do klientów z Twojej okolicy I skutecznie zwiększysz swoje przychody.

10.Jak działania kampania na LI?
Na platformie LinkedIn istnieją dwie główne formy reklamowe: Sponsorowane Aktualizację-reklama, która pojawi się w tzw. strumieniu wiadomości na stronie głównej kont oraz reklama tekstowa pojawiająca się po prawej stronie w widoku. Poza tymi formami istnieje wachlarz dodatkowych form reklamowych, począwszy od reklam graficznych po reklamy wyświetlane w skrzynkach odbiorczych. Wybór formy reklamy w dużej mierze determinuje budżet którym dysponuje reklamodawca. Kluczowym dla skuteczności podejmowanych reklam jest odpowiednie targetowanie treści. Dzięki niemu docieramy z promocją konkretnego produktu lub usługi do sprecyzowanej grupy odbiorców. Precyzyjne dotarcie do ściśle wybranej grupy docelowej zapewnia skuteczność prowadzonych działań.

11.Co to jest analiza socjometryczna?
Analiza socjometryczna (ASS) to dziedzina, która znajduje swoje miejsce w biznesie od około 30 lat. Pozwala ona na przedstawienie relacji między grupami jak i tych występujących wewnątrz grup. Dzięki wykorzystaniu narzędzi statystycznych i analityczny pozwala na wpisywanie działań marketingowych w trendy kierujące działaniami grup, jest stosowana głównie w mediach społecznościowych. Dzięki niej możliwe jest prowadzenie subtelnych działań i osiągania efektów przy dużo mniejszym nakładzie środków.

12.Co to jest tożsamość marki?
Tożsamość marki to wizja tego, w jaki sposób marka ma być postrzegana przez docelowego konsumenta. To pożądany przez firmę obraz marki, zespół idealnych cech z punktu widzenia celów firmy, pożądany sposób jej postrzegania, kreowany przez sponsora marki. Tożsamość marki to wszystko to, co wymyślimy, stworzymy, wykreujemy pod konkretny brand. Tożsamość odzwierciedla pożądany sposób postrzegania brandu przez konsumentów, tożsamość marki to jej nominalna wartość. Składa się na nią wiele komponentów: począwszy od opakowania, poprzez reklamę, obsługę sprzedażową, a na serwisie posprzedażowym skończywszy. Kluczem do sukcesu marki  jest zbudowanie takiego wizerunku, który jak najwierniej tę tożsamość odzwierciedli.

13.Co to znaczy ze strona jest responsywna?
Założenie responsywności strony jest proste i zarazem kluczowe w skutecznym przekazywaniu treści zawartych na stronie. W zawiązku z mnogością urządzeń pozwalających przeglądać strony kluczowe staje jest to, by płynnie dostosowywała się do rozdzielczości ekranu. Aby osiągnąć ten efekt strona musi być stworzona w technice Responsive Web Design (RWD)

14.Jak działa Google Analytics?
Google Analytics to narzędzie analityczne udostępniane przez firmę Google, służące do gromadzenia danych dotyczących serwisów WWW. Instalacja Google Analytics polega na zainstalowaniu kodu JS, który pozwala na gromadzenie danych i śledzenie użytkowników przebywających na danym serwisie. Należy pamiętać, że poza statystyką istotna jest też interpretacja widocznych w tym narzędziu danych. Do tego konieczna jest wiedza analityczna, wiedzą związana z funkcjonowaniem rynku, trendów, kategorii danej branży oraz znajomość specyfiki poszczególnych kanałów, z których ruch jest pozyskiwany.

15.Co to jest remarketing?
Remarketing – rodzaj kampanii  prowadzonej w celu powtórzenia przekazu reklamowego użytkownikom, którzy odwiedzili stronę firmy/produktu. Remarketing polega na  wyświetlaniu reklam osobom, które minimum raz weszły w interakcję ze stroną firmy. Jest to ponowne docieranie z przekazem reklamowym do osób, które odwiedziły konkretną stronę czy podstronę. Aby taki zabieg był możliwy, należy sprawić żeby dane o odbiorcach strony (cookies) trafiały do zbioru z którego będzie można skorzystać aby wyświetlić im reklamę. Po stworzeniu grupy odbiorców konieczne jest przygotowanie materiału reklamowego. Jego przygotowanie jest podobne do przygotowania innych materiałów reklamowych z tą uwagą że wymaga ona dokładnego dopasowania treści do odbiorcy do którego kierowany będzie przekaz.

16.Co to jest CMYK?
Zestaw podstawowych kolorów drukarskich C  cyjan M  magenta Y  żółty K  czarny Na to zestawienie kolorów mówi się również barwy procesowe ponieważ ich dopasowanie w procesie produkcyjnym decyduje o należytym odwzorowaniu barw a więc pożądanych efektów wizualnych w druku. W praktyce drukarskiej zazwyczaj drukuje się na maszynach czterokolorowych farbami triadowymi w następującej kolejności: czarny, turkusowy, magenta, żółty. Od tej reguły bywają odstępstwa. Zmiana kolejności drukowanych farb wpływa na finalny efekt barwny.  CMYK to także jedną z przestrzeni barw w grafice komputerowej.

17.Co to jest RGB?
RGB jest to skrót od “red green blue” (czerwony, zielony, niebieski)RGB jest umownym systemem czy modelem służącym do zapisu kolorów na urządzeniach elektronicznych emitujących światło obecnie najbardziej popularnym system do określania barw. Dzięki mieszaniu trzech głównych składowych (red + green + blue) dochodzi do powstawania wielu innych barw odzwierciedlających na monitorze czy ekranie kolory występujące w naturze i w naszym otoczeniu. Ten sposób łączenia barw określa się jako addytywny, czyli powstający w wyniku dodawania poszczególnych barw. W przypadku palety barw RGB składowe dodaje się do czarnego tła, jakie ma monitor. W przestrzeni barw CMYK jest inaczej, ponieważ chodzi o druk i tłem jest zwykle biała karta papieru, na którą nadrukowuje się poszczególne składniki. Z tych różnic wynika konieczność dopasowania przestrzeni barw i odpowiedniego odwzorowania kluczowego dla profesjonalnej poligrafii.

18.Co to jest DPI?
DPI (dots per inch – punkty na cal) – To miara rozdzielczości urządzeń wyjściowych (drukarka, ploter, naświetlarka) Wartość DPI można najprościej określić jako miarę jakości obrazu powstającego za pomocą urządzeń wyjściowych. Jednostka DPI opisuje stopień oddawania szczegółów kształtu obrazu Określa gęstość możliwych do uchwycenia szczegółów obrazu.

19.Co to jest grafika wektorowa?
Grafika Wektorowa – Sposób opisu obrazu oparty na formułach matematycznych. Grafika wektorowa zachowuje informacje o tworzących kształty obiektów liniach oraz krzywych niezależnie od wielkości obrazu. Obraz opisany jest za pomocą figur lub brył geometrycznych dzięki czemu możliwe jest uzyskiwanie dużych obrazów przy zachowaniu ostrości co jest kluczowe dla dużych formatów graficznych.

20.Co to jest email marketing?
Email marketing to forma marketingu bezpośredniego wykorzystującą mail jako narzędzie marketingowe. Jest to to jeden z najskuteczniejszych sposobów pozyskiwania klientów. Głównymi celami email marketingu są tworzenie i podtrzymywanie relacji z klientami oraz sprzedaż. Zaletą tej formy komunikacji jest możliwość wysokiej personalizacji przekazu. Email marketing najczęściej jest używany w celach informacyjnych i promocyjno-sprzedażowych. Coraz więcej narzędzi do email marketingu umożliwia również personalizację na poziomie dodawania w początku wiadomości imienia odbiorcy. Tym sposobem klient poczuje się, jakby ten email był przygotowany specjalnie dla niego i chętniej zapozna się z jego treścią.

21.Czy warto wysyłać spam?
Zdecydowanie nie warto. W dzisiejszych czasach kluczowe jest targetowanie i spersonalizowanie rozsyłanych treści. Generowanie spamu szkodzi naszemu wizerunkowi i powoduje że tracimy czas i energię na działania których skuteczność jest minimalna bądź nawet przynoszą nam szkody.

22.Jak zwiększyć/stworzyć bazę adresatów?
Formularz zapisu na newsletter jest Twoją wizytówką i musi przekonać odbiorcę, że warto być z Tobą w kontakcie, za jego pośrednictwem oferował atrakcyjne dla odbiorcy korzyści np. Zniżki a przypadku B2B unikatowa wiedza. Pamiętaj że Zbyt duża ilość wysyłek jest jednym z najczęstszych powodów wypisywania się z listy mailingowej. Warto też poszukać nowych subskrybentów w mediach społecznościowych, np. oferując im poradnik w zamian za adres mailowy. Gdy zyskasz subskrybenta pamiętaj że to dopiero początek drogi należy tak prowadzić mailing aby uzyskać pozytywne efekty a nie zrazić do siebie potencjalnych klientów.

Materiały

1.Co to jest brief?
Brief to podstawowy dokument zawierający zestaw informacji użytecznych w procesie tworzenia kampanii reklamowej. Zawarte w nim informacje najczęściej dotyczą odbiorców reklamy, głównych celów kampanii, analizy rynku, budżetu, idei i pomysłów związanych z realizacją projektu. Precyzuje i określa zadania stawiane agencji reklamowej.

2.Jak wypełnić brief?
Brief można wypełnić na kilka sposobów: odsyłając uzupełniony brief na adres e-mail, przekazując informację naszemu specjaliście przez telefon, wypełniając ankietę online.

3.Czy po zakończonej współpracy dostanę jakieś wytyczne jak kontynuować prowadzenie marketingu?
Po zrealizowanych zakontraktowanych działań, sporządzone zostają rekomendacje, a na następne działania i przedstawione w postaci kolejnych rekomendowanych działań.

4.Czy wykonujecie zlecenia ad-hoc?
Zlecenia ad-hoc wykonujemy w zależności od stopnia skomplikowania i czasu przygotowania danego zlecenia. Zawsze staramy się znaleźć optymalne rozwiązanie każdego problemu. Do wszystkich zleceń ad-hoc podchodzimy indywidualnie.

5.Czy opracowujecie analizy marketingowe potrzebne do dokumentacji dotyczącej pozyskiwania funduszy unijnych?
Tak. Przygotowujemy także tego rodzaju dokumentację. Do wszystkich dokumentacji unijnych podchodzimy indywidualnie.

Usługa

1.Co wyróżnia agencje na tle konkurencji?
To co wyróżnia nas na tle konkurencji to oferta. Oparliśmy ją o pakiety obsługi marketingowej zbudowane z jednostek umożliwiających elastyczne i sprawne realizowanie usługi na najwyższym poziomie.

2.W jaki sposób mogę zamówić usługę?

Staramy się dostosować do potrzeb klientów, dlatego naszą usługę można zamówić poprzez:
-mail
-telefon
-formularz kontaktowy na stronie agencji
-zamawiając rozmowę poprzez Call Page
-Facebook Messenger
-LinkedIn InMail

Gdy otrzymamy zamówienie, przygotowujemy szczegółowy harmonogram realizacji usługi, który wraz z umową przesyłamy do podpisu. Ponownie wykorzystujemy kilka dostępnych możliwości podpisania umowy – od poczty tradycyjnej po podpis elektroniczny.

3.Kiedy zostanie uruchomiona realizacja zamówienia?
Natychmiast po zaksięgowaniu pierwszej opłaconej faktury przystępujemy do realizacji zadań.

4.Jakiego rodzaju usługi świadczycie?
Zajmujemy się marketingiem w szeroko rozumianym zakresie 360 stopni. Zakres naszych działań obejmuje przeprowadzanie analiz, rekomendacje, ustalenie budżetów oraz dobór narzędzi, a także wykonanie i przygotowanie poszczególnych narzędzi jak np. przygotowanie strony www oraz pełną opiekę marketingową.

5.W czym się specjalizujecie?
Naszą specjalnością są analizy marketingowe, outsourcing działań marketingowych, digital marketing, optymalizacja narzędzi marketingowych i osiąganych wyników – w skrócie liczby, liczby, liczby.

6.W jakich godzinach mogę się z państwem skontaktować?
W zależności od projektu i jego wagi jesteśmy dostępni w różnych godzinach. Standardowo pracujemy w godzinach od 8 do 16, od poniedziałku do piątku. Na nasz telefon ( 516 004 957) –można dzwonić od 7:00 do 22:00.

7.Co to są pakiety obsługi marketingowej?
Pakiety zawierają jednostkowe przeliczenie potrzebnej pracy poszczególnych specjalistów na zrealizowanie konkretnej usługi. Pakiety są przygotowane w różnych wariantach i różnią się ilością jednostek. Pakiety są przygotowywane na okres roku, semestru lub kwartału.

8.Czy jednostki rozliczeniowe z pakietu przechodzą na następny miesiąc?
Pakiety realizujemy w czaso-okresach. Zgodnie z zapisami umowy realizacja następuje w przeciągu miesiąca, jednak jesteśmy w stanie dopasować czas realizacji do Państwa potrzeb.

9.Czy mogę realizować dwa i więcej pakietów w miesiącu?
Każdy pakiet przygotowany jest z myślą realizacji konkretnych działań. Oczywiście jest możliwość realizacji kilku pakietów w jednym miesiącu. W takim przypadku wszystkie kwestie są ustalane indywidualnie. Przy sprawnej współpracy obu stron – jesteśmy w stanie przyspieszać realizację pakietów i szybciej osiągać wyniki.

10.Czy mogę otrzymać jakieś zniżki lub rabaty?
Wszystkie zniżki i rabaty uzależnione są od wysokości pakietu oraz długości umowy. Obowiązujący cennik znajdą Państwo pod linkiem: Pakiety marketingowe dla firm. W wypadku gdy klient wiąże się z nami na dłużej – ceny ustalamy indywidualnie.

11.Jakie są korzyści z zakupu pakietu obsługi marketingowej?
Zaletą systemu pakietowej obsługi marketingowej jest jej kompleksowość i elastyczność. Klient płaci tylko za to co chce, żeby zostało zrealizowane. Każdy pakiet można układać indywidualnie według rzeczywistych potrzeb. Jedyną wytyczną jest ilość jednostek przypisana do konkretnej oferty. Nasi klienci doskonale wiedzą za co płacą i w jakim terminie mogą spodziewać się realizacji.

12.Czym się zajmujecie?
-Czy zajmujecie się startupami? – Tak. Świadczymy usługi dla startupów. Zakres usług zależy od zapotrzebowania konkretnego klienta.
-Czy zajmujecie się małymi firmami? – Obsługujemy klientów MŚP w budżetach marketingowych od 3000 zł  miesięcznie.
-Czy robicie analizy statystyczne? – Tak. Przeprowadzamy analizy statystyczne. Zakres analizy i jej rodzaj jest ustalany indywidualnie.
-Czy przygotowujecie materiał do druku? – Tak. Oferujemy przygotowanie materiału w taki sposób, by był przyjęty przez drukarnie i gotowy do druku.

13.Czy w ramach pakietów oferujecie dostęp do zdjęć czy musimy dostarczać własne?
W ramach wszystkich oferowanych przez agencję pakietów i usług klienci otrzymują dostęp do zdjęć najlepszego i najbardziej uznanego serwisu stockowego ze zdjęciami –  Shutterstock. Klient dowolnie wybiera fotografie, które będą wykorzystane w ramach naszych działań i realizacji projektów. Ceny zdjęć są wliczone w koszty usług i nie podnoszą w żaden sposób cen realizacji poszczególnych zleceń.

14.Po jest mi potrzebna strona internetowa?
W dzisiejszych czasach można powiedzieć że Google jest największą wyszukiwarką firm. Mało kto dziś jeszcze pamięta o wyszukiwaniu firm w książkach telefonicznych, tworząc stronę internetowa dajesz klientowi szansę żeby do Ciebie trafił! Strona internetowa nie ogranicza Cię geograficznie, czasowo (klient zawsze może ja odwiedzić), pozwala klientom zapoznać się z ofertą wtedy kiedy jest to dla nich najwygodniejsze, zdejmuje też z Ciebie cześć ciężaru związanego z obsługą klienta. Ponadto pamiętaj że estetyczna i responsywna strona to Twoją wizytówka! Firmową strona internetowa podnosi prestiż a posiadanie strony w dzisiejszych czasach jest prawie standardem. Dzięki profesjonalnej stronie internetowej dopasowanej do specyfiki Twojej firmy pozyskasz więcej klientów.

15.Jaki jest koszt stworzenia strony internetowej?
Na to pytanie nie ma jednej konkretnej odpowiedzi. Pierwszym krokiem w celu stworzenia atrakcyjnej, funkcjonalnej i dopasowanej do naszych potrzeb strony www jest precyzyjne określenie jakiej strony potrzebujemy. Najprostszą metodą na uzyskanie odpowiedzi jest rozpisanie celów którym ma służyć strona i kontakt z nami.

16.Jaki jest czas realizacji strony internetowej?
Podobnie jak koszt stworzenia strony internetowej czas realizacji zależy od wielu czynników. Po pierwsze od nakładu pracy jaki jest konieczny do osiągnięcia pożądanych efektów, oraz terminów którymi dysponują wykonawcy. W praktyce czas realizacji strony to minimum kilka tygodni ale może zdążyć się tak że okres ten będzie liczony w miesiącach.

17.Czy po skończeniu projektu zajmiecie się obsługa mojej strony?
Zawsze staramy się dbać o naszych klientów i zależy nam na budowaniu długofalowych relacji biznesowych opartych na zasadach wzajemności. Oczywiste jest dla nas to że nie pozostawimy Cię samego sobie i jeśli będziesz potrzebował naszej pomocy będziemy do Twojej dyspozycji. W zależności od ilości potrzebnych działań możemy zaoferować obsługę w ramach pakietów obsługi marketingowej lub wykonywać dla Ciebie działania które są dla Ciebie w danej chwili kluczowe. Jednego możesz być pewien zaopiekujemy się twoją stroną tak abyś miał spokojną głowę.

18.Jaki jest koszt realizacji sklepu internetowego?
Koszt realizacji sklepu internetowego zależy od wielu czynników. Pierwszym wyborem determinującym w dużym stopniu późniejsze koszty jest decyzja o wyborze rodzaju skryptu. Zasadniczo można skorzystać ze skryptu gotowego lub zdecydować się na bardziej dopasowany do naszych potrzeb ale droższy skrypt autorski. Jeżeli zdecydujesz się skorzystać z szablonu dodatkowym kosztem będą poprawki skryptu które pozwolą dopasować go do twoich potrzeb. Jeśli nie dysponujesz logo to konieczne jest jego przygotowanie, ponadto należy pamiętać o kwestiach prawnych takich jak np. Regulamin. Jeżeli zależy Ci na profesjonalnym i dopasowanym do Twoich potrzeb serwisie chętnie poprowadzimy Cię w procesie podejmowania decyzji o tym jak powinien wyglądać Twój sklep i określimy koszt jego realizacji.

19.Jak działają linki sponsorowane?
Linki sponsorowane, to usługa w wyszukiwarce Google, która umożliwia wyświetlenie reklamy strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Jest to coraz bardziej popularna forma reklamy firmy w Internecie i ciekawa alternatywa lub uzupełnienie pozycjonowania. Reklamy wyświetlają się na stronach Google w postaci linków nad lub obok wyników wyszukiwania. Link wyświetla się tylko jeśli internauta wpiszę w Google określone słowa kluczowe, jest widoczna tylko dla potencjalnych klientów. Reklama z linkiem do promowanej strony wyświetla się zazwyczaj na pierwszej stronie wyników wyszukiwania a efekty kampanii są natychmiastowe a opłata pobierana za wejście na stronę a nie wyświetlenie linku. Optymalizacja efektów kampanii polega min. na dokładnym targetowaniu wyświetlanych treści co pozwala optymalizować budżet przeznaczony na kampanię, osiągnąć maksymalne efekty minimalnymi nakładami.

20.Czy warto korzystać z Instagram?
Jeżeli prowadzisz firmę warto mieć konto na Instagramie. Powinieneś pomyśleć o promowaniu siebie. Instagram to potężne narzędzie reklamowe gdzie możesz pokazać siebie i to czym się zajmujesz. Użytkownicy na Instagramie są aktywniejsi niż na Facebook’u i nie są jeszcze znudzeni reklamą. Dobrze prowadzony firmowy Instagram daje dużo lepszy efekt niż fanpage na Facebook’u, nawet że względu na zasięg publikacji. Instagram jest trendem, który nie jest chwilowy a podążanie za tredami może być Twoją przewagą w biznesie!

21.Jak dotrzeć do klientów B2B za pomocą mediów społecznościowych?
Media społecznościowe są skutecznym sposobem wywierania silnego wrażenia na nabywcach w początkowej fazie prowadzonych przez nich wyszukiwań. Treści odpowiadające na palące potrzeby klientów często okazują się ważniejsze niż tradycyjną reklama lub broszury sprzedażowe opisujące cechy i funkcję produktu. Media społecznościowe oferują platformy dystrybucji nowych rodzajów treści, które dzięki nim docierają do dużych graczy z rynku B2B. warto zaznaczyć, że aby w działaniach B2B nie ograniczać się wyłącznie do LinkedIn mającego wiodącą reputację że względu na swój w pełni biznesowy charakter. działania B2B można prowadzić również na Facebooku, Instagramie, YouTubie, Twitterze, a nawet Pintereście. Trzeba pamiętać że w rynku B2B szczególnie liczy się jakość naszej publiczności i docierać do faktycznie zainteresowanych naszą działalnością i produktami.

22.Co to jest marketing szeptany i czy się opłaca?
Marketing szeptany to rodzaj marketingu którego celem jest dotarcie do użytkownika z promowanymi treściami poprzez różnego rodzaju dyskusję prowadzone w Internecie, może być prowadzony jawnie, poprzez ambasadora marki, lub niejawnie, poprzez zwykłe konta użytkowników . Na pewno warto znaleźć do marketingu szeptanego profesjonalistę  szeptacz z doświadczeniem posiada historię na setkach for dyskusyjnych, ma odpowiednie wyczucie przy pisaniu postów, robi to szybko i przez to stosunkowo tanio. Warto z niego korzystać ponieważ jest wyjątkowo skuteczny wg. Badań przeprowadzonych przez Nielsena w 2015 roku zaufanie do opinii innych użytkowników sieci wynosi 70%. Marketing szeptany wykonywany jawnie i zgodnie że standardami etycznymi, pozytywnie wpływa na PR i wywołuje pozytywne emocje u odbiorców. Pozwala szybko reagować na ewentualne kryzysy, podstawowym narzędziem w kampanii jest program monitorujący opinię w internecie. Szybką i satysfakcjonująca dla klienta reakcja na kryzys , że niezadowolony użytkownik rozsiewającego nieprzychylne opinię, może stać orędownikiem marki. Marketing szeptany to idealne uzupełnienie innych strategii marketingowych.

23.Co to jest analiza SWOT?
SWAT S – strengths (silne strony, atuty), W – weaknesses (słabe strony), O – opportunities (szansę), T – threats (zagrożenia). Analiza SWOT pozwala na uporządkowanie czynników mających wpływ na rozwój danej firmy lub przedsięwzięcia. Jest to podstawowa metoda analizy strategicznej przedsiębiorstwa i organizacji. Polega ona na zestawieniu szans i zagrożeń istniejących poza przedsiębiorstwem oraz silnych i słabych stron działalności tego przedsiębiorstwa. Dzięki przeprowadzeniu analizy w zależności od kombinacji czynników, można dokonać wyboru odpowiedniej dla firmy strategii.

24.Po co mi potrzebna analiza konkurencji?
Analiza konkurencji jest konieczna do monitorowania obecnych i potencjalnych konkurentów przedsiębiorstwa w celu poznania ich celów słabych i mocnych stron. Dzięki tej świadomości możliwe jest  wyprzedzające reagowanie na zagrożenia które te działania przynoszą. Kluczowym etapem jest prawidłowe określenie konkurentów których analiza będzie kluczowa dla naszej firmy. Taki dobór pozowali dopasować skuteczną strategię działania i doprowadzi do realizacji założonych celów. Należy pamiętać o regularnym powtarzaniu przeglądu działań konkurencji, by zawsze być na bieżąco. Badanie konkurencji powinno być regularną praktyką profesjonalnego przedsiębiorcy a wręcz dobrym nawykiem.

25.Jaki jest czas oczekiwania na projekt graficzny?
Czas oczekiwania na realizację projektu graficznego zależy od zajętości naszych grafików i ilości czasu pracy który poświęcony będzie na realizację projektu. Minimalny czas realizacji prostych projektów graficznych to dwa dni robocze. Skontaktuj się z nami a udzielimy Ci konkretnych informacji po przeanalizowaniu Twojego zamówienia.

26.Ile wersji projektów zawiera się w cenie zamówienia?
Wszystko zależy od tego nad czym będziemy dla Ciebie pracowali. Np opracowanie Logotypu to w wersji standardowej trzy projekty które przygotowujemy dla Ciebie na podstawie ustaleń zawartych w briefie. Oczywiście zawsze istnieje możliwość indywidualnego ustalenia liczby propozycji które przygotujemy dla Ciebie w ramach konkretnej realizacji.

27.Dlaczego warto skorzystac z pakietow obslugi marketingowej w abonamencie?
Pakiety obsługi marketingowej to elastyczny model współpracy pozwalający korzystać z wiedzy naszych ekspertów. Dzięki temu modelowi zapewniasz sobie kompleksowa obsługę a dzięki skorzystaniu z umowy możesz organicznych koszty finansowe zwiększając rentowność inwestycji w marketing.

28.Kiedy zacząć działania marketingowe?
Zdecydowanie jak najszybciej! Znasz bajkę o żółwiu i zającu? W biznesie jest podobnie, nie możesz dać się wyprzedzić! Pamiętaj że najgorszym działaniem jest brak działania!

29.Jaką kwotę muszę zainwestować w działania marketingowe?
Wszystko zależy od tego jakich efektów oczekujesz i jakim dysponujesz budżetem. Ważne żeby nawet niewielka inwestycja w marketing przyniosła Ci korzyści. Jeśli masz wątpliwości albo pomysły które chcesz zrealizować a nie wiesz jak skontaktuj się z nami. Chętnie doradzimy Ci i pomożemy zrealizować optymalne działania.

30.Jak mierzycie efekt marketingu w social-mediach?
Efektywne tworzenie i realizowanie kampanii marketingowych wymaga stałego monitorowania otrzymywanych wyników. Większość wskaźników możemy mierzyć za pomocą systemów klasy Marketing Automation, ponieważ wymagają one połączenia działań marketingowych z konkretnymi klientami i osiągniętym efektem. Główne wskaźniki to: Przychód z działań marketingowych, Koszt pozyskania kontaktu, Wartość potencjalnego klienta, ROMI czyli zwrot z inwestycji  marketingowej, Konwersja(np. sprzedażowa, Landing Pages, użytkowników urządzeń mobilnych)

31.Jaki serwis social-mediow jest dla mnie najlepszy?
Często zadawanym pytaniem jest jaki kanał social-mediow będzie dla nas najskuteczniejszy. Odpowiedź na to pytanie za każdym razem musi być poprzedzona określeniem celów które chcemy osiągnąć dzięki działaniom w social-mediach. Decyzja ta zależy od specyfiki branży, zakresu działań czy kwot jakie jesteśmy w stanie zainwestować. Jeśli poprosisz nas o pomoc chętnie pomożemy wybrać kanał lub kanały najlepsze dla Ciebie i przygotujemy strategię która pozwoli osiągnąć optymalne efekty.

32.Jaki minimalny budżet musze przeznaczyć na reklamę FB?
Minimalne kwoty przeznaczane na budżet są odgórnie narzucone przez Facebook. Jeżeli płacisz za wyświetlenia, dzienny budżet musi wynosić co najmniej 0.5 USD. Jeżeli płacisz za kliknięcia, polubienia, wyświetlenia filmu lub aktywność dotyczącą posta, dzienny budżet musi wynosić co najmniej 2.5 USD. Jeżeli płacisz za zdarzenia, do których dochodzi rzadko (np. skorzystanie z oferty czy instalacja aplikacji), dzienny budżet musi wynosić co najmniej 20 USD.

33.Jak szybko pozycjonowanie przyniesie efekty?
Pierwsze pozytywne efekty pozycjonowania uzyskujemy już po kilku tygodniach, a czasem dopiero po kilku miesiącach od wdrożenia konkretnych działań.  To w jakim czasie pojawią się efekty zależy od czynników zewnętrznych takich jak: konkurencyjność fraz, obecnej pozycji słów kluczowych, przeszłości strony i technologii w której została stworzona strona internetowa. Czas w którym pojawią się pierwsze efekty zależy też od tego czy pozycjonujemy się lokalnie czy szeroko, szerokie pozycjonowanie wymaga większego nakłady pracy i czasu.  Należy pamiętać że pozycjonowanie to proces długofalowy.

34.Czy możemy rozliczać się za efekty?
Mottem którym się kierujemy jest dostarczanie efektów! Za każdym razem  faktura wystawiana w ramach pakietów obsługi marketingowej wystawiana jest w modelu „faktura za rezultaty” Współpracując z nami współpracujesz na jasnych zasadach.